Elikkäs tämä on 2moonssin europe versio. Peli on closed beta vaiheessa mutta jos kukaan tietää pelin tai jossain muussa pelissä käy samalla tavalla niin voisitko ystävällisesti vastata..?
Elikkä ongelma on kun painan pelin käyntiin ja siihen tulee
ID: ja Pass:
Laitan siihen ne ja painan log in
-> Connecting Server
-> Cannot connect to server.
Tulee siis tuollainen.. Se on ainut serveri koko pelissä ja mulle on tullut sähköpostiin sellanen ilmoitus että mut sallitaan pelaamaan sitä.. mut mikä ihme on joku CB KEY ? en oo saanu sellasta.. Mutta oletan etten tarvitsekkaan.. Kiitos vastauksistanne jos niitä edes tulee..
Dekaron (2Moons (Europe)
Jining
6
3768
Vastaukset
- joku
mulla tulee sama juttu..
- proser
missä sivulla voi rekisteröityy??
voisiko joku lähettää linkin??? - inoki
proser kirjoitti:
voisiko joku lähettää linkin??? - -_-
proser kirjoitti:
voisiko joku lähettää linkin???
- Fonillius
Et pysty kirjautumaan sisään, koska se OLI closed beta -statuksessa silloin kun halusit pelata tätä.
Nykyään tämä ei enään ole ja toimii normaalisti ilman tuota CB keytä. CB Key = Closed Beta Key, tarvitset tälläisen jotta pystyt pelata Closed Betassa. - dekaron elite
ota viirus torjunta ohjelmat pois käytöstä ja sitte pelaamaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S585270- 1002811
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.191947- 211788
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911677Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3391636Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791576Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2141299Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o621284- 231256