kauinka paljon..

marry me

tuli maksamaan häänne??

12

1302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eero

Riippuen jo siitä missä asut. Sillä paikkavuokrat vaihtelee eniten.
      Itse olemme maaseudulla ja paikallinen "seurojentalo" maksoi 1000mk ja siellä on tilaa, hyvä keittiö.
      Kun taas esim Turun vpk:n talo maksaa yli 5000 mk
      Talvella jos tanssit pitää ostaa ensin ulos ja sitten vielä paikkavuokra niin se on tuplasti tuo.
      Pitopalvelu otti meillä 110 mk hengeltä ja porukkaa oli 95 henkeä.
      Siihen sisältyi kylmä- ja lämminruokakierros parilla ruokalajilla. Ja tietysti kahvit ja kakku lopuksi.
      Orkesteri otti 6000 mk. Oli tunnettu porukka. Kyläporukoita saa alkaen 2500 mk ( -97 ).
      Koriseet teimme pitkälti itse, kukat tietty piti ostaa, kimput ym.
      Mutta kyllä alle 20000 mk selvittiin. Ja monesa voi tinkiä jos halvemmalla pitää.
      Pitopalvelu oli paikallinen ja sanoi että esim. ruuan tilalla voileipiä käytetään, mutta niistä on työtä niin paljon että hinta on sama kuin kunnon ruuassa joka tulee parissa tunnissa isollekin porukalle.
      Suoraankin voit mailailla: [email protected]

• Laululintu

Minun ja mieheni häät tulivat kaiken kaikkiaan maksamaan
      n. 13 600 euroa eli n. 80 000 mk..... Vieraita oli pari sataa. Mutta kerran se vaan kirpaisi ja saimme unelmien häät!!! :)

• Stina

vanhemmat tietenkin maksoivat. ja saitte nauttia yhdestä päivästä joka maksoi 80 000!!!
        mitä pässejä...

• Laululintu
        Stina kirjoitti:

vanhemmat tietenkin maksoivat. ja saitte nauttia yhdestä päivästä joka maksoi 80 000!!!
        mitä pässejä...

Ihan kuin sä tietäisit kuka meidän häät maksoi.. Kyllä me kuule mieheni kanssa itse maksoimme suurimman osan. Äitini AVUSTI leipomisessa mutta suurimman osan hoidimme itse, joten älä sinä ala arvostelemaan jos et asiasta tiedä!!!!! Itse olet PÄSSI!!! Joillekin Hääpäivä on elämän onnellisin ja tärkein päivä. Ymmärrän kyllä jos itse olet elämälle katkeroitunut vanhapiika!!!

• marry me
        Laululintu kirjoitti:

Ihan kuin sä tietäisit kuka meidän häät maksoi.. Kyllä me kuule mieheni kanssa itse maksoimme suurimman osan. Äitini AVUSTI leipomisessa mutta suurimman osan hoidimme itse, joten älä sinä ala arvostelemaan jos et asiasta tiedä!!!!! Itse olet PÄSSI!!! Joillekin Hääpäivä on elämän onnellisin ja tärkein päivä. Ymmärrän kyllä jos itse olet elämälle katkeroitunut vanhapiika!!!

ketään ei haukuta.maailman kaunein asia on häät ja toisen ihmisen rakkaus.häät maksmme itse ja velkaannumme,mutta hyvän asian vuoksi.

kyllä sinäkin vielä ymmärrät etkä ole noin katkera stina nimimerkki!

• Tuore vaimo

Häät tuli maksaan noin 6000€..... Olo on köyhä mutta onnellinen! =)

• Tuore vaimo

Vieraita oli noin 100

• marry me

tuleeko teidän häistäne kuvia joita voisit lähettää?
        onnea paljon.koska teillä oli häät?
        meillä tulossa ja olen jo hermona

• Tuore vaimo
        marry me kirjoitti:

Kuvia ei tule sillai et voisin lähettää. Meillä oli häät 19.7. Koskas teillä? Mäkin jännitin aivan kamalasti mutta kun olin "Tahdon" sanonut jännitys laukesi ja pystyin jännittämättä nauttimaan koko loppupäivän. Kyl sullakin kaikki hyvin menee. Se karmea jännitys kuuluu asiaan =)

• tuore vaimo
        marry me kirjoitti:

onko sulla sähköpostiosoitetta? Voisin antaa henk.koht. neuvoja jos niitä tarvitset. Häät meillä oli 19.7. Koskas teillä on?

• marry me
        tuore vaimo kirjoitti:

onko sulla sähköpostiosoitetta? Voisin antaa henk.koht. neuvoja jos niitä tarvitset. Häät meillä oli 19.7. Koskas teillä on?

kirjoita tänne [email protected]

meillä on häät syyskuussa 2005 ja pakko alkaa jo valmistelee sillä ne ovat isot häät..n.100 hnkilöä

• Aviomies

Meidän häät maksoivat 1135 euroa.
      Tässä hiukan dataa:
      -hääpaikka ilmainen
      -pitopalvelu 16€/pää
      -kampaus, kukat ym. pikkusälä muodosti loput hinnasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      905
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe