Kake Randelin

Lutmila

Kakellekin on avattu oma keskustelu foorumi, sivuille pääsee poptorin etu sivulta, että tämmöistä...

11

1343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikko Kankkonen

Kake Randelin?
      Nevö höörd

• köpsö

Kake Randelin: oik. Kauko Randelin (s. 26. tammikuuta 1955 Mäntyharju) on suomalainen iskelmälaulaja.

Veikko Kankkonen: Esa Veikko Antero "Viki" Kankkonen (s. 5. tammikuuta 1940, Sotkamo) on entinen suomalainen mäkihyppääjä ja olympiavoittaja.

• Nimetön

Satuinpahan katsomaan viestiketjua sen verran, että on pakko sanoa tähän jotain.
        Ensinnäkin sinulle Veikko Kankkonen;
        Olen itse syntynyt 1965 Suolahdessa (siinä ei mitään) mutta äänekoskella n. 50 luvulla aloittanut (voipi olla siin Mikkelin tienoilla, kuitenkin) sauhunnut tyyppi nm. Kake.
        Itse tiedän sen verran että Tampereelle muutin 67 ja siinä meni useampi vuosi aamupuuroa syöneenä kunnes kuulin naapuritalon pojan soittelevan rumpuja jatkuvasti.
        No, hän soitteli aikansa ja aika vierähti vuosilla ja yhtäkkiä hän soitti ja saikin soittaa silloiseen aikaan - 80 luvun Kaken kanssa. (rummut oli hänen intsrumenttinsa)Vuosi oli 84 jolloin kävimme täältä Tampereelta Mietaan nuoriso -ja urheilutalolla tanssimassa.
        Olihan Tampereella Myssy, Manhattan ja Kivitasku ;-) ym. ym.
        Me kuitenkin porukassa päätimme mennä Mietaalle joka toine lauantai tansseihin.
        Siellä vuonna 84 tutustuimme (tavallaan kaverin (rumpali) kautta tutustuin) Kakeen.. ja siinä estraalilla. Siihen aikaan oli elämä.. sanotaan näin..SUUREMMOISTA verrattuna tähän päivää.
        Kuitenkin tanssimassa käytiin (vinkkinä muille, on mahtava paikka) ja elettiin sitä silloista elämää jolloin Kake, Yö, Eppu, Dingo, Ilona; (Pelle M joka asuu nykyään naapurissa) ym. ym. mahtavat solisti/yhtyeet jotka SILLOIN tekivät ja vieläkin tekevät meidän elämästä maittavaa. Suomirokin uranuurtajat elivät silloin ja elävät vieläkin pistivät/pistävät tulevaisuutta teidänkin nuorten mieleen jotka eivät vielä tunne vanhaa "HYVÄÄ AIKAA".
        Kuitenkin meikä "tapas kaikki.. siitä myöhemmin" ja siitä olen hyvin ylpeä. Eritoten Kauko Randelin ja Mauri Konttinen (alias. Moog¤ Konttinen/Kontra.. Veltto.. pormestari. melkein.. Jery Cotton että Irvin ym. Vexille terkkuja) Kake Randelin sai silloin 80 -luvulla minun ja silloisen tyttöystäväni (nykyinen vaimoni) pään sekaisin Mietaalla.. ja varsinkin kappaleella Tarja joka tehtiin jo -82 luvulla mutta levytettiin 84.

Kiitoksia, että sain hieman sanoa Kakesta joka todella vielä jaksaa ja haluaa antaa meille Suomalaisille hyvää tanssimusiikkia.

PK

• Soppa
        Nimetön kirjoitti:

Satuinpahan katsomaan viestiketjua sen verran, että on pakko sanoa tähän jotain.
        Ensinnäkin sinulle Veikko Kankkonen;
        Olen itse syntynyt 1965 Suolahdessa (siinä ei mitään) mutta äänekoskella n. 50 luvulla aloittanut (voipi olla siin Mikkelin tienoilla, kuitenkin) sauhunnut tyyppi nm. Kake.
        Itse tiedän sen verran että Tampereelle muutin 67 ja siinä meni useampi vuosi aamupuuroa syöneenä kunnes kuulin naapuritalon pojan soittelevan rumpuja jatkuvasti.
        No, hän soitteli aikansa ja aika vierähti vuosilla ja yhtäkkiä hän soitti ja saikin soittaa silloiseen aikaan - 80 luvun Kaken kanssa. (rummut oli hänen intsrumenttinsa)Vuosi oli 84 jolloin kävimme täältä Tampereelta Mietaan nuoriso -ja urheilutalolla tanssimassa.
        Olihan Tampereella Myssy, Manhattan ja Kivitasku ;-) ym. ym.
        Me kuitenkin porukassa päätimme mennä Mietaalle joka toine lauantai tansseihin.
        Siellä vuonna 84 tutustuimme (tavallaan kaverin (rumpali) kautta tutustuin) Kakeen.. ja siinä estraalilla. Siihen aikaan oli elämä.. sanotaan näin..SUUREMMOISTA verrattuna tähän päivää.
        Kuitenkin tanssimassa käytiin (vinkkinä muille, on mahtava paikka) ja elettiin sitä silloista elämää jolloin Kake, Yö, Eppu, Dingo, Ilona; (Pelle M joka asuu nykyään naapurissa) ym. ym. mahtavat solisti/yhtyeet jotka SILLOIN tekivät ja vieläkin tekevät meidän elämästä maittavaa. Suomirokin uranuurtajat elivät silloin ja elävät vieläkin pistivät/pistävät tulevaisuutta teidänkin nuorten mieleen jotka eivät vielä tunne vanhaa "HYVÄÄ AIKAA".
        Kuitenkin meikä "tapas kaikki.. siitä myöhemmin" ja siitä olen hyvin ylpeä. Eritoten Kauko Randelin ja Mauri Konttinen (alias. Moog¤ Konttinen/Kontra.. Veltto.. pormestari. melkein.. Jery Cotton että Irvin ym. Vexille terkkuja) Kake Randelin sai silloin 80 -luvulla minun ja silloisen tyttöystäväni (nykyinen vaimoni) pään sekaisin Mietaalla.. ja varsinkin kappaleella Tarja joka tehtiin jo -82 luvulla mutta levytettiin 84.

Kiitoksia, että sain hieman sanoa Kakesta joka todella vielä jaksaa ja haluaa antaa meille Suomalaisille hyvää tanssimusiikkia.

PK

Oli oikein hyvä juttu Kakesta, mutta se Tarja kyllä levytettiin 82v Huoleton nimiselle levylle. Mutta kaikkea hyvää sinne missä olet nyt...

• PK
        Soppa kirjoitti:

Oli oikein hyvä juttu Kakesta, mutta se Tarja kyllä levytettiin 82v Huoleton nimiselle levylle. Mutta kaikkea hyvää sinne missä olet nyt...

Hieno tarkennus Soppa. Tosiaankin -82 Tarja tehtiin huoleton levylle. En tiedä/muista mistä -84 tuli esiin. Olen kuitenkin käynyt Kaken keikoilla ja nyt 10.7.09 tulee kisarantaa ja aivan varmasti olen siellä.
        sn. tätä kukkaa en hukkaa. Kun se kerran Tampereen likelle tulee.
        PK

• Mamaa
        PK kirjoitti:

Hieno tarkennus Soppa. Tosiaankin -82 Tarja tehtiin huoleton levylle. En tiedä/muista mistä -84 tuli esiin. Olen kuitenkin käynyt Kaken keikoilla ja nyt 10.7.09 tulee kisarantaa ja aivan varmasti olen siellä.
        sn. tätä kukkaa en hukkaa. Kun se kerran Tampereen likelle tulee.
        PK

Näyttää Kakella olevan noita keikkoja aika paljon, pitäis itsekkin ehtiä keikalle.

• Pro-Pro

Kakella!
      Sivustoissa ei mitään logiikkaa. Vieraat voivat lähettää viestejä keskusteluun, mutta eivät palautteeseen?

Myöskään kuvavarmistus ei toimi. Antaa virheilmoitusta jatkuvasti. Tietokanta sekoilee, kun ylläpidolla ei ole taitoa korjata ongelmia?
      Foorumissa liikaa mainoksia. Myös phpBB foorumin moottorina on yksi surkeimpia ilmaiseksi saatavia boardeja.

Foorumin on bykänny joku, jolla ei ole mitään käsitystä toimivasta foorumista.

• lutmila

kyllähän kake foorumiin voi myös palautteita lähettää, taitaa olla kirjoittajassa vikaa, mun mielestä ihan toimivat sivut ja porukkaa on tulossa koko ajan lisää...

• Moikka!Avasin juuri tilin tänne ja ihmettelen SUURESTI,sitä,että eikö täällä ole minkäänlaista valvontaa koskien käyttäjäjätunnusten nimiä,kun itse piruuttanini laitoin tämän vittu11970,niin eikö kukaan ole vahtimassa näitä käyttäjätunnusnimiä???

• 00712

Huppana väärä foorumi, etsi oikea???

• **Mariana**

Foorumi muuttanut uuteen osoitteeseen vanhan palvelimen loppumisen vuoksi. Uuden foorumin löydät osoitteesta

http://kakerandelin.munpalsta.net/

T: Mariana Kaken foorumilta ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3174
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2107
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2102
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1701
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1546
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1260
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1234
    Aihe