Ei kannata örveltää ulkomailla... Tässä käy suomituristille vielä köpelösti. Vei patsaan korvan, niin nyt ollaan vaatimassa turistin korvaa rangaistuksena!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803287442427_uu.shtml
Korva korvasta!
23
5792
Vastaukset
- Jusba5
Taisi olla jäbällä kuvioissa koskenkorva.
- opetus
Joo, oikein olisi sille, jos on noin hölmö, niin korva irti, niin saattaisi muistaa sitten myöhemminkin. Ja koppihoitoa nupiksi päälle.
- Nimetön
On se hienoa, kun suomi-poika tuo mainetta kaikille, ja osoittaa täydellistä sivistymättömyyttään. Olisi kiva kuulla paljonko kaverilla oli promilleja... vai onko niin että kykenee selvinpäinkin moiseen tonttuiluun...
- Kukaan muu
kuin suomalainen juntti tuollaista tekisikään oli sitten kännissä tai ei.
Vankilaan vaan. Sitä kun joku suomalainen parikymppinen pariskunta jäi kiinni Espanjassa alttarilla naimisisesta? Tekona muutenkin järkyttävä, mutta että vielä maassa, jossa on katollinen kulttuuri.
-Snoukkaboy- Näitä riittää
Näitä riittä ja pitäis olla jo täysi-ikäinen.Mutta noita lennoillakin riehujia riittää kun ei ole lusikalla annettu ei kauhalla voi ottaa.Milloinkahan niistä kasvaa täysikäisiä vai kasvaako ollenkaan.
- se..
Näitä riittää kirjoitti:
Näitä riittä ja pitäis olla jo täysi-ikäinen.Mutta noita lennoillakin riehujia riittää kun ei ole lusikalla annettu ei kauhalla voi ottaa.Milloinkahan niistä kasvaa täysikäisiä vai kasvaako ollenkaan.
menee näin: Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia
- näitä riittää
Näitä riittää kirjoitti:
Näitä riittä ja pitäis olla jo täysi-ikäinen.Mutta noita lennoillakin riehujia riittää kun ei ole lusikalla annettu ei kauhalla voi ottaa.Milloinkahan niistä kasvaa täysikäisiä vai kasvaako ollenkaan.
Samaa tarkoitin voi olla että eri puolilla suomea vähän sanonta eroja.Mutta sama lopputulos kuitenkin näillä hepuilla.
- vaaaan
Vankilaan tollanen pelle. Tollanen tyhmä aasi ei parempaa ansaitse. Niitä pääsiäissaaren patsaiden korvia ei revitä irti prk. ne patsaat on arvokkaampia kuin tollasen pelle ihmisen henki.
- Tarpeen
Kyllä henkilö ansaitsee typeryydestään ja ahneudestaan tuntuvan rangaistuksen. Kyseessä on sentään ainutlaatuinen maailmanperitökohde. Totta kai kaveri katuu, kun jäi kiinni ja rangaistus odottaa. Toivottavasti henkilön nimikin tulee esille jossain vaiheessa.
- yms...
Tarpeen kirjoitti:
Kyllä henkilö ansaitsee typeryydestään ja ahneudestaan tuntuvan rangaistuksen. Kyseessä on sentään ainutlaatuinen maailmanperitökohde. Totta kai kaveri katuu, kun jäi kiinni ja rangaistus odottaa. Toivottavasti henkilön nimikin tulee esille jossain vaiheessa.
http://www.news.com.au/travel/story/0,26058,23433610-5014090,00.html
- 123
yms... kirjoitti:
http://www.news.com.au/travel/story/0,26058,23433610-5014090,00.html
Nimi on enne
- 123
yms... kirjoitti:
http://www.news.com.au/travel/story/0,26058,23433610-5014090,00.html
Vain Kulju voi tehdä jotain noin tyhmää
- V***u mikä...
ois voinu hieman harkita mitä tekee!!..
- oikein korva irti
Oppiipahan käyttäytymään! Ja on opetuksena kaikille muille!
Teko oli rumasti tehty kun häpäisi patsaita ja koko kansaa tuolla tavalla. - joku?:?
ei olis kannattanu rikkoa sitä..
- - - -
Tässä taas loistava esimerkki miten takapajuinen ja junttimainen suomen kansa osaa olla maailmalla. Vain suomalainen tekee jotain tällaista. Kyllä hävettää!
- RASISTEJA
pitäähän suomipoikaa ymmärtää, eikä heti tuomita.Ilkka virkansa puolesta äkkiä paikalle.Toivotaan että paikalliset sosiaali lylleröt ohjaisivat miehen kaiken mahdollisen avun piiriin.
- Vai molemmat?
Hoitoon?
- Masa.
Vai molemmat? kirjoitti:
Hoitoon?
Ehdotan uutta nimeä: ilekorvatekstimelkeenkanerva.
- patsastelija
Käsittämätöntä mitä jotkut idiootit tekevät.
Kaveri on selvästikin elämäntapahippiluennetta, koska tolla tavalla lähtee toiselle puolelle maapalloa Che Guevara -paita päällä repimään patsaalta korvat päästä.
Jäi muuten kiinni, koska joku tunnisti miehen tämän näyttävästä erikoisesta yläraajan tatuoinnista. - patsastelijako?
Käsittämätöntä mitä jotkut idiootit tekevät.
Kaveri on selvästikin elämäntapahippiluennetta, koska tolla tavalla lähtee toiselle puolelle maapalloa Che Guevara -paita päällä repimään patsaalta korvat päästä.
Jäi muuten kiinni, koska joku tunnisti miehen tämän näyttävästä erikoisesta yläraajan tatuoinnista. - Kivitetään ja lynkataan
Kusipään nimi on siis Marko Kulju. Lehtitietojen mukaan se joutui maksamaan sakkoja 10.000 euroa mutta pääsi jo matkustmaan takaisin Suomeen, takaisin urpelopesäänsä, jonnekkin vitun pikku yksiöönsä runkkaamaan.
Nyt asia on jo unohdettu, koska paskiaista ei ole lynkattu julkisesti. On mahdollista saada sen osoite selville, minulla on koko elämä aikaa odottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483