Miten lentokentältä pääsee kätevimmin eli ilman vaihtoa Las Ramblasille ? Jos juna menee suoraan Ramblalle, niin mikä on aseman nimi Ramblalla ?
LÖytyykö netistä Barcelonan juna- ja bussilinjojen kartta ?
Lentokentältä Ramblasille ?
4
1510
Vastaukset
- eu01
Junat ja metroreitit pdf-tiedostona http://www.tmb.net/img/genplano.pdf
Muut (mm. bussireitit) http://www.tmb.net/en_US/barcelona/moute/planols/planols.jsp
Ramblas - kadun pohjoisosassa on Catalunya metropysäkki ja Passeig de Gracia - juna-asema.- Pämmy
Kiitos vastauksesta. Huomasin, että Ramblalla on useita metroasemia. Lentokentältä näköjään pääsee bussilla Plaza Catalunyalle. Siitä voinkin kävellä hostelliin.
- ...voi tulla
Käytännön neuvo: lentokenttäbussi (joita lähtee yhtenään, ehkä vartin välein) ajaa lentoasemalta Placa catalunyalle. Matka kesti puolisen tuntia. Ramblas alkaa tältä Catalunya aukiolta eli käytännössä olet 100m päässä Ramblalta kun astut ulos bussista. Etenkin jos hotelli on Ramblan tässä päässä, niin bussikyytikin on ihan hyvä vaihtoehto.
- pysäkki
Pämmy kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Huomasin, että Ramblalla on useita metroasemia. Lentokentältä näköjään pääsee bussilla Plaza Catalunyalle. Siitä voinkin kävellä hostelliin.
Keskellä Ramblaa, Plaza Catalunyan jälkeen on Liceun metropysäkki, joka on aivan teatterin vieressä. 2 päivän metrolippu maksoi 10€ eli kannattaa ottaa niin pääsee ristiin rastiin kulkemaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561842Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151358Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091249Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60913TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790