Tietäkö joku mitä seura jos jää kiin viritetyllä mopoll ajatessa 80km/h. Jos olen esim. omistanut mopon 4 vuotta, tuleko siinä maksa kevarin verot siitä ajalta mitä se on minulla ollut? Pystykö millän laila lailisesti virittämä mopon esim. Debri Senda R jos otta kurit pois ja 70cc pytty. Täyty maksa kevari vero muuta tarteko muutta jarruja , jousitusta ja vahvista runkoa? Vastako joku viisas!
Virityksen seurakset kiini jäämisessä
7
1172
Vastaukset
- Wannabe Kopteristi
Moposi tulkitaan omavalmisteiseksi moottoripyöräksi ja verotetaan uuden vastaavan (?) mukaan.
- poeka
sulta voi lähtee kortti........nii mulle ainaki sanottiin autokoulussa.....ja saat vielä iiiiisot sakot päälle.
- mopopoika
mee lukee motot.nettiin juttuu. ite oon ainakin ymmärtäny et kilvet vie paikan päällä ja antaa sakot ja kevarivero tulee sit myöhemmin postis.niin ja sit jos haluut mopon takas kilpiin sun pitää laittaa se vakioks ja katsastaa.
- Ondrei
mopopoika kirjoitti:
mee lukee motot.nettiin juttuu. ite oon ainakin ymmärtäny et kilvet vie paikan päällä ja antaa sakot ja kevarivero tulee sit myöhemmin postis.niin ja sit jos haluut mopon takas kilpiin sun pitää laittaa se vakioks ja katsastaa.
Siitä tulee sakko moposta kilvet pois ja kevarikortti lykkääntyy vuodella
- VTX Rulettaa
onhan toi tykki peli, saatat voittaa jopa polkupyörän, mut ei taida olla noi sun viritykset vaivan arvosia.
Sama kuin ajaisit kevarilla, mutta tosta sun virityksestä kiinni jääminen on vaan kalliimpaa. Toiseksi kevaria, joka kulkee 80 km/h ei ehkä pysäytetä niin helposti ku jotain pikkuprutkua.
Suosittelisin ensin kasvamaan ja vasta sitten ajamaan. - besserwisser
niin homma onnistuu. Unohda noi runkomuutokset ym. Kyllä mopon saa kulkemaan 80 ja silti näyttämään vakiolta, jos osaa. Vaatii kyllä paljon työtä ja rahaakin. Mulla oli Monkey, joka kulki 70, eikä edes kaverit osanneet sanoa ulkoapäin mitään laitonta.
Suosittelen kääntymään jonkin mopoja tuntevan virittäjän puoleen.- Mopo
Älä ihmeessä mene virittämään mopoasi. Ei tarvi kun joutua tavalliseen ratsiaan niin siinä poliisit jo huomaa sinun viritetyn mopon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse73753SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933639Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202206Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341555
- 321471
- 921423
- 151333