kiltti

Susanna~

mailatkaa joku kiltti mulle seksinovelli! sellainen, missä on vanhempi mies ja nuori tyttö. jotai tuhmaa.....

6

5967

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaja

Sun mailiosoite? Minkä ikäisiä sais olla? Ootko sä itse se päähenkilö? Jos oot niin kuvaile vähän itseäsi.

• Susanna~

1. osoite on [email protected]
        2.ikä vois olla sillain että se nainen on noin ehkä 17 ja sitten se mies voisi olla vaikka 25?
        3.ei oo pakko kertoa musta, mut jos vaan viitsit, niin voit tietenki mustaki kirjottaa. olen 17, vaalea, nätti, kohttuullisen isorintainen, suulas, pidän paljon suuseksistä ja myös tykkään ottaa suihin. myös peppuseksiä saa olla.... mies saisi olla tumma ja komea.....

toiovttvasti auttoi...?

• mä vaa
        Susanna~ kirjoitti:

1. osoite on [email protected]
        2.ikä vois olla sillain että se nainen on noin ehkä 17 ja sitten se mies voisi olla vaikka 25?
        3.ei oo pakko kertoa musta, mut jos vaan viitsit, niin voit tietenki mustaki kirjottaa. olen 17, vaalea, nätti, kohttuullisen isorintainen, suulas, pidän paljon suuseksistä ja myös tykkään ottaa suihin. myös peppuseksiä saa olla.... mies saisi olla tumma ja komea.....

toiovttvasti auttoi...?

vieläkö tarinat kelpais? :) missäspäin muuten asut? :) vastaile :)

• Susanna~
        mä vaa kirjoitti:

vieläkö tarinat kelpais? :) missäspäin muuten asut? :) vastaile :)

joo, tietysti..=) täällä tampereella asustelen...

• mä vaa
        Susanna~ kirjoitti:

joo, tietysti..=) täällä tampereella asustelen...

laita mailis tähän niin mailaan niit tarinoita :) haluisitko jossain välissä kenties nettiseksiä harrastaa? ;) mailaile

• Susanna~
        mä vaa kirjoitti:

laita mailis tähän niin mailaan niit tarinoita :) haluisitko jossain välissä kenties nettiseksiä harrastaa? ;) mailaile

mun osote kyl taitaa näkyä noissa vanhemmissaki viesteissä, mut osote on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      91
      1617
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      119
      1482
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      72
      1317
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1232
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1050
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      968
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      940
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      828
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      763
    Aihe