Jep. Meit ois kolme äijää lähdössä koti(maata)karkuun touko-kesäkuussa.
Tallinassa on tullut silloin tällöin käytyä, mut nyt ois tarkotus viettää hyvä/halpa kylpyläloma pärnussa omalla kärryllä sinne ajaen.
Vähän olis tarkotus ryypiskelläkkin eli ei ihan mihinkään perhepaikkaan viittis mennä poroilee.
Mitäs kylpylähotellia suosittelette?
Muita majoitusmahdollisuuksia?
Linkkejä?
kylpemään, juomaan ja..
6
873
Vastaukset
- Lyyli
Jaha, jaha. Riippuu vähän mitä mielessä. Pelkkää ryypiskelyä vai jjotain muuta? Kylpeä kun voi niin monella tavalla. Isona Iitana olen reissuillani monenlaista nähnyt ja monenmoista matkaajaa tavannut.
- Pärnuun
No sen kyllä uskon. Aikoinaan vodkaturistina neukouissa itekkin hortoileena..
Mut tosiaan meit ois 3 viiskymppist villii kahjoo jotka haluais nähdä eestist muutakin kun Tallinan.
Ja siinä sivussa pitää vähän hauskaa, vähän samaan tyyliin kun aikoinaan kanarialla seitkytluvulla.
Elikkä jonkin sortin köyhänmiehen thaimaanmatka
huoratalot ei niinkään kiinnosta (huonot kokemukset).
Mut viikonloppu kylpyläreissu pärnus kovahkoakin meteliä aiheuttaen (Niin siinä kumminkin käy eli muut asukit ja mekin saatais olla rauhasssa)
Et tän tyyppist majoitusratkaisuu oisin tiedustellu.
- vaan Suomessa
älkää menkö ihmisten riesaksi minnekään...
- matka tämäkin
Operaatiot http://villa.isg.ee/?page=3&lang=3
Tammsaare 39, Pärnu 80010, Eesti Puhelin 3724427121 Sähkoposti [email protected]
Ei se vaan sen puute
- muuten tule elinikäisiä tul...
HIV ei nykyään tapa kovin nopeasti mutta nopeammin kuin elämä yleensä.
- pöpöjä.
Ei saa poikia peloitella.
Seiväs vain tanaan sekä rohkeasti sotimaan.
Itse en ole koskaan Pärnussa kumia käyttänyt eikä ongelmia ole ilmennyt. Tytötkään eivät niistä pidä eikä sitä vaadi.
Pikku tarina. Keskustorin penkillä istui kauniina kesäiltana nätti likka yksin. Minä siihen höpöttelemään. Oli oikein mukavaa juttuseuraa. Sovimme että tulee yöksi juttelemaan hotellihuoneeseeni nimellistä 50:n euron korvausta vastaan.
Huoneessa vähän aikaa rupateltuamme aloin venyttelemään ja osoitin olevani kiinnostunut makuuasentoon siirtymisestä. Kohta olimmekin nakupelleinä. Tyttö kumin kaa räpläämään. Minulla alkoi alahuuli väpättämään. En ole mokomista koskaan pitänyt. Tyttö siihen että saat ilman kumia mutta et sitten laske sisälle! Minä innokkaasti nyökkäilin. Likka oli aivan ihana ja liukas.. Kun aikani koitti niin en voinut mitään.. sinne meni koko lasti.
Tyttö vähän suutahti ja muistutteli siitä mitä olimme sopineet.
Minä siinä puolustauduin että muistinhan minä mutku se vahingossa plirahti... sanailee 27 x ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251