Dekaron (2Moons (Europe)

Jining

Elikkäs tämä on 2moonssin europe versio. Peli on closed beta vaiheessa mutta jos kukaan tietää pelin tai jossain muussa pelissä käy samalla tavalla niin voisitko ystävällisesti vastata..?
Elikkä ongelma on kun painan pelin käyntiin ja siihen tulee
ID: ja Pass:
Laitan siihen ne ja painan log in
-> Connecting Server
-> Cannot connect to server.
Tulee siis tuollainen.. Se on ainut serveri koko pelissä ja mulle on tullut sähköpostiin sellanen ilmoitus että mut sallitaan pelaamaan sitä.. mut mikä ihme on joku CB KEY ? en oo saanu sellasta.. Mutta oletan etten tarvitsekkaan.. Kiitos vastauksistanne jos niitä edes tulee..

6

3768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

mulla tulee sama juttu..

• proser

missä sivulla voi rekisteröityy??
        voisiko joku lähettää linkin???

• inoki

• -_-

• Fonillius

Et pysty kirjautumaan sisään, koska se OLI closed beta -statuksessa silloin kun halusit pelata tätä.
      Nykyään tämä ei enään ole ja toimii normaalisti ilman tuota CB keytä. CB Key = Closed Beta Key, tarvitset tälläisen jotta pystyt pelata Closed Betassa.

• dekaron elite

ota viirus torjunta ohjelmat pois käytöstä ja sitte pelaamaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      58
      5270
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      2811
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      19
      1947
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      1788
    5. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1677
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      339
      1636
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1576
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      214
      1299
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1284
    10. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      23
      1256
    Aihe