Olemme järjestämässä polttareita Mikkeliin, koska sieltä löytyi ilmainen majoitus. Budjetti on aika tiukka ja siksi kaipaisinkin ideoita, mitä voisi tehdä Mikkelissä naisporukalla? Ajateltiin Xon puistoa. Mutta mitä vielä?
Polttarit Mikkelissä-ideoita?
5
6323
Vastaukset
- Kesäheinä
Xon-puisto ei ainakaan ole mikään halpa paikka hinnasto on tyyliin bengi-hyppy 50€ ja suurin piirtein kaikki muukin 50€ per kerta...
Mikkeli on aika hiljainen paikka talviaikaan eikä täällä ole juurikaan tekemistä, visiitti exotic rosessa on tietysti mahdollinen jos moinen kiinnostaa. Muita mahdollisuuksia on käyttää morsian vaikkapa manikyyrissä, jalkahieronnassa, hieronnassa, suolahuoneella tai kampaajalla, mutta eipä ole ihan ilmaisia nuokaan. Mutta voisin väittää, että etenkin nuo hieronnat ja suolahuone voisivat olla kiva juttu stressaantuneelle naiselle =) Tai sitten vaikka keilausta joko hohtokeilausta tai peruskeilausta, ei välttämättä mitenkään kovin hohdokasta, mutta silti hauskaa.
harmi kun en keksi enempää apua, olet vaan valinnut aika vaikean kaupungin. Toivottavasti sait kuitenkin edes jotain apua ideoistani :)- p..
zon-puistossa saa polttarisankarille n.40e:lla koko hela hoito kierroksen..ainakin mun systeri sai...et mistä sulle tollanen hinta tuli mieleen?
- minä juu
p.. kirjoitti:
zon-puistossa saa polttarisankarille n.40e:lla koko hela hoito kierroksen..ainakin mun systeri sai...et mistä sulle tollanen hinta tuli mieleen?
kaikenlisäx pelattiin vielä värikuulasotaa ja eihän visulahteekaan voinut unohtaa...mikkelissä on oikeesti hyviäkin mahdollisuuksia kun osaa käyttää mielikuvitusta ja selata netistä eri vaihtoehtoja
- Kh.
p.. kirjoitti:
Kävin tutun kanssa ks. paikassa vuosi sitten ja 50 euroa he veloittivat yhdestä hypystä...
- Mip
Hinnathan löytyy tuolta: http://www.xonpuisto.com/index.php?mid=64 ja siellä sanotaan et kannattaa pyytää tarjousta ja ryhmäalennuksiakin saa...tinkimään vaan! :) Jonkinkainen polttaripakettikin näkyy olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503344Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5502071Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si831945- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210