Nyt olisi myynnissä todella kattava hyvään valintakoemenestykseen tähtäävä Valmennuskeskuksen itseopiskelumateriaali, halpaan hintaan. Opiskelen kolmatta vuotta TTY:lla ja ei tarvinnut 3 vuotta sitten pelätä sitä etteikö pääsykokeet menneet nappiin: tuosta Valmennuskeskuksen itseopiskelumateriaalista oli todella suuri apu. Siinä tuli kerrattua ja harjoiteltua keskeisimmät asiat valintakokeiden kannalta. Nyt luonnollisesti en tee yliopisto-opiskelijana mitään tuolla materiaalinipulla, joten se on myynnissä nopeimmalle. Paketti sisältää:
- Matematiikan Itseopiskelu teoria kirja (97 sivua)
- Fysiikan Itseopiskelu teoria kirja (80 sivua)
- Fysiikan Itseopiskelu harjoitustehtävät ja ratkaisut kirja (134 sivua)
- Matematiikan Itseopiskelu harjoitustehtävät ja ratkaisut kirja (138 sivua)
- Matematiikan valintakokeet 2004 – 1993 ja valintakokeiden malliratkaisut
- Fysiikan valintakokeet 2004 – 1993 ja valintakokeiden malliratkaisut
- Valmennuskeskus Opi Oppimaan-opas oman oppimisen tehostamiseksi (24 sivua)
Kaupan päälle:
- Valmennuskeskuksen simuloitu matematiikan koe ja malliratkaisut
- Valmennuskeskuksen simuloitu fysiikan koe ja malliratkaisut
Hp. 70e (uutena tilaamallahan hinta menee yli kahden sadan)
Yhteydenotot: [email protected]
M: DI-itseopiskelumateriaali
teekkari_
1
851
Vastaukset
- teekkari_
Myyty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806577- 1481814
- 1131588
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan246863- 41829