Oon tässä miettinyt, miten muissa amk:issa mahtaa olla opetuksen laadun kanssa, kun jo kahdessa opintokokonaisuudessa tuntuu että jakson orientoivaan tenttiin luettuaan on oppinut kaiken, eikä sen jälkeen tule oikein mitään uutta esille.
Tää koskee mielestäni Mielenterveys ja päihteet ja Monikulttuurisuus -osioita.
Onhan se toisaalta kiva, että on etäpäiviä ja vajaita päiviä, mutta mitä siitä oppii?
Opetus vaihtelee paljon opettajan mukaan.
Onko muita pettyneitä?
Onko Diakin opetus laadukasta?
8
994
Vastaukset
- maan surkein
Terveysalalla, jossa itse olin, maan surkein. Siirryin Oamk viimeiseksi lukukaudeksi, Siis liian myöhään.
- tarttee kysyä
Ei ole jos tarttee kysellä. Ei terveys eikä sosiaalialalla
- -L-
Olen käsittänyt niin, että toisissa diakin pisteissä saa hlökohtaista ohjausta ja toisissa ei. Meillä opinnäytetyöverstaat vaan, joissa ryhmässä käsitellään asioita.
- Obiskelija
Missä Diakissa sä opiskelet?
- -L-
DIAK Lännen toisessa toimipisteessä.
- ketjussa
Aikaisemmassa ketjussa olikin jo puhetta Diakin tasosta.
Itse opiskeli Pieksämäellä ähän aikaa, mutta siirrin muualle vuoden jälkeen . Kokemukset oli niin huonoja,että siirto toiseen diakkiin ei kiinnostanut.
Opetuksen taso on sitä, että opettajat, jos tulevat tunnille edes, antavat ryhmätyön ja painelevat kahville. Muualla opiskelijat sentään hyötyvät opettajien tiedoista.
Ja koulun henki haisee.
Opinnäytetyöstä en tiedä.- HOI
Hei!
Voihan surku - mitähän alaa opiskelit? Mulla ihan eri fiilikset. Mutta annoitko palautetta, että pääsisvät kiinni puutteisiin.
Musta sun kannattaa ottaa yhteyttä sinne pomoon vielä nyt jälkikäteenkin ja kertoo tarkasti, mistä oli kyse, niin varmasti asiaa selvitetään ja varmaan muutostkin tulee.
Jos jotkut opet ei hoida kunnolla hommia, kannattaa niistä ilmoittaa ihan vaikka nimellä ja asialliset. Musta siellä on monia opeja, jotka tekee ihan hurjasti hommia ja taitaavat väsyä - ovat liiankin avuliaita.
Ja kun mekin pyydetään palautetta, eikö rakentava olis sitä parasta eikä puukotusta selkään. Tätä varmaan toivottais aikanaan omal työpaikallakin, eikä vaan täs netis.
Kiitti ja moi!
- böö!
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770