olemme menossa ma punktioon ja en ole kertonut töissä että aijon olla poissa?Nyt kauhee morkkis että oiskohan pitänyt varottaa..iik!Ajattelin että tulee yllätys mahatauti tai jotain ja joudun olemaan poissa.Ootteko te saanu sairaslomalta palkkaa?Mikä siihen tulee syyksi?Viimeseksi haluan koko pienen työpaikan saavan tietää hoidoistani koska ovat sitä sukupolvela jotka ei ymmärrä pomoa myöten mitään"ongelmista" ja ei kiinnosta alkaa selittää.
punktioon
8
1122
Vastaukset
- takkutukka22
tulee vain diagnoosinmero.
- jo olleena
Siihen sairaslomalappuun tulee pelkkä diagnoosinumero, jonka kyllä saa googlettamalla netistä selville mitä tarkoittaa.
Sairaslomaa sulle kirjoitetaan vähintään punktiopäivästä siirtopäivään, siirtopv siis mukaanlukien. Sulla siis maanantaina punktio, joten ilmeisesti keskiviikkona siirto. Siis kolme päivää saikkua. - kiertämistä
Mä etukäteen töissä olin ilmottanut et sillä viikolla en oo töissä kun lääkäri oli ilmottanut punktio ja siirtopäivät. En selitelly tarkemmin töissä;sanoin vaan et toimenpiteeseen oon menossa(henk.koht.asia).
Sairaslomalappuun pyysin syytä mistä ei saa tietää todellista syytä;lappuun sain yleispätevän dolores abdominis siis vatsakipu-diagnoosin ja toimenpidepäivät.
Ja näin on ollu jo 3 sairaslomalapussa tekstinä.
Seuraavaan hoitoon ollaan menossa seur.kuukautiskierrossa ja taasen pitää vähän töissä valkosia valheita lasketella..mut en haluu viel kertoo mistä on kyse..- Kikkailija--
sen syyn kiertää..ettei siihen tule syyksi että koeputkihedelmöityksen punktio esim.?Hianoa.Mun ystävä kun oli näissä hoidoissa niin sen pomo uhkas antaa lopputilin tälle kun ei ole varaa pitää tämmöistä työntekijää..joka lopuksi jää äitiyslomalle.Saako siitä punktiopäivästä palkan normaalisti/sairaslomapäivistä?
-hoitoihin lähtevä- - Piitulkainen
Saako niiltä päiviltä palkkaa normaalisti vai saako työnantaja päättää haluaako?Siihe ei sitten tule vai mitään oikeeta syytä(munasolujen keräys)jos ei halua?
-pallo- - .mei
Piitulkainen kirjoitti:
Saako niiltä päiviltä palkkaa normaalisti vai saako työnantaja päättää haluaako?Siihe ei sitten tule vai mitään oikeeta syytä(munasolujen keräys)jos ei halua?
-pallo-Hienoa, että joku tuossa mainitsi tuosta dolores abdominis - merkinnästä. Aion pyytää sitä. Olin endon takia laparoskopiassa ja sairanloman syyksi naislääkäri mennä kirjoitti, että (koodilla tietysti, mutta koodien selitykset tosiaan löytää kaikki netistä) tähystysleikkaus selittämättömän lapsettomuuden takia. Sen ei olisi tosiaankaan tarvinnut mainita, miksi endoa leikattiin! Soitin sairaalaan ja vaadin kirjoittamaan uuden todistuksen ilman lapsettomuusmaininta koodia.
Ja joku kyseli palkasta - eikös lääkärin määräämä sairasloma ole aina palkallista - ihan työehtosopimuksen mukaan... - palkatonta saikkua
Piitulkainen kirjoitti:
-pallo-Olen ymmärtänyt täällä keskusteluissa, että punktiosta saatava sairasloma on palkatonta, vaikka onkin lääkärin määräämä!
- hilarius*
palkatonta saikkua kirjoitti:
Olen ymmärtänyt täällä keskusteluissa, että punktiosta saatava sairasloma on palkatonta, vaikka onkin lääkärin määräämä!
ei joo siitä palkkaa saa..ihan palkatonta on nämä vaikka lääkärin todistus onkin sairaslomasta.tarkastattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960