Juuri näin se on, tästä seikasta on hyvin vaikea olla erimieltä, vaikka haluaiskin. Pokerihuone ei ole juurikaan kehittynyt jos on niin entistä huonompaan suuntaan. Ei tosiaan innosta pelaamaan vaan pelailuun kuten esim. peliautomaatit tms. pelit jotka perustuu puhtaasti tuuriin ja jossa järjestäjä voittaa aina.
pokerihuone ala-arvoinen saitti
6
258
Vastaukset
- matematiikan lehtori
olen minäkin, olen pelannut pokeria reilut parisenkymmentä vuotta enkä moisiin ohivetoihin ole missään ennen törmännyt. Ohivedot toistuvat tietyissä tilanteissa säännöllisesti mikä viittaa vahvasti muuhun kuin reiluihin jakoihin. On aivan varma jos tutkitaan jokainen pelattu käsi mitään poikkeavaa ei löydy sillä käsimäärät on huikeat. Sinne uppoaa kusetukset matematiikan sekaan, mutta kokeneempi pelaaja ei voi uskoa todeksi yli vuoden mittaisia tappioputkia. En suosittele pokerihuonetta enkä muitakaan samaan verkkoon kuuluvia amatööri puoskareita.
- TexasH
tosi tarinoita elävästä elämästa, paska paskempi pokerihuone.
- Zikko_
tilanetta tarkemmin tuntevat ovat heittäneet aiks negatiivista läppää
- Simppa32
hyvin sanottu, mulle tulee pokerihuoneesta mieleen nopanheitto nopilla jossa on jotain mätää...esim. numero 4 puuttuu tai kutosia on kaks
- BEkka
koettu on! ja huonoksi havaittu
- nipaG
BEkka kirjoitti:
koettu on! ja huonoksi havaittu
paska mesta...tosi on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811123- 488639
- 1375405
- 1443704
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572608
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak502165- 281826