mittanne?

omgomg

teree :) minkä pitusii siis ootte? mä oon 153cm

26

2520

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omgomg

      ja siis mullle annettiin lapsena kasvuhormonihoitoo, ilman sitä olisin kuulemma alle 150cm jonki verran.

    • olen,,,...

      niin lyhyt että jos aion kammata hiukseni on minun kiivettävä tuolille seisomaan, muuten en ylety!

      • "niin lyhyt että jos aion kammata hiukseni on minun kiivettävä tuolille seisomaan, muuten en ylety!" Nerokkaasti sanottu!


      • Soundbarrier

        Minä olen taas niin hemmetin pitkä, että jos menen kuselle, niin täytyy käydä polvilleen, että ylettää avaamaan vetskarin:D


    • Pätcä

      143cm olen todellisuudessa, mutta hyvänä päivänä 145cm. Tuo "hyvänä päivänä" on viljelemäni vitsi ystävien keskuudessa. :)

      • shetu

        147cm ollut. En muista koska on viimeks mitattu. Mut ilmoitan aina et sunnuntaihesarin kans tää mitta. Siis kun seisoo. Kaikki olen pystynyt tekemään elämäni varrella vaik pituutta ei enempää. 3 tervettä ihanaa lasta. Työt ovat sujuneet myös. Olisko jeesannut sisukas luonteeni asiaa.


    • Et on muitakin yhtä lyhyitä. 153 cm.

    • pitkämiäs

      189cm vitun kääpiöt

      • Petu97

        Lol oon 194cm enkä ees leiju toisin ku sä vaiks oot viel lyhyempi ku mä :DD Ja meikäpoika kasvaa viel ;)))


    • lyhyin

      125 cm

    • oikeasti lyhyt

      125cm myös

    • tattina pysytään

      172

    • kääpiö125

      En ymmärrä miksi yli 140cm ja varsinkin yli 150cm henkilöt sanoo itseään lyhytkasvuisiksi??

      • ...

        Koska suomessa ihminen katsotaan lyhytkasvuiseksi,jos hän on aikuisena alle 140-150cm.
        Itse olen 145cm, en sano itseäni lyhytkasvuiseksi,vaan sen tekevät ihan normipituiset ihmiset.


    • Yuukkis

      148 cm, ikää 20.
      Kasvu loppui 15- vuotiaana. Äitini on samanmittainen.
      Voinpahan ainakin hyvällä omallatunnolla käyttää korkokenkiä ja tuntea olevani naisellinen.

      Ei ole sairautta. Ainakaan diagnosoitu. Minun mielestäni kaikki alle 150 cm- olevat on lyhytkasvuisiksi luokiteltavissa.

    • maasta se pienikin..

      Kuules nimim. kääpiö 125: eihän me sanotakaan, vaan ne muut.

      Pituutta, tai lyhyyttä -miten vaan, mulla 148cm, ja jos nyt ei päivittäin niin viikoittain ainakin saa kuulla olevansa kyhytkasvuinen, kääpiö, tms. Vastauksena saavat: -No älä, enpä ole näiden 30 vuoden aikana aiemmin tullut huomanneeksi, kiva että kerroit :)
      Hymyssä suin olen aina ottanut e.m. kommentit. Ja elämän muutenkin :)

    • nasse

      about 140 cm ja oon 15 vuotias. Mun lyhyydessä on paljon hyviäkin puolia, sillä voin ratsastaa pikkuponeilla, toisin ku muut mun ikäset :D

    • Lagu98

      Mä oon 180cm & ikää löytyy 13 ja puol vuotta :D Olen siis tyttö. Voisin mielelläni lahjoittaa muutaman sentin teille lyhytkasvuisille ;)

    • lopetalopettele

      Täh? En minä ainakaan lue itseäni lyhytkasvuiseksi kun olen 155cm pitkä. En ole mielestäni edes lyhyt!? Ja joku hieman minua lyhyempi on olevinaan kehityshäiriöinen? Lol!

      • Suomen suurin

        ...ja mä olen 151 cm kundi ja ylpeä siitä. Kerran kaupassa yks pikkupoika tuijotti tullen mennen mua kun ohi käveli. Avasin sen pientä maailmaa hieman ilmoittamalla olevani suomen suurin kääpiö!!! :D
        Että huumorilla on menty jo 30 vuotta. :D


    • Minsku

      160 cm ja 24v. Olen ihan tyytyväinen pituuteeni, vaikka olen saanut kuulla olevani lyhyt, mielestäni kuitenkin ihan normaali.

    • jaranhah

      157 cm pitkä (pätkä) tappi.

    • catlaedy

      135cm enkä taida enään kasvaa.

    • 141cm ja 25v. Mitään ei ole diagnosoitu. Ihan tyytyväinen olen näinkin lyhyenä

    • 145cm

      145cm, 28v.
      24-vuotiaana oli kummallinen kasvupyrähdys, venyin vielä 4 cm :D

    • Mekastaja

      Onks nää jotain mulkunmittoja, vai mitä? mulla 22cm, pitkä, empärysmitta 17cm, sillä on kivan paneskella monen kokoisen naisen kanssa, myös kääpiön..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe