Polttarit Mikkelissä-ideoita?

kaaso

Olemme järjestämässä polttareita Mikkeliin, koska sieltä löytyi ilmainen majoitus. Budjetti on aika tiukka ja siksi kaipaisinkin ideoita, mitä voisi tehdä Mikkelissä naisporukalla? Ajateltiin Xon puistoa. Mutta mitä vielä?

5

5515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesäheinä

      Xon-puisto ei ainakaan ole mikään halpa paikka hinnasto on tyyliin bengi-hyppy 50€ ja suurin piirtein kaikki muukin 50€ per kerta...

      Mikkeli on aika hiljainen paikka talviaikaan eikä täällä ole juurikaan tekemistä, visiitti exotic rosessa on tietysti mahdollinen jos moinen kiinnostaa. Muita mahdollisuuksia on käyttää morsian vaikkapa manikyyrissä, jalkahieronnassa, hieronnassa, suolahuoneella tai kampaajalla, mutta eipä ole ihan ilmaisia nuokaan. Mutta voisin väittää, että etenkin nuo hieronnat ja suolahuone voisivat olla kiva juttu stressaantuneelle naiselle =) Tai sitten vaikka keilausta joko hohtokeilausta tai peruskeilausta, ei välttämättä mitenkään kovin hohdokasta, mutta silti hauskaa.

      harmi kun en keksi enempää apua, olet vaan valinnut aika vaikean kaupungin. Toivottavasti sait kuitenkin edes jotain apua ideoistani :)

      • p..

        zon-puistossa saa polttarisankarille n.40e:lla koko hela hoito kierroksen..ainakin mun systeri sai...et mistä sulle tollanen hinta tuli mieleen?


      • minä juu
        p.. kirjoitti:

        zon-puistossa saa polttarisankarille n.40e:lla koko hela hoito kierroksen..ainakin mun systeri sai...et mistä sulle tollanen hinta tuli mieleen?

        kaikenlisäx pelattiin vielä värikuulasotaa ja eihän visulahteekaan voinut unohtaa...mikkelissä on oikeesti hyviäkin mahdollisuuksia kun osaa käyttää mielikuvitusta ja selata netistä eri vaihtoehtoja


      • Kh.
        p.. kirjoitti:

        zon-puistossa saa polttarisankarille n.40e:lla koko hela hoito kierroksen..ainakin mun systeri sai...et mistä sulle tollanen hinta tuli mieleen?

        Kävin tutun kanssa ks. paikassa vuosi sitten ja 50 euroa he veloittivat yhdestä hypystä...


      • Mip

        Hinnathan löytyy tuolta: http://www.xonpuisto.com/index.php?mid=64 ja siellä sanotaan et kannattaa pyytää tarjousta ja ryhmäalennuksiakin saa...tinkimään vaan! :) Jonkinkainen polttaripakettikin näkyy olevan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe