Korva korvasta!

Suomituristi

23

5792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jusba5

      Taisi olla jäbällä kuvioissa koskenkorva.

      • opetus

        Joo, oikein olisi sille, jos on noin hölmö, niin korva irti, niin saattaisi muistaa sitten myöhemminkin. Ja koppihoitoa nupiksi päälle.


    • Nimetön

      On se hienoa, kun suomi-poika tuo mainetta kaikille, ja osoittaa täydellistä sivistymättömyyttään. Olisi kiva kuulla paljonko kaverilla oli promilleja... vai onko niin että kykenee selvinpäinkin moiseen tonttuiluun...

      • Kukaan muu

        kuin suomalainen juntti tuollaista tekisikään oli sitten kännissä tai ei.

        Vankilaan vaan.


      • Sitä kun joku suomalainen parikymppinen pariskunta jäi kiinni Espanjassa alttarilla naimisisesta? Tekona muutenkin järkyttävä, mutta että vielä maassa, jossa on katollinen kulttuuri.

        -Snoukkaboy


      • Näitä riittää

        Näitä riittä ja pitäis olla jo täysi-ikäinen.Mutta noita lennoillakin riehujia riittää kun ei ole lusikalla annettu ei kauhalla voi ottaa.Milloinkahan niistä kasvaa täysikäisiä vai kasvaako ollenkaan.


      • se..
        Näitä riittää kirjoitti:

        Näitä riittä ja pitäis olla jo täysi-ikäinen.Mutta noita lennoillakin riehujia riittää kun ei ole lusikalla annettu ei kauhalla voi ottaa.Milloinkahan niistä kasvaa täysikäisiä vai kasvaako ollenkaan.

        menee näin: Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia


      • näitä riittää
        Näitä riittää kirjoitti:

        Näitä riittä ja pitäis olla jo täysi-ikäinen.Mutta noita lennoillakin riehujia riittää kun ei ole lusikalla annettu ei kauhalla voi ottaa.Milloinkahan niistä kasvaa täysikäisiä vai kasvaako ollenkaan.

        Samaa tarkoitin voi olla että eri puolilla suomea vähän sanonta eroja.Mutta sama lopputulos kuitenkin näillä hepuilla.


    • vaaaan

      Vankilaan tollanen pelle. Tollanen tyhmä aasi ei parempaa ansaitse. Niitä pääsiäissaaren patsaiden korvia ei revitä irti prk. ne patsaat on arvokkaampia kuin tollasen pelle ihmisen henki.

      • Tarpeen

        Kyllä henkilö ansaitsee typeryydestään ja ahneudestaan tuntuvan rangaistuksen. Kyseessä on sentään ainutlaatuinen maailmanperitökohde. Totta kai kaveri katuu, kun jäi kiinni ja rangaistus odottaa. Toivottavasti henkilön nimikin tulee esille jossain vaiheessa.


      • yms...
        Tarpeen kirjoitti:

        Kyllä henkilö ansaitsee typeryydestään ja ahneudestaan tuntuvan rangaistuksen. Kyseessä on sentään ainutlaatuinen maailmanperitökohde. Totta kai kaveri katuu, kun jäi kiinni ja rangaistus odottaa. Toivottavasti henkilön nimikin tulee esille jossain vaiheessa.

        http://www.news.com.au/travel/story/0,26058,23433610-5014090,00.html


      • 123

      • 123

    • V***u mikä...

      ois voinu hieman harkita mitä tekee!!..

    • oikein korva irti

      Oppiipahan käyttäytymään! Ja on opetuksena kaikille muille!
      Teko oli rumasti tehty kun häpäisi patsaita ja koko kansaa tuolla tavalla.

    • joku?:?

      ei olis kannattanu rikkoa sitä..

    • - - -

      Tässä taas loistava esimerkki miten takapajuinen ja junttimainen suomen kansa osaa olla maailmalla. Vain suomalainen tekee jotain tällaista. Kyllä hävettää!

    • RASISTEJA

      pitäähän suomipoikaa ymmärtää, eikä heti tuomita.Ilkka virkansa puolesta äkkiä paikalle.Toivotaan että paikalliset sosiaali lylleröt ohjaisivat miehen kaiken mahdollisen avun piiriin.

      • Vai molemmat?

        Hoitoon?


      • Masa.
        Vai molemmat? kirjoitti:

        Hoitoon?

        Ehdotan uutta nimeä: ilekorvatekstimelkeenkanerva.


    • patsastelija

      Käsittämätöntä mitä jotkut idiootit tekevät.

      Kaveri on selvästikin elämäntapahippiluennetta, koska tolla tavalla lähtee toiselle puolelle maapalloa Che Guevara -paita päällä repimään patsaalta korvat päästä.

      Jäi muuten kiinni, koska joku tunnisti miehen tämän näyttävästä erikoisesta yläraajan tatuoinnista.

    • patsastelijako?

      Käsittämätöntä mitä jotkut idiootit tekevät.

      Kaveri on selvästikin elämäntapahippiluennetta, koska tolla tavalla lähtee toiselle puolelle maapalloa Che Guevara -paita päällä repimään patsaalta korvat päästä.

      Jäi muuten kiinni, koska joku tunnisti miehen tämän näyttävästä erikoisesta yläraajan tatuoinnista.

    • Kivitetään ja lynkataan

      Kusipään nimi on siis Marko Kulju. Lehtitietojen mukaan se joutui maksamaan sakkoja 10.000 euroa mutta pääsi jo matkustmaan takaisin Suomeen, takaisin urpelopesäänsä, jonnekkin vitun pikku yksiöönsä runkkaamaan.

      Nyt asia on jo unohdettu, koska paskiaista ei ole lynkattu julkisesti. On mahdollista saada sen osoite selville, minulla on koko elämä aikaa odottaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe