yösyönti

pois

elikkäs miten jätetään yö syöttö pois? enempi kyllä on jo tapa kuin tarve, tyttö melkein 1v

Eli annetaanko vain huutaa...? Vai miten sen nyt sais pois? Syö siis aika usein yökllä... vai jättääkö lapsi ite sen pois?

kiitos jos joku viitsi valaista =)

3

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kokemusta

itsellä ei ole kokemusta mutta olen kuullut että kannattaa näin kokeilla että annat vain vettä ei se vesi voi olla niin hyvää että monta yötä jaksaa herätä sitä juomaan...
      itsellä esikoisen kanssa kävi niin ihanasti että hän oli 2kk kun ei enään herännyt syömään, siksi ei kokemusta ja kakkonen on vasta reilun kk niin ei vielä ole ajan kohtaista.

• Asta 2008

Hei! Me pidimme juuri viime viikolla unikoulua 7,5 kk vauvallemme. Hän halusi tissiä 1-5 kertaa yössä, mutta ei maidon takia vaan tavan vuoksi. Aloitimme unikoulun, koska olin väsynyt ja stressaantunut tilanteesta. Unikoulu meni paremmin kuin ikinä osasin odottaa.

Isä heräsi öisin rahoittelemaan vauvaa ja minä pysyin pois vauvan läheltä. Isä rauhoitteli ja piti kättä vauvan rinnan päällä. Lähti pois vauvan huoneesta rahoiteltuaan tovin. Jonkin aikaa vauva itki mutta ei kuitenkaan hysteerisesti. Sitten aina jossain välissä vauva nukahti. Näin jatkettiin n. viikko ja sen jälkeen vauva nukkui koko yön läpi! Meillä ei ole ikinä syöty tuttia joten sekään ei ole meillä ollut apuna.

Kynnys unikouluun lähtemiseen oli korkealla koska luulin että se on aivan kauheaa huutoa! Olen niin helpottunut, ettei tarvitse enää istua öisin tuttina. Tsemppiä unikouluun...

• yksi kokemus

Ei välttämättä jätä lapsi itse yösyöntiä pois kun jo noin vanhakin on. Itsellä poika oli 1 vuoden ja 2 kuukautta kun päätin että saa riittää. Sanoin vain ettei yöllä juoda maitoa ja nyt nukutaan. Annoin huutaa, ensimmäiset yöt olivat aika kauheita. Jos ei meinannut millään rauhoittua niin käytiin keittiössä juomassa nokkamukista vettä, se ei sitten parin yön jälkeen enää poikaa innostanut kun joutui nousemaan sängystä ylös :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6134
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      336
      1081
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe