Miten välttää tutut matkalla.
Kuinka monta matkailijaa lähtee samaan hotelliin. Jos haluat välttää vaikka ex:äsi ja hänen uuden, miten voisit varmistaa asian. Kysymättä kaikilta X:ltä, oletteko ehkä lähdössä samaan aikaan ja samaan hotelliin.
Melkoisen hankala tilanne.
miten välttää
30
8764
Vastaukset
- juttu!
En ole koskaan törmännyt tuttuihin matkoillani.
Älä mene niihin samoihin turistirysiin minne ainaennenkin olet mennyt, ja minne ne kaikki tuttusikin menevät.
Osta lippu ihan muualle ja varaa hotellisikin itse, ei matkatoimiston pakettireissua. Tuskin edes muihin suomalaisiin törmäät.- jos tilaa matkat itse
Itse varaamalla ei niin haittaa, vaikka muutamaan suomalaiseen törmääkin samassa hotellissa. Kokemusta on.
- paranoiaa
ilmassa näköjään. Pidätkö kovinkin todennäköisenä että kaikki exäsi matkustavat tismalleen kuten sinä? Ei ole koskaan tullut mieleenikään että tuollaisia lähtisin kyselemään eikä ole kertaakaan yhtäkään tuttua sattunut näkymään.
- existä
Kyse on lähinnä siitä, ettei työpaikalta eksyisi kukaan mukaan ja saisi viettää ihan niin villiä elämää kuin vain tahtoo - onko tulkinta oikea?
- samaan kohteeseen.....
Voihan olla että exäsi ei muuta tapojaan, tai te molemmat kuvittelette muuttavanne tapanne. Joko hän matkustaa edelleen siihen samaan paikkaan, jonne aina ennen matkustitte yhdessä. Tai sitten sinä matkustat edelleen sinne, ja hän matkustaa uutensa kanssa jonnekin muualle. Pahin tilanne on se, että sinä päätät matkustaa sinne, minne olet aina halunnut matkustaa, mutta hän ei koskaan, ja hän päättää matkustaa sinne uutensa kanssa.
Miten tuon nyt voisi estää. Pitämällä lomansa taatusti eri aikaan kuin exä (opettajilla aina samaan aikaan, meillä muilla ajankohta vaihtelee, kesäloma välillä touko-syyskuu). Tai ottamalla etukäteen selvää minne se exä matkustaa.
Ainoan kerran oli tuttuja matkalla, kun oltiin varattu matka yhdessä, samalla varauksellakin vielä, ja asuttiin samassa huoneistossa.- exiltä,
Kannattaahan se varmistaa, ettei osu exän kanssa samaan aikaan samaan paikkaan.
- Uskomaton tapaus..
exiltä, kirjoitti:
Kannattaahan se varmistaa, ettei osu exän kanssa samaan aikaan samaan paikkaan.
Parivuotta sitte sattu ihan uskomaton juttu jota ei taho itekkään vielä uskoa vaikka se itelle sattuki.
Parivuotta sitte mentii helsinkii niin samassa hotellissa viereisessä huoneessa oli samalta kylältä tyyppejä. Silloin jo olin että ei hemmetti mikä tuuri. Sitte seuraavana aamuna lähettii superseacatilla viroon niin oli minun kotikylästä neljä tyyppiä siellä. Aloin epäileen karmaani jo siinä vaiheessa.
Viroon päästiin niin siskoni anoppi ja appi oli siellä samassa ravintolassa.
Voi kuulostaa uskomattomalta, mutta totta joka sana. Alko vähä nyppiin ku oli liikaa tuttuja sillä reissulla.
Tuossa aattelin että jos kesällä Lontoossa on jotain tuttuja samaan aikaan ja samassa hotellissa jne. niin sitte jo kyllä repiän.
Minä lähen aina siinä toivossa muualle,että pääsis tutuista irti mahollisimman hyvin.
Olen kaupassa töisä niin siellä saa niitä tuttuja melko paljon.
Ainu positiivinen juttu on se että kertaakaan ei olla miehen kanssa exiin törmätty reissuilla.
- siis nimimerkki
aikoo ilmeisesti lomalla pistää kunnolla ranttaliksi (seksiloma?), niin ymmärrän ettei tuttujakaan haluaisi nähdä. Ongelma on siinä, että jos jollekin toisellekin on tullut ranttaliloma mieleen, eikä huutele siitä kellekään... Heh.
- paine.
Ymmärsit yskän. Kun Suomessa ei enää uskalla edes tekstailla...
- on tiedossa
Eräs vanhapiika museoamanuenssi menee aina sellaisiin kohteisiin, joihin Suomesta ei järjestetä lähellekään matkoja; Varaa matkansa tietyistä ulkolaisista toimistoista, niin pääsee aika halvallakin.
Toinen konsti on olla hankkimatta exiä! - on tiedossa
Eräs vanhapiika museoamanuenssi menee aina sellaisiin kohteisiin, joihin Suomesta ei järjestetä lähellekään matkoja; Varaa matkansa tietyistä ulkolaisista toimistoista, niin pääsee aika halvallakin.
Toinen konsti on olla hankkimatta exiä! - merkitystä
on sillä,missä exä on?Minä todellakaan edes mieti,missä tai mitä exälle yleensäkään kuuluu?Ketä oikeastaan kiinnostaakaan,minne tai miten aiot viettää lomaasi.Ainoa ketä kiinnostaa juuri sinun lomasi on matkatoimisto ja tarkennuksena,juuri sinun eurosi.
- irrottelusta niin ettei ain...
Voiko irrotella, jos alaisia on läsnä?
Voiko ope irrotella, jos omien oppilaiden perheitä olisi samalla matkalla...
Eikö Suomessa juuri tehty sellainen linjanveto, että pitää käyttäytyä esimerkillistä paremmin...
- kalimera!!,,
Ei voi tietää onko napuritalosta joku tuttu samassa hotelissa,niin on käynnyt Kyproksella jaInglesissä minulle,paska juttu .
- Kyproksesta
Ihan sivuraide, mutta onko Kyproksella mitään nähtävää? Muuta kuin turisteja rannalla.
- minimiferg
Matkusta sinne minne kukaan ei halua matkustaa, vaikka irakiin tai pohjoisnavalle.
- hengissä takaisin kotimaaha...
Työpaikka odottaa, että palaa hengissä sinne. Vai josko sittenkään...
Rajoittaa ihan hiukan noita matkakohteita.
- tmo
niitä exiä riittää ku moinen ongelma on ? Lähe vaikka Kuubaan tai Peruun,siel tuskin törmäät exiis,ellet oo joku huora.
- hiukan helpommat keinot oli...
Tuollaiset lentomatkat ei ihan innosta, ellei kyse ole työmatkasta.
- Näin välttää
Itse ostin taannoin tekoparran ja viikset, asut poikkeavat ym. Mikäli näen jonkun tutun matkoilla, maskeeraan itseni tuntemattomaksi. Viime vuonna Kanarialla toimi loistavasti!
Näin fiksuja on vain Oulussa.- kärppämän
ostitko parran ja tekoviikset oulusta?
jos ostit, mistä?
itsellä kasvaa amisviikset. käykö ne?
- maksullista..
myyntiä vai mikä ihmeen tauti tuo on ettei saisi tuttuihin törmätä..Oudoksi menny ihmiset.
- pilalla heti!
Se nyt van menee matka pilalle jos ylisosiaalisiin tuttuihin törmää. "VOIKUKIVAKUOTUTTUJA...sittehän voidaan mennä joka paikkaan porukalla ja me ollaan suunniteltu että mennään sinne ja sinne, tottakai te tuutte mukaan..." Tahtoo oman rauhan ja rytmin matkoilla, sitä vartenhan sinne mennään että irrottaudutaan arkisista ympyröistä. Eri asia jos ollaan alunperinkin isolla porukalla liikkeellä. Kun olisi kerrankin aikaa olla miehen kanssa kahdestaan , niin siihen ei kaipaa yllättäen samassa paikassa lomailevaa sukulaisen kumminkaimaa todellakaan roikkumaan päiväkausia mukana.
- pahempia
pilalla heti! kirjoitti:
Se nyt van menee matka pilalle jos ylisosiaalisiin tuttuihin törmää. "VOIKUKIVAKUOTUTTUJA...sittehän voidaan mennä joka paikkaan porukalla ja me ollaan suunniteltu että mennään sinne ja sinne, tottakai te tuutte mukaan..." Tahtoo oman rauhan ja rytmin matkoilla, sitä vartenhan sinne mennään että irrottaudutaan arkisista ympyröistä. Eri asia jos ollaan alunperinkin isolla porukalla liikkeellä. Kun olisi kerrankin aikaa olla miehen kanssa kahdestaan , niin siihen ei kaipaa yllättäen samassa paikassa lomailevaa sukulaisen kumminkaimaa todellakaan roikkumaan päiväkausia mukana.
Entä sitten ne alisosiaaliset tutut samalla matkalla... ?
- matkalla pitää saada valita...
Itsekkyys kunniaan lomalla. Vapaus valita, puhuuko vai onko puhumatta.
- työpaikaltaankaan ketään
Kuka sitä haluaisi työpaikaltakaan ketään, jos tarkoitus olisi unhotaa työasiat hetkeksi?
- näin teen itse
Joka kerta kun matkalla törmään tuttuun, olen kuin en tuntisi koko henkilöä. Mikäli tervehdyksen sijaan joku tulee keskustelemaan, väitän olevani joku toinen. Toimii joka kerta, suosittelen!
- mara turusta
hyvä keksintö! mikäli tutun näkee kotimaassa, voi kieltää käyneensä ko. kohteessa. täytyy kokeilla.
- vaikeaa???
Taidat olla melkoisen leväperäinen =) tai sitten ''matkasi'' eivät ole kovin kaukaisia. Ei millään pahalla... Itse vietin viime kesän Xiamenissa E.Kiinassa enkä nähnyt kuin kaikkiaan about 5 länsimaalaista.
- Globetrollaus
Mikäli matkan suunnittelee kuuhun, sen sijaan että valitsisi ihmisoikeuksia polkevan Kiinan, ei todennäköisesti tapaa siellä edes Kiinalaisia.. ehkä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938