Mikä täällä muuten ihan oikeasti on tarkoitus? Kertoa omia mielipiteitään ja kokemuksiaan, vai vain lukea toisten kysymykset vastaamatta niihin?
Täällä kun vastaa toisten kysymyksiin samalla tavalla kuin muilla kissa-aiheisilla keskustelupalstoilla, saakin vain muiden vihat niskaansa. Ei kovin kivaa.
Onko täällä siis tarkoitus yrittää parhaansa mukaan pahoittaa toisten mieli? Muutamat ovat siinä aika hyvin onnistuneet... Kun minä parhaani mukaan yritän antaa neuvoja sen kokemuksen perusteella, jota minulla on, kaikki antamani neuvot lähestulkoon kumotaan. Mikäli ei kumota, olen esittänyt asian väärällä tavalla. Sehän se, mitään kun ei koskaan tee oikein ja aina on vain täysi paska.
Muilla palstoilla ei vielä kukaan ole valittanut tyylistäni, vaikka olen täsmälleen samalla tavalla jo pari vuotta ollut mukana keskusteluissa. Mistä mahtanee johtua? Täällä on herkkänahkaisempaa porukkaa, joka ottaa kaiken yleiseksi tarkoitetun itseensä?
Tarkoitus
2
172
Vastaukset
- Manu (palstan valvoja)
että jokainen näille kissa-aiheisille palstoille kirjoittava kertoo omia kokemuksiaan/mielipiteitään - tarkoituksena auttaa muita kissanomistajia erilaisissa ongelmatilanteissa. KAIKKI apu on tervetullutta - tottakai!!! Kunhan ketjusta ei tule kahdenkeskistä nahistelua, missä itse asia (=kissa) unohtuu, niin kaikki on minun puoleltani silloin OK. T. Manu (palstan valvoja) & oma kissakansa.
- Likka
Niin jokainen vastaa kysymyksiin omalla tiedollaan/ kokemuksellaan, mutta esimerkiksi sinun vastauksista Tabby on välillä huokunut sellainen ylimielisyys muiden tapaan pitää ja kasvattaa elämiään.
Musta tuntuu että tälle palstalle (tai muille vastaaville) ei kirjoittele sellaiset ihmiset jotka eivät todella rakasta eläintään. Ne jotka ovat kiinnostuneita lukemaan ja kyselemään oman eläimensä hyvinvoinnin ja käytöksen perään ovat varmasti kaikki rakastavia lemmikien omistajia, jolloin ei ehkä kannata "saarnata" kaikki viisaudellaan.
Eli jos haluaa puhua luovutusiän tärkeydestä tai oikeasta tavasta kasvattaa eläimiä, kesäkissoita yms. olisi viisaampaa tehdä se jossain näkyvämmässä paikassa, jossa jokainen "matti meikäläinen" näkee sen. Täällä en usko olevan sellaisia jotka oikeasti eivät välitä eläimistä, eläinten oikeuksien valvojia tarvitaan tuolla kentällä eikä netissä... jos olet noin innokas puolustaja niin hyvä, mutta tämä ei ehkä ole paras paikka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764