Vappulounas

staff pointin kautta

Mitä vappulounan aikana "tapahtu".en oo koskaan ennen käynyt sellaisessa, nyt vappuna olis sellainen vuoro..Onko yleinsä monta ruokalaija, entäs vaihtoehtoja?Montako henkilöä yhdelle tarjoilijalle?

7

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekila__

riippuu varmaa ootko menossa johki isompaan mestaan (esim messukeskus) vai johki pienee ala carte ravintolaa.. sehä voi olla esim niin että on noutopötä josta asiakkaat hakee mättönsä mutta juomat tilaa sulta... tai sitte ne juomatki löytyy valmiiks jostai..

• Köökerska

OOt sit minkälaises paikas tahansa, juokset koko vuaron hysteerisenä ja saat pienen palkan ja haukut huonosti hoidetusta hommasta.
      Sellanen on vappulounas.

• kyyppaarska

KYllä on köökerskalla hihat palaneet...vappulounas on yleensä hauska tapahtuma. Itse olen aina ollut buffet tyyppisessä tilaisuudessa, eli seurueet tulevat ja rahastan lounasmaksun ja tuon tilatut juomat pöytään jne. Tippiä saa vappulounaalla hyvin, onhan asiakkaat yleensa suurin seuruein liikkeellä.

• Köökerska
        kyyppaarska kirjoitti:

KYllä on köökerskalla hihat palaneet...vappulounas on yleensä hauska tapahtuma. Itse olen aina ollut buffet tyyppisessä tilaisuudessa, eli seurueet tulevat ja rahastan lounasmaksun ja tuon tilatut juomat pöytään jne. Tippiä saa vappulounaalla hyvin, onhan asiakkaat yleensa suurin seuruein liikkeellä.

Viime vuonna, erässä Hesan Rossossa, listalla melkee 100 eri annosta ja aamun toine kokki ihan kännissä, tiskari ei tullu ja iltavuorokokki(extra) myöhästyy 45min. eikä ees pyydä anteex vaa kysyy "pitääx tänne jäädä yksin, mä e osaa tehä pitsaa".
        Buffaa on iha mukava tehdä.

• kyyppaarska
        Köökerska kirjoitti:

Viime vuonna, erässä Hesan Rossossa, listalla melkee 100 eri annosta ja aamun toine kokki ihan kännissä, tiskari ei tullu ja iltavuorokokki(extra) myöhästyy 45min. eikä ees pyydä anteex vaa kysyy "pitääx tänne jäädä yksin, mä e osaa tehä pitsaa".
        Buffaa on iha mukava tehdä.

ei sais nauraa, mut ymmärrän kyllä että hihat on palaneet alushousuihin asti!!!

Ja sitten paskantärkeät asiakkaat jotka ovat tulleet ROSSOON fiinille vappupäivälliselle haukkuvat tarjoilijan/keittäjän, sen ainoa, joka juoksee kieli vyön alla.

Sellaisen neuvon annan; älä ota koko ravintolan toiminnasta vastuuta itsellesi, sen kantakoot ravintolapäällikkö. Tee työsi hyvin ja tunnollisesti, työvoiman puutteelle et voi mitään etkä sitä selkänahastasi voi paikata. Ravintolapäällikkö selvittäkööt vihaiset asiakaspalautteet.

Hyvää vappua ja muutenkin alkanutta kevättä!

• ........

Joissakin tosiaan noutopöytä, joissakin mennään ihan normi-listan mukaan. Ja kuten joku sanoikin, pää kolmantena jalkana saa juosta

• Aku Kölvi

Yli kymmenen vappua "nostaneena", muistiini ei ole jäänyt mitään, mistä ei olisi selvitty.
      Kyllä vappulounas on oikesti vilkas ja työntäyteinen päivä, jolloin ihmisiä lappaa ovista ja ikkkunoista. Mutta no panic, no hätä! Varaa hyvät työkengät ja hymy mukaan, niin selviät lounaasta helposti! Tai jos vauhti huimaa, niin muista, että paskakin päivä loppuu joskus! Asennetta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe