No kun katselee noita muita keskusteluja, ei voi olla huomaamatta kuinka onnelan portsareita haukutaan tunteettomiksi, rumiksi, steroidimöröiksi, jotka omaavat simpanssin älykkyysosamäärän... Niin haluaisin kuulla nyt muidenkin mielipiteitä. Itselläni ei ole pahaa sanottavaa, ainakaan poikien ulkonäöstä. ;)
Onnelan portsarit, mitä mieltä?
11
2393
Vastaukset
- Jenna-Sinikka
Siis aivvan törkeen ihkuja jäbiä! Faijalla on tänään tilipäivä ja mä saan pari sataa egee biletysrahaa. Ens täytyy tietty ostaa uusii kledjui. Eihän viime viikkosis ilkee kulkee ku mun mummo, ne on siis niin yesterday. Toivottavasti joku poke iskee muhun silmänsä tänää. Olis siis aivan törkeetä jos se pyytäs mun puhelinnumeron. Että mun frendit ois kateellisia kun istuisin sen bemarin kyydissä. Olisin melkeen ku parishilton.
Etkä sitten tule kaisanen mun säätöihin tai saat turpaan. Mokoma pissis!- iha hyvä
muute mut ootko varma et kaisanen on pissis..älä viitti ku ite oot sellanen, juuri kuvailemasi perusteella..:D
- ?????????
Vaikuttaa todella rasistiselta asenteelta tuo toisen mollaaminen jonkin ulkoisen seikan perusteella. Kertoo hyvin paljon tämän kaupungin asenneilmapiiristiä. SE on hyvin rasistinen ja ennakkoluuloinen.
- kuuleppas
niin onkin! enkä häpee sitä yhtään.
- hoh hoijaa
kuuleppas kirjoitti:
rasistit vittuun!
- Tipsu
kuuleppas kirjoitti:
Hei kamoon, etteks te tajuu et jotkuu vois niiku tykätä noist jäppisist, siis ihan sikamakeita noi poket. Mun mutsi on kans ihan pähkinöinä niihin ja on yhen kans käyntkii leffas, ainaskii sano nii, sitäpaisti pissis on number one onnelassa, hiffaas se hei.
Mä pistän se siiliksen kiekkaan tänäiltana, sil on makee tatska kuulemma . - poket ok!
Tipsu kirjoitti:
Hei kamoon, etteks te tajuu et jotkuu vois niiku tykätä noist jäppisist, siis ihan sikamakeita noi poket. Mun mutsi on kans ihan pähkinöinä niihin ja on yhen kans käyntkii leffas, ainaskii sano nii, sitäpaisti pissis on number one onnelassa, hiffaas se hei.
Mä pistän se siiliksen kiekkaan tänäiltana, sil on makee tatska kuulemma .Mut se pitkätukkainen kaljupaa!!
Kunnon vanha huuhelo!
Miks muute se ei oo enää muualla ovi hommissa??
Tainnu mennä puurot ja vellit sekasi jo pitemmän aikaa.... - ?!?
poket ok! kirjoitti:
Mut se pitkätukkainen kaljupaa!!
Kunnon vanha huuhelo!
Miks muute se ei oo enää muualla ovi hommissa??
Tainnu mennä puurot ja vellit sekasi jo pitemmän aikaa....pitkätukkainen kaljupää?!? Miekii haluun sellaseks sitte ku alkaa hiukset lähtee.
- tietäisitte.,.,.,
?!? kirjoitti:
pitkätukkainen kaljupää?!? Miekii haluun sellaseks sitte ku alkaa hiukset lähtee.
Minkälainen "miesten mies" hän oikeasti on niin tuskinpa haluaisit samanlaiseksi "nilviäiseksi" tulla......!!!!!
- olla
tietäisitte.,.,., kirjoitti:
Minkälainen "miesten mies" hän oikeasti on niin tuskinpa haluaisit samanlaiseksi "nilviäiseksi" tulla......!!!!!
miesten mies, vaan
NAISTENMIES - Vilho-Irina
Siis mä oon tiex ihan samaa mieltä! Tää on niiiin ahdasmielinen paikka tää Imatra! Heti haukutaa jos jollain on uudet miss sixtyt jalassa tai iskä ostanu dolce&gabbanan aurinkolasit! Siis kelaa! Tää on ihan kauhee paikka! Mut onnex on onnela, kiitos Sedu, ihanaa!!! Onnelan poket on semmoisia miehii, joita tulee vastaan vaan Hesas ja harlekiini-romaanien kansissa, tiex semmosii ihanii lutusii lihaksikkaita uroxii!! Ja onnelas on kiva hörppii siduu ja kuunnella britnin uusimpii zipaleit. Mut hei, nyt tarttee lähteä ostaan uutta hiusvärii, mut älkää kertoko kellekään, etten oo aito blondi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321