AUTTAKAA JÄTKÄT JA KIMMAT!!!!!!!!
MUL KÄVI NII ET RAKASTUIN JÄTKÄÄN JOKA OLI VUODEN VANHEMPI ELI 14W......
OLTIIN OLTU JOKU N.3 VK
SIT JOKU PÄIVÄ SE TULI JA HAKKAS MUT....
ILMAN MITÄÄ SYYTÄ....!!!!!!! :(
MIXS SE TEKI SEN.....?????????!!!!!!!!
Rakkaus sattuu......
5
404
Vastaukset
- Jakke
Se hakkas sut koska se on raukka. Sillä oli jotain ongelmia ja se purki sen sinuun pahimmalla mahdollisella tavalla. Unohda se jätkä,se ei oo sun arvonen. Onnea sulle. Toivon tosiaan että sä tapaat jonku sun arvoisen,joka rakastaa sua oikeesti eikä koskaa satuta sua ja jota sä rakastat. Toivotan sulle kaikkea hyvää.
- lunatic(m)
Olen täysin samaa mieltä,taitaa olla jopa jotenkin häiriintynyt tyyppi,itse olen ehdottomasti sitä mieltä,että naisia ei lyödä,eikä muutenkaan vahingoiteta fyysisesti.Tyttöjen hakkaajat joutaisivat saunan taakse,anteeksiantamatonta käytöstä,ja vieläpä noin nuorena.
- Jakke
lunatic(m) kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä,taitaa olla jopa jotenkin häiriintynyt tyyppi,itse olen ehdottomasti sitä mieltä,että naisia ei lyödä,eikä muutenkaan vahingoiteta fyysisesti.Tyttöjen hakkaajat joutaisivat saunan taakse,anteeksiantamatonta käytöstä,ja vieläpä noin nuorena.
No pakkohan se on olla häiriintyny,ku menee naista lyömään. Ne todella kaikki joutavat saunan taakse. Olen täsyin samaa mieltä,naisia ei saa vahingoittaa fyysisesti mitenkään....ei koskaan,eikä missään tilanteessa.
- raukka
Se purki omaa pahaa oloansa (esim. sillä on kotona jotain ongelmia? isä hakkaa ja äiti räyhää? etc.)
...se ei suinkaan tarkoittais etteikö se jätkä sua rakastais, mutta sillä jätkällä on jotain todellisia ongelmia...voit tietysti koittaa puhua sille mutta se tuskin avautuu kovinkaan helposti..jos juotat jätkäs ihan hermottomaan känniin niin se saattais avautuakkin..tai sitten vetää sua vaan uudelleen turpaan.. Ota vähän etäisyyttä siihen jos et raaski jättää ja jos jätät sen niin muista kummiskin että sitte sille tulee entistäkin kurjempi olo.. mä oon kerran kännissä hakannu mun muijan tosi pahasti ja en kyllä tajuu miten se pysty antaa mulle anteeksi...mutta onneksi anto muuten en olis tässä tätä juttua kirjottamassa koska silloin se muija oli mulle ainoa hyvä syy elää tässä paskassa mailmassa ja taitaa olla vieläki.. Koita puhuu sille puhelimessa koska voi olla aika vaarallista puhuu sille kasvokkain.. - Kamui
Rakkaus on sokee, jättää sen kuusipää, ko en mä tykkään et joku jätkää hakkaa muijaa....jättää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703