Mitä rakkaus on?? sitä olen niin monta kertaa kysynyt! Mutta vastausta en ole vielä löytänyt! Ehkä olen vielä nuori enkä ole vielä törmännyt rakkauteen, mutta koska sen tietää että on rakastunut? ihmiset sanovat että kyllä sen sitten tuntee... mutta silti en luota siihen! Onko ensirakkauteni mennyt jo vai tuleeko se vasta?
Rakkaus pelottaa... Pelkään että jos rakastun se ei kestäkkään! Rakastettuni jättää minut ja katoaa, mutta rakkaus jää ja sydämmeni särkyy! En tahdo sitä! Siksi en uskalla pästää ketään lähelleni! Jos joku osoittaa kiinnostusta torjun sen ja sanon haluavani pysyä vain ystävänä! Tiedän, että elämässä on otettava riskejä, mutta silti en uskalla ottaa niitä!
Jos jään yksin ikuisesti, koska en uskaltanut rakastua! Kuolen yksinäisenä vailla rakkaita ihmisä! Sitä en halua! Mutta mitä haluan?! Voisiko joku kertoa?! Ei tietenkään ei siihen kysymykseen voi vastata muut kuin minä itse! miksen sitten vastaa??
Tunteeko kukaan samoin? Pelkääkö joku kanssani?
-TeiniEnkeli-
Rakkaus??
8
309
Vastaukset
- dude84
moi
tuntuu välillä just samalta ajasta toiseen,mut älä huoli.
jos olet teini-ikäinen(niin kuin nimesi antaa tietää) niin ei sulla ole vielä mihinkään kiire,kyllä "se oikea" joskus löytyy,sun pitää vaan uskoa siihen.ja hän tulee just sillä hetkellä kun odotat sitä kaikkein vähiten.
itellä on treffit ensi viikolla,ekat treffit mun elämässä ja olen hermona,mutta luotan siihen,että kaikki menee hyvin.
ole oma itsesi jätkien seurassa äläkä hermoile,joku kyllä kiinnostuu susta,usko pois.
etkä jää yksin ikuisesti,onhan sulla varmaankin kavereitakin,nekin sit voisivat auttaa kundin etsimisessä.
tai annan sulle paremman vinkin:mene kaupungille ja sitten kun näet kundin joka on sun mieleen niin mene juttelee sille ja pyydä puhelinnumero,ei voi olla noin vaikeaa jos et ole ujo =)
mut paras neuvo on vaan odottaa sitä oikeaa jätkää,eikä pelätä mitään.
toivon sulle onnea...=)- Teini-Enkeli
En ole ujo ja omistan paljon kavereita... poikaystävä ehdokkaitakin on kiitettävästi! Mutta... sitten tulee ongelmani!
Teidän että olen vielä nuori ja miehiä menee ja tulee vielä paljon elämäni aikana.. jos vain antaisin niiden tulla! En uskalla alkaa seurustella vaikka poika olisi kuinka mukava! Koska PELKÄÄN että hän jättää! Ja sydämmeni särkyy... :(
- Tyttö
Parempi se on rakastaa ja menettää, kun olla rakastamatta ollenkaan. Sitä alkaa vasta tietämään, mitä rakkaus on, kun on menettäny sen rakkaansa. Sitten osaa paremmin tarttua ja nauttia jokaisesta hetkestä sen seuraavan kanssa. Jos pelkäät rakkautta ja elämää, sillon se satuttaa yleensä kaikista eniten. Oo rohkea ja uskalla heittäytyä tilanteisiin. Tietenki sieltä saa useimmiten palata itku kurkussa, mut parempi on yrittää ja saada nenäänsä, kun istua vanhuksena keinutuolissa miettimässä, että mitä ois tapahtunu, jos oisit edes yrittäny.
- dude84
"tyttö" on täysin oikeassa.
eli löydä joku kundi,joka mielestäsi olisi sopiva sulle ja että teillä olisi yhteisiä harrastuksia tai jotain.mene sen kanssa ulos ja siitä se lähtee.ja luulen,että oikea rakkaus tulee vasta vuosien jälkeen,sen jälkeen kun olet oppinut tuntemaan hänet kunnolla ja voit tunnustaa hänelle rakastavasi häntä.
ja jos menetät hänet jossain vaiheessa niin se tulee sattumaan kovasti,mut ainakin tulet tietämään mitä rakkaus on,kuten "tyttö" mainitsi.
muista,että etsimällä se rakkaus löytyy eikä istumalla himassa murehtimassa siitä.
äläkä lankea yhden illan suhteisiin,ei ihminen voi olla noin epätoivoinen.
anna ajan juosta ja usko siihen,että se oikea jätkä moikkaa sut ja kun pääset rakastumaan siihen niin elämä alkaa hymyillä taas =)
on mullakin samoja kokemuksia muijien suhteen:
kun rakastut niin tuntuu siltä,että elämäsi on ihanaa
mutta sitten kun joku jättää sut niin et haluaisi enää luottaa jätkiin.
mut niin kuin kaikki sanoo:rakkaus tulee kokemuksen myötä,dont be afraid :)
vähän sekava viesti,toivottavasti auttoi jotenkin. - dude84
"tyttö" on täysin oikeassa.
eli löydä joku kundi,joka mielestäsi olisi sopiva sulle ja että teillä olisi yhteisiä harrastuksia tai jotain.mene sen kanssa ulos ja siitä se lähtee.ja luulen,että oikea rakkaus tulee vasta vuosien jälkeen,sen jälkeen kun olet oppinut tuntemaan hänet kunnolla ja voit tunnustaa hänelle rakastavasi häntä.
ja jos menetät hänet jossain vaiheessa niin se tulee sattumaan kovasti,mut ainakin tulet tietämään mitä rakkaus on,kuten "tyttö" mainitsi.
muista,että etsimällä se rakkaus löytyy eikä istumalla himassa murehtimassa siitä.
äläkä lankea yhden illan suhteisiin,ei ihminen voi olla noin epätoivoinen.
anna ajan juosta ja usko siihen,että se oikea jätkä moikkaa sut ja kun pääset rakastumaan siihen niin elämä alkaa hymyillä taas =)
on mullakin samoja kokemuksia muijien suhteen:
kun rakastut niin tuntuu siltä,että elämäsi on ihanaa
mutta sitten kun joku jättää sut niin et haluaisi enää luottaa jätkiin.
mut niin kuin kaikki sanoo:rakkaus tulee kokemuksen myötä,dont be afraid :)
vähän sekava viesti,toivottavasti auttoi jotenkin. - Teini-Enkeli
Onhan tuo totta! Ehkä on vain rohkaistuttava ja antaa sen sydämmen särkyä joskus! Kyllähän se ajan myötä parantuu vaikka jäljet sinne silti jää! Tiedän että mulla on elämä edessä ja mä ehdin iloita ja surra vielä usein... Niin sen elämän kuuluukin mennä! joskus tulee turpaan joskus ei.. :)
- Minä
On ihmisillä surullisia ongelmia. Itse en voi sanoa kanssasi pelkäävän. Minä en halua rakkautta, pärjään yksin tuhannesti paremmin. En ymmärrä, miksi ihmisille rakkaus on niin suuri ja tärkeä asia! Minusta se on vain ahdistavaa ja aivan liian rajoittavaa. Ei minun juttuni.
- juupajuu
Voi voi, on sullakin kans ongelma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938