minkälainen iso-syöte on? missä kannattaako käydä ja missä ei? minkälaiset rinteet,ravintolat,onko kauppaa? mökki vai hotelli? ja omat mieli piteet paiaksta,te jotka olette käyneet siellä,olisiko teillä kiinnostusta mennä sinne uudestaan?? onko hyvä palvelu?entä voiko siellä juhlia,onko baareja?
iso-syöte
5
3496
Vastaukset
- hiihtelypaikka
Iso-Syöte ei ole mikään bilepaikka, enemmän rauhallisenpuoleinen perhepaikka, tosin sesonkiaikana hotellin diskossa on kyllä ihan hyvät menot :), muita baareja on pieni Romekievari ja vasta laajentanut asuntovaunualueella sijaitseva Pärjänkievari (jost saa muuten loistavia pizzoja), safaritalollakin on lienee joku ruokabaari ?. Kauppoja on 3 pienehköä lähikauppaa eli jos autolla tulee niin ruokaostokset ym kantsii hoitaa Pudasjärven marketeissa ja hakea täydennystä pikkukaupoista. Rinteet ihan kivat ei nyt mitään Ylläksen veroisia mutta vaihtelua niistäkin löytyy eli on loivenpaa ja jyrkenpää, latuverkosto hyvä ja eritasoisia löytyy niitäkin. Itse olen mökki-ihmisiä, oma sauna ja rauha kruunaa ulkolupäivän mutta toihan nyt on ihan mielipidekysymys. Muutama vuosi peräkkäin on Syötteellä käyty, sijainti on yksi tärkeä seikka eli jää ajelumatka vähän lyhyemmäksi kuin Lapin keskuksiin.
- ok!
Vietin 2vk sitten viikon Syötteellä,ja olen ollut aikaisemminkin ainakin 3krt.Molempien tunturien huipuilta löytyy upeat bilepaikat.Rauhallinen pieni,maisemarikas paikka.Ladut ja rinteet oli hoidettu ok.Molempien tunturien läheisyydessä kauppa.Maisemallisesti mielestäni upeita mökkejä tunturin huipulla,mutta mökki tunturin juurella,mistä tunturi näkyi oli ihan jees sekin.Pienille lapsille kaipasimme muutakin kuin pulkkamäen annit.Kysy lisää jos kiinnostaa.
- lievästi pettynyt
Viikolla ei juurikaan mitään menoa.Hotellin baari laitetaan kiinni milloin sattuu eikä aukiolo aikoihin ole minkäänlaista luottamista.
Mielestäni myös hiihtoladut olivat huonosti merkitty.
Laskettelu rinteet olivat ok ja näköalahuoneisto oli aivan mahtava!- Sielläpä minäkin
Jos diggaat hyvistä rinteistä eikun iso-syötteelle. Juhlia voit muualla. Kauppa on ja iltaelämä lähellä jos majoitut mökkiin lähelle caravan aluetta. Bilettäjälle hotelli on pettymys, muuten ihan ok. Itse menen toistekin, ihan vain rinteiden takia :-)
- Anonyymi
kuka omistaa sen mökkivuokraus keskusvaraamon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389