kiltti

Susanna~

mailatkaa joku kiltti mulle seksinovelli! sellainen, missä on vanhempi mies ja nuori tyttö. jotai tuhmaa.....

6

5995

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaja

Sun mailiosoite? Minkä ikäisiä sais olla? Ootko sä itse se päähenkilö? Jos oot niin kuvaile vähän itseäsi.

• Susanna~

1. osoite on [email protected]
        2.ikä vois olla sillain että se nainen on noin ehkä 17 ja sitten se mies voisi olla vaikka 25?
        3.ei oo pakko kertoa musta, mut jos vaan viitsit, niin voit tietenki mustaki kirjottaa. olen 17, vaalea, nätti, kohttuullisen isorintainen, suulas, pidän paljon suuseksistä ja myös tykkään ottaa suihin. myös peppuseksiä saa olla.... mies saisi olla tumma ja komea.....

toiovttvasti auttoi...?

• mä vaa
        Susanna~ kirjoitti:

1. osoite on [email protected]
        2.ikä vois olla sillain että se nainen on noin ehkä 17 ja sitten se mies voisi olla vaikka 25?
        3.ei oo pakko kertoa musta, mut jos vaan viitsit, niin voit tietenki mustaki kirjottaa. olen 17, vaalea, nätti, kohttuullisen isorintainen, suulas, pidän paljon suuseksistä ja myös tykkään ottaa suihin. myös peppuseksiä saa olla.... mies saisi olla tumma ja komea.....

toiovttvasti auttoi...?

vieläkö tarinat kelpais? :) missäspäin muuten asut? :) vastaile :)

• Susanna~
        mä vaa kirjoitti:

vieläkö tarinat kelpais? :) missäspäin muuten asut? :) vastaile :)

joo, tietysti..=) täällä tampereella asustelen...

• mä vaa
        Susanna~ kirjoitti:

joo, tietysti..=) täällä tampereella asustelen...

laita mailis tähän niin mailaan niit tarinoita :) haluisitko jossain välissä kenties nettiseksiä harrastaa? ;) mailaile

• Susanna~
        mä vaa kirjoitti:

laita mailis tähän niin mailaan niit tarinoita :) haluisitko jossain välissä kenties nettiseksiä harrastaa? ;) mailaile

mun osote kyl taitaa näkyä noissa vanhemmissaki viesteissä, mut osote on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      344
      1262
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      753
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      738
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      725
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      633
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      616
    7. 45
      604
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      591
    9. 54
      562
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      42
      526
    Aihe