Doherty sceidoksi

Huhhahhei

Nyt tuppaa jo naurattamaan... Pete Doherty on kääntynyt sceidoksi! Pikku suomisceidot jo kuumeisina kyselevät: Kuka Pete Doherty?

Voin lyödä pääni vetoa siitä, että tulette vielä kuulemaan, kuka todellakin ON Pete Doherty. Lööpit pitävät siitä huolen :)

Kuka seuraavaksi? Amy Winehouse? Lol, kuten teinit sanovat :D

8

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieno homma

No mutta sehän on hauskaa kuulla.

"Kuka seuraavaksi? Amy Winehouse?"

Toivotaan näin. Hänhän on tavattoman lahjakas nuori nainen. Irti huumeista ja kohti loistavaa tulevaisuutta - toivottavasti tämä oli ennustus.

• Dekkari.

..esimerkki "scientologien märisstä unista"....

D :)

• Huhhahhhei

tähdillä ja tähtösillähän on maailman sivu ollut tapana hurahtaa milloin mihinkin lahkoon, jahka ovat ensin saaneet imuroitua nuppinsa loppuiäkseen sekaisin kokkelilla. Doherty on jo vuosia sitten piikittänyt aivonsa heroiinilla tuhannen piipin päreiksi. Ihan kelpo kamaa kulteille. Winehouse nyt vaikuttaisi vähän fksummalta, mutta samaa tietä kai hänkin voisi olla joku päivä menossa. Mömmöjä naamaan ja sceidoksi.

Minulla olisi muuten idea, jota saatte hyödyntää ihan vapaasti: Sitten, kun ette enää kiinnosta ketään, edes b-luokan julkkiksia, värvätkää joukkoihinne ruukkukasveja. Anopinkieli on vain hiukan fiksumpi kuin esim. Pete Doherty, pärjäisivät kimpassa hyvin.

• perskärpänen
        Huhhahhhei kirjoitti:

tähdillä ja tähtösillähän on maailman sivu ollut tapana hurahtaa milloin mihinkin lahkoon, jahka ovat ensin saaneet imuroitua nuppinsa loppuiäkseen sekaisin kokkelilla. Doherty on jo vuosia sitten piikittänyt aivonsa heroiinilla tuhannen piipin päreiksi. Ihan kelpo kamaa kulteille. Winehouse nyt vaikuttaisi vähän fksummalta, mutta samaa tietä kai hänkin voisi olla joku päivä menossa. Mömmöjä naamaan ja sceidoksi.

Minulla olisi muuten idea, jota saatte hyödyntää ihan vapaasti: Sitten, kun ette enää kiinnosta ketään, edes b-luokan julkkiksia, värvätkää joukkoihinne ruukkukasveja. Anopinkieli on vain hiukan fiksumpi kuin esim. Pete Doherty, pärjäisivät kimpassa hyvin.

Ideasi on hyvä, mutta jo käytössä. Itse olen siirtynyt kaikenlaisiin kasveihin ja vihanneksiin. Voin kertoa, että ovat monessa suhteessa fiksumpia kuin tietyt tuntemani ihmiset. :P

• Dekkari.
        perskärpänen kirjoitti:

Ideasi on hyvä, mutta jo käytössä. Itse olen siirtynyt kaikenlaisiin kasveihin ja vihanneksiin. Voin kertoa, että ovat monessa suhteessa fiksumpia kuin tietyt tuntemani ihmiset. :P

....väittämästäsi voisi päätellä,että porkkana on huomattavasti viisaampi kuin scientologi?????

• Huhhahhei
        perskärpänen kirjoitti:

yhtään. Heittäisit pois sen sceidopelleilyn ja voit saada parempia ystäviä, jos kerran nykyiset ovat ruukkukasvien tasolla.

• Dekkari.

...huumehörhö scientologiksi.....

Eikö toi heilastellut jonkun julkimon kanssa,mutta vaihto emännän kunnon annokseen narkkia???

Näköjään scientologeille kelpaa kaikki hörhötkin???

Suomen osasto tietenkin seuraa perässä ja värvää Jammu-sedän lastenhoitajaksi ja NBK-Laten suhdetoimintapäälliköksi???

• Anonyymi

Will Smithin edustaja taisikin todeta lehdistölle, ettei Will ole skientologi. Skientologia on parhaillaan vähemmän houkutteleva muotiuskonto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe