Kuis moni käyttää ja on todennu etäisyysmittarin tarpeelliseksi metsällä?
Etäisyysmittarit
6
1194
Vastaukset
Viime syksyksi otin käyttöön ja tyytyväinen olen ollut. Passiin kun menee ja mittailee korot valmiiksi eri puihin, niin homma toimii.
Liikkeellä ollessa mittaria voi käyttää epäilyttävien puiden tiiraamiseen, eikä tarvitse erikseen aseen kiikaria kaivaa joka epäilyksen tarkistamiseksi.
Onhan sen vehkeen kanssa oma varmuus hommassa ja haavakkoriski pienenee huomattavasti. Tosin sumuilmoja varten kannattaa opetella muitakin etäisyydenmittauskonsteja.- Hintoja kehiin
Tarkoitus hankkia sellainen,kunhan tietoa kertyy.
- H.Ö.
Puihi korolappuloeta lattelloo. Ota kumminnii lappus lähtiissäs poekkee.
Hintoja kehiin kirjoitti:
Tarkoitus hankkia sellainen,kunhan tietoa kertyy.
Minulla on Bushnellin malli, joka laskee vaakamatkaa ja ballistiikkaa yleisluontoisesti. Minkä ominaisuuksissa voittaa, sen optiikassa kärsii.
Neljällä sadalla taitaa saada kunnon perusmittarin, joka toimii jopa ruokakaupasta saatavilla paristoilla. Seitsemällä sadalla saa valita optiikan tai ominaisuuksien kesken ja kahdella koolla voinee saada kummatkin.
Laskisin paljon tuon vaakamatkan laskemisen tärkeimmäksi ominaisuudeksi, koska kriittisillä matkoilla sillä on eniten merkitystä.k0rh0nen kirjoitti:
Minulla on Bushnellin malli, joka laskee vaakamatkaa ja ballistiikkaa yleisluontoisesti. Minkä ominaisuuksissa voittaa, sen optiikassa kärsii.
Neljällä sadalla taitaa saada kunnon perusmittarin, joka toimii jopa ruokakaupasta saatavilla paristoilla. Seitsemällä sadalla saa valita optiikan tai ominaisuuksien kesken ja kahdella koolla voinee saada kummatkin.
Laskisin paljon tuon vaakamatkan laskemisen tärkeimmäksi ominaisuudeksi, koska kriittisillä matkoilla sillä on eniten merkitystä.Linkki jäi.
http://www.midwaysuomi.com/apps/eproductpage.exe/showproduct?SaleItemID=251823
Hinta näkyy vähän pompsahtaneen, kuten kaikilla uutuutena ostamillani tuotteilla.- banjomies
k0rh0nen kirjoitti:
Laskisin paljon tuon vaakamatkan laskemisen tärkeimmäksi ominaisuudeksi, koska kriittisillä matkoilla sillä on eniten merkitystä.www.etäisyysmittari.fi
kyl noita halvemmallakin saa jossei halua maksaa pari satkua ilmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897