Elikkäs, Lotr ykkösessä miten siinä tokassa maassa pääsee eteenpäin kun sun pitää hämätä sitä mustaa ritaria kivillä ja mennä sille farmarille pippinin ja samin luo? jos jollain olisi vaikkapa siitä maasta seuraava eli jos olet tallettanut sen maan jälkeen kun olet päässyt sen maan läpi niin viitsistkö lähettää sen tallennuksen minulle sähköpostiin. Jos et tiedä missä lotr tallennukset ovat niin mene: c levyyn sitten etit sen lotr pelin tiedoston sieltä ja saves sitten sielä on niitä savetuksia, en itse ole päässyt monen viikon jälkeen sitä läpi enkä haluaisi heittää 50 euroa kaapin pohjalle pölyttymään!
Mailini on [email protected]
Kiitos!
Ps. Mieluiten juuri sen kolmannen maan alusta.
LOTR 1
4
159
Vastaukset
- Tora
VOI viddu,etkö tosiaan tiiä et se "Musta ritari" on Nazgul tai sormusaave!Kato elokuva,se on paras!
...ja jos et tota tasoo pääse läpi niin voin sanoo että oot aika huono pelaaja,ei muuta....
....viddu....jätkä ei tiiä ees mikä se "musta ritari" on...tää ei oo mitään FF:ää...
....kysy multa mitä vaan LOTR:istä,mä oon lukenu kaikki kirjat Loru sorbusten herrasta silmarillion keskeneräistentarujen kirja tolkienin elämänkerta tolkienin maailma näin tehtiin elokuvasarja taru sormusten herrasta hobitti yms...yms......... .....- Stana
Siis tiedä että se on musta ritari elikkä nazkgul!!!! Ja jos ihan tulit vaan saatana haukkumaan niin ei sitten tartte kirjoittaa!!
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa oletko lukenut vaikka kuinka tehtiin lotrin puut!!
olen kattonut elokuvat stana, et voi tietää olenko katsonut vai en pälli!
jotkut on huonopia pelaan kuin toiset saatana!!! - Assy
Stana kirjoitti:
Siis tiedä että se on musta ritari elikkä nazkgul!!!! Ja jos ihan tulit vaan saatana haukkumaan niin ei sitten tartte kirjoittaa!!
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa oletko lukenut vaikka kuinka tehtiin lotrin puut!!
olen kattonut elokuvat stana, et voi tietää olenko katsonut vai en pälli!
jotkut on huonopia pelaan kuin toiset saatana!!!Tiedättekö miten ne neljä sutta voi tappaa Bywater-kohdassa?
- Zusi
Assy kirjoitti:
Tiedättekö miten ne neljä sutta voi tappaa Bywater-kohdassa?
Käytä sormusta ja käppäile sitten niiden ohi (paina siis R-näppäintä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774