On kelle tahansa on ikävää luettavaa nimerkkien takaa ns."puskasta ampujat" viestit. Lukekaa moderaattorin antamat ohjeet ja käyttäkää järkeänne mitä suustanne ja sormistanne päästelette uhkailuja ym. Tästä ei saa tulla sontaluukkua josta ihmisten päälle mitä tahansa sontaa viskellään.
Sananvapaudella on rajansa ja se raja on hyvät tavat. Jos ajatus ei muissa kulje kuin alapäänjutuissa niin todella täyty sellaista pitää älyvapaana.
Siistikää kirjoituksianne sisällöllisesti ja noudattakaa hyviä ja sivistyneitä tapoja.
Se on kaikille iloksi myös lukijoille. Tällaiset kirjoitukset, ettei osata ja hallita mitä kirjoitaa,ei opeteltukaan ole hyvää journalistista tapaa. Henkilökohtaisuuksiin ei keskutelussa mennä, joka siihen menee, osoittaa keskustelussa itse hävinneen.
Pentti Suksi
ent. toimittaja
lukekaa kestelusäännöt
14
928
Vastaukset
- Pentti Suksi
Olen puyytänyt moderaattoria poistamaan
minun nimelläni kulkevan törkyjutun.
Se on turha suojautua siihen että Pentti Suksi nimisiä henkilöitä olisi Suomessa monta. Minun nimeni on rekisteröity ja niitä on vain yksi.
Veikko Virtasia ja Heikki Lahtisia on vaikeampi arvioida koska se on hyvin yleinen nimi.
Hävetköön rutkasti se ihminen joka minun nimelläni täällä esiintyy. Joskus ei tiedä mistä sairaalasta viestit lähtee Vanhan Vaasan vai Huutoniemen sairaalasta.
Minä kirjoitan, niin vain ja ainostaan asiallisesti.
Pentti Suksi- varislehto
Joku sen kohta joka tapauksessa tekee, ja sen jälkeen on sitten turha itkeä, ettet voi enää käyttää edes Pentti Suksi -nimimerkkiä. HUOH!
- pentti porkka
nimerkkien käyttö kestelyissä on okoo mutta toisten mollaaminen on ala-arvoista kättäytymistä.
toivottaa p. porkka
entinen selväpää nykyinen juoppero - C.J Gyllenberg
mahdottoman hyvä että on tällainen kaksois kontrolli tälläkin klopaalilla palvelimella.
- Pentti Suksi
Lämmin kiitos moderaattoreille asiattomien viestien poistamisesta.
Ja sitten väärentäjille:
On todella matalajärkistä ja sivistymätöntä
sekä röyhkeää esiintyä toisen nimellä.
Sikäli tiedoksi niille, jotka esiintyvän minun nimelläni, siinä pistää itsensä vaaralliseen likoon.
Minun nimeäni ei voi sekoitaa muuta kuin yhteen Pentti Sukseen, koska toista saman nimistä henkilöä ei Suomessa ole. Sitä nimeä ei voi kukaan muu käyttää. Oli sitten rekisteröity tai.
Samoin rokaviestien lähettäjät saadaan äkkiä selville tänä päivänä selville. Kyseisen henkilön joka nimelläni esiintyy tunnen jo entuudestaan.
Pentti Suksi - Kosken Jorma
Pentti Suksi kirjoitti:
Ja sitten väärentäjille:
Sikäli tiedoksi niille, jotka esiintyvän minun nimelläni, siinä pistää itsensä vaaralliseen likoon.
Minun nimeäni ei voi sekoitaa muuta kuin yhteen Pentti Sukseen, koska toista saman nimistä henkilöä ei Suomessa ole. Sitä nimeä ei voi kukaan muu käyttää. Oli sitten rekisteröity tai.
Samoin rokaviestien lähettäjät saadaan äkkiä selville tänä päivänä selville. Kyseisen henkilön joka nimelläni esiintyy tunnen jo entuudestaan.
Pentti Suksikyllä maailmassa silmään-nokkijoita riittää ja toinen toista kusettaa minkä kerkiää.Syitä on jokainen hyvä keksimään.Aina minä minä mulle mulle näinhän se menee?
Niin että on aivan turha jonku täällä rääkyä nimensä käytöstä lähes päivittäin jos ei itse ole asialle valmis tekemään muuta.
Lähinnä tulisi tästä jankuttamisesta mieleen huomionkipiä kakara. - Pentti Suksi
Pentti Suksi kirjoitti:
Ja sitten väärentäjille:
Pentti Suksivai etkö osaa? vai pelkäätkö että DDR homma toimii suomessakin:)
- pentti_suksi
Pentti Suksi kirjoitti:
vai etkö osaa? vai pelkäätkö että DDR homma toimii suomessakin:)
Voit lopettaa tuon mielisairaan ihmisen puheet ja esiinny omalla nimelläsi ja vastaa kanssa mitä kirjoitetat. Kyseessä on ties monenko kerran väärennös, eli tektsi ei ole minun kirjoitamaa. Häpeäisit sivistymätöntä käytöstä,
tuskin edes osaat. Tee jotakin järkevää elämässä
kuin jauhat kaiken aikaa paskaasi netissä. Ei näemmä järki Sinulla mitään tuota. Koeta ihminen elää kuin purkia agressioitasi netissä. Tee jotakin hyödyllistä. ja kun kirjoitat keskitä järkeäsi asiaan kuin tyhjän hölöttämiseen.
Pentti Suksi
Hän oikea
- Pertti Porkka
Pertti Pasasella oli hyvä elokuvahahmo Koomikko-Ovimikko. Muistatko. Naurettava hahmo.
- Järvisen suksitehdas
Kaikki me täällä ollaan vain tiedotusopin opiakelunsa keskenjättäneitä tyhjäntoimittajia.
- Per Saukko
Netti on kuin pieraisis vessassa!
Täällä kirjoitetaan niin paljon sontaa, ettei kukaan saa selvää, milloin on asiallista ja milloin asiatonta juttua. Ja kun kirjoittaja on tuntematon, niin pieraista voi vapaasti, eikä kukaan saa selvää missä on pieraistu.
Näennäisesti sananvapaus, mutta käytännossä ei.- harmittaa
nyt suakin, kun netti on lähes kaikkien saatavilla ja tyhmäkin pääsee haisemaan.
- sukset ristissä
harmittaa kirjoitti:
nyt suakin, kun netti on lähes kaikkien saatavilla ja tyhmäkin pääsee haisemaan.
suksi pentti suksi hevon kuuseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- täällä sitten
hillut ja täriset, muka niinkuin parempikin ihminen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251