....Itkeä voi Kivusta, Helpotuksesta, Pelosta jne. toki tietty Rakkaudesta ja kuolemasta.
Milloin Sinä Itkit Aidosti viimeksi?
Monet Kuumat Kyyneleet!
14
624
Vastaukset
- enkelitrio
Enää pikkasev vaa,mut aitoo oli.Tuli nii kova ikävä
taas uskollist ystävää :(- namisuku
...kun ne Ystävät tahtoo "olla kortilla":(
Haleja!
- pörsämmäkeläene
... mahtoo piästä itku, ku mien hammasliäkärii..
- namisuku
...kyllä minäkin vollottelen hammiksessa=(
(´mokoman "pikku"kivun pelosta) mutta silti.
Tsemppiä Sinulle=D - pörsämmäkeläine
namisuku kirjoitti:
...kyllä minäkin vollottelen hammiksessa=(
(´mokoman "pikku"kivun pelosta) mutta silti.
Tsemppiä Sinulle=Dol niin suatanan iso lasku puolen tunnin hommasta, ei muuta tehnä ku pohojas ylärotteesin ja kahatsattoo pyysi, vuan mie kenkkäsin saunapuihin. pittee hypätä verkun rattiin ja viijä hammasliäkärille muutama motti sekahalakoo..
- namisuku
pörsämmäkeläine kirjoitti:
ol niin suatanan iso lasku puolen tunnin hommasta, ei muuta tehnä ku pohojas ylärotteesin ja kahatsattoo pyysi, vuan mie kenkkäsin saunapuihin. pittee hypätä verkun rattiin ja viijä hammasliäkärille muutama motti sekahalakoo..
...HammasLekurit ja naiset;)
- iltana, kun
naapuri voitti jokerissa melkein 16 tonnii.
Ja itku oli aito.- namisuku
...niin Iloinen hänen puolestaan;)
- silva46
olla lapsenlapsen ristiäisissä.Liikutun kyllä herkästi, monessakin iloisessa asiassa.Onneksi ei nyt suuria suruja ollut.
- namisuku
silva46 kirjoitti:
olla lapsenlapsen ristiäisissä.Liikutun kyllä herkästi, monessakin iloisessa asiassa.Onneksi ei nyt suuria suruja ollut.
...välillä itken vaikka piirrettyä Bambi-leffaa, kun pikkusen äiskä Kuolee...niin on se jo vähän liikaa? Kysyn vaan:)
hmmm...vai onko? Liianko herkkä?
Herkkyyttäkin voi kuulemma kehittää, ettei ihan joka sanasta ala parkumaan, niinkuin minä:(
KirkkoJuhlat kyllä herkistävät Urhoimmankin Miehen=D
- Pirre*
joskus; pato vain aukeaa ja se on siinä, kyynelten koski...
- namisuku
...Ah..niin Runokkaan Sielukkaaksi, Oi Pirre;D
Sinä olet varmaan kans tavallisen herkkää sorttia?
Minun koskillani on olisi välillä padoille työtä:(
- mutkia matkassa
Jospa asiat vihdoinkin etenisivät. Jospa vihdoin joku puuttuisi... Ja ratkaisut olisivat oikeudenmukaisia.
- namisuku
...en voi vastata, kuin että, toivon kaiken Sinulle Hyvin Päin Kääntyvän=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659