seksi haave paras?kandeisko yrittää toteutaa?onko kukaan toteuttanut?kerro yksi seksi haaveesi.aijotko toteuttaa sen?
onko
18
2171
Vastaukset
- että kun
aletaan olla siinä iässä milloin seksiä on järkevä aloittaa muuttamaan todeksi, ainakin osataan siinä vaiheessa kirjoittaa sekin oikein. Seksihaave. Ei tarvitse jokaista lausetta osata, ei pilkun paikkaakaan, ei edes sisältöä niissä lauseissa, vain silloin tällöin yhdyssana yhdyssanana.
- :D:D
mieletöntä !!! nauraa räkätän tosta kommasta
hahahaaa... :D :D:D:D
xD ny putoo pyödän alle - niuholle
" milloin seksiä on järkevä aloittaa muuttamaan todeksi, " olisi tuon voinut sanoa paremminkin esim ..siinä iässä kun seksiä aletaan harrastaa.
- kielentarkastaja
niuholle kirjoitti:
" milloin seksiä on järkevä aloittaa muuttamaan todeksi, " olisi tuon voinut sanoa paremminkin esim ..siinä iässä kun seksiä aletaan harrastaa.
Tai sitten ihan vaan "Kun alkaa harrastaa seksiä, on hyvä osata edes yhdyssanasäännöt."
- <<<<<
kielentarkastaja kirjoitti:
Tai sitten ihan vaan "Kun alkaa harrastaa seksiä, on hyvä osata edes yhdyssanasäännöt."
ei rakastellessa tarvita yhdyssanasääntöjä.
- Ela
<<<<< kirjoitti:
ei rakastellessa tarvita yhdyssanasääntöjä.
mutta ne voi olla pervo plussa ;)
- kokemusta???
mä oon rakastanut yhtä naista työpaikalla salaa jo kauon.hän on mua reilusti vanhempi eikä ehkä ajattele musta mitään koska on hetero jne.nyt huomenna meikän työporukalla on saunailta ja mä tiedän että tää mun nainen tulee sinne kans!!!!mä nään sen alasti, mua jännittää ihan sairaasti,kun olen sentäs rakastellut tätä naista satoja kertoja muun haaveissa.mua jännitää ja kiihottaa,mä olen ihan sekasin.mä pelkään mutta haluan kokea tän kuitenkin.ihan sekavaa varmaan mutta varmaan tajusitte.
- kiinni
tää lesbo-palsta!Koulun kone tarkoitettu muuhun.
- täti hyvä
kiinni kirjoitti:
ja pysy pois jos et kestä joittenkin tosi asioita ja huolia.
- Ela
kiinni kirjoitti:
Aika hauska. Munkin pitäisi muuten sulkea kone, että saisin tänään jotain aikaiseksi.
Mutta aiheeseen. Mitä uskot, että saunaillassa tapahtuu? Katselet kiihkeästi alastonta heteronaista, joka ei reagoi katseisiisi mitenkään, koska on heteronainen. Olette toisten, mitä suurimmalla todennäköisyydellä heteronaisten, ympäröiminä. Luultavasti istutte saunassa, juttelette, peseydytte. Se siittä. - noin sittenkäään?
Ela kirjoitti:
Aika hauska. Munkin pitäisi muuten sulkea kone, että saisin tänään jotain aikaiseksi.
Mutta aiheeseen. Mitä uskot, että saunaillassa tapahtuu? Katselet kiihkeästi alastonta heteronaista, joka ei reagoi katseisiisi mitenkään, koska on heteronainen. Olette toisten, mitä suurimmalla todennäköisyydellä heteronaisten, ympäröiminä. Luultavasti istutte saunassa, juttelette, peseydytte. Se siittä.Varmaan se heteronainen ajattelee, että "se siittä" mutta tuskinpa tuo kysyjä noin voi suhtautua! Mietipä itseäsi samaan tilanteeseen. Käyt kuumana johonkin, ja tuo kohde istuu 20 cm päässä susta hämärässä ilmialastomana. Voitko ajatella silloin, että "se siittä"?
Tilanne on kutkuttava. Toisaalta nolottaa, toisaalta kiihottaa. Ja pakko muuten todeta, että kerrankin meillä naisilla on tällaisissa tilanteissa helpompaa kätkeä tunteet vain sisälle...:) - Ela
noin sittenkäään? kirjoitti:
Varmaan se heteronainen ajattelee, että "se siittä" mutta tuskinpa tuo kysyjä noin voi suhtautua! Mietipä itseäsi samaan tilanteeseen. Käyt kuumana johonkin, ja tuo kohde istuu 20 cm päässä susta hämärässä ilmialastomana. Voitko ajatella silloin, että "se siittä"?
Tilanne on kutkuttava. Toisaalta nolottaa, toisaalta kiihottaa. Ja pakko muuten todeta, että kerrankin meillä naisilla on tällaisissa tilanteissa helpompaa kätkeä tunteet vain sisälle...:)en arvellutkaan, että se kysyjälle on helppo juttu, kun kerta asiasta pitää kysyä. "Se siittä" siinä mielessä, että ei sen heteronaisen kanssa mitään tule tapahtumaan. Ei vaikka kuinka haluaisi.. Nuo heterot kun tuppaavat yleensä olemaan niiin heteroita.
- yhdestä
naisesta.
haluaisin riisua hänet kiihottavan hitaasti. haluaisin nähdä hänet alastomana vuoteessani, katsella häntä, kiihottua näystä, kiihottua läheisyydestä. haluaisin koskettaa häntä kaikkialle, suudella, haistella, maistella, rakastella hänet nautinnosta uuvuksiin. haluaisin herätä sylissään ja nukahtaa hänen iholleen. haluaisin pitää häntä hyvänä ja huolehtia ettei häneltä puutu mitään...- Erilainen_nainen
Tuo on minunkin haaveeni ja aion sen toteuttaa ensi perjantaina, kunhan saan rakkaani luokseni...
- onnellinen*
Erilainen_nainen kirjoitti:
Tuo on minunkin haaveeni ja aion sen toteuttaa ensi perjantaina, kunhan saan rakkaani luokseni...
minulla vain haaveet, ei muuta.
- haaveilet
jos näin niin kerro hänelle asia juuri noilla sanoilla..niin haaveet toteutuu:-)
Jos et jostain tietystä niin äkkiä toimintaa eikä vain haaveilua.. - ei se oikeesti
haaveilet kirjoitti:
jos näin niin kerro hänelle asia juuri noilla sanoilla..niin haaveet toteutuu:-)
Jos et jostain tietystä niin äkkiä toimintaa eikä vain haaveilua..kenestäkään haaveile, se tekee sen vaan "ammatin" vuoksi:)
- upposi!
Kirjoitat kauniisti ja kuvaat tuota unelmien tilannetta uskomattoman herkästi. Olen lukenut sen varmaan kymmeniä kertoja, koska samalla mietin mielessäni omaa ihastustani. Haaveilun tekee kahta riipaisevammaksi tieto, ettei siitä koskaan tule totta. Huoh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938