On niin raskasta olla kaunis ja

vaikeeta viaton

Tässä erään kauniin vanhan naisen sanonta. Pitänee paikkaansa.

20

1651

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

On helppoa tehdä syntiä,mutta vaikeeta kantaa
      se sisällään.

Pitäneekö paikkansa.

• pörsämmäkeläene

vuan kun on kaanis ja rikas mies, niiku mie, niin ei meinoo tanssiloesta ehejänä piästä pihhaan...

• HTZA

valuva naama saa aikaan raukean näköiset sänkykamarisilmät.

• NAISIA ARVOSTAVA

OLEN TUTKISKELLUT KIRJOITUKSIASI JA MIELEENI VAHVISTUU AJATUS, ETTÄ SUHTEESI NAISIIN ON POIKKEUKSELLINEN. MIKSI?
        OLETKO JOUTUNUT KOKEMAAN ALISTAMISTA NAISILTASI, KUTEN ESIM. ÄITISI TAI VAIMOSI?
        MINÄ NÄEN AIKUISET NAISET HYVIN ERILAILLA KUIN SINÄ. NÄEN HEIDÄT KAUNIINA JUURI IKÄÄNTYMISEN MUOKKAAMAN HYVÄN ITSETUNNON, KYPSYYDEN, ÄLYN JA KOKEMUKSEN MUOVAAMINA VENUKSINA.

• mies-v57
        NAISIA ARVOSTAVA kirjoitti:

OLEN TUTKISKELLUT KIRJOITUKSIASI JA MIELEENI VAHVISTUU AJATUS, ETTÄ SUHTEESI NAISIIN ON POIKKEUKSELLINEN. MIKSI?
        OLETKO JOUTUNUT KOKEMAAN ALISTAMISTA NAISILTASI, KUTEN ESIM. ÄITISI TAI VAIMOSI?
        MINÄ NÄEN AIKUISET NAISET HYVIN ERILAILLA KUIN SINÄ. NÄEN HEIDÄT KAUNIINA JUURI IKÄÄNTYMISEN MUOKKAAMAN HYVÄN ITSETUNNON, KYPSYYDEN, ÄLYN JA KOKEMUKSEN MUOVAAMINA VENUKSINA.

Hieno ja älyllinen kirjoitus sinulta.Kiitos!!!!

• HTZA

kuvasi kyllä minua itseäni.
        Ei minulla ole koskaan ollut ongelmia naisten kanssa, oli ne sitten äiti, tädit tai muut.
        Voi olla että 16v. maailmalle lähtö teki jotakin mutta siihen en pysty vastaamaan.
        Pari vakavampaa ja loput huvittelua ovat kyllä pitäneet minut virkeänä.
        En pysty vastaamaan kysymykseesi, siihen tarvitaan kallonkutistaja, mutta koska olen pysynyt nahoissani ja olen suloinen ei minua sinne ole vielä väkisin viety.
        En halua turhaa kehua mutta naisia minä kaipaan ja hekin minua. Ihan niin kuin elämässä yleensäkin.
        Sinuakin

• HTZA
        mies-v57 kirjoitti:

Hieno ja älyllinen kirjoitus sinulta.Kiitos!!!!

ei pysty! Liian sokerista!

• HTZA

mutta jonnekin ne vastaukset katosivat.
        Tuli jopa viesti että palvelu on suljettu toistaiseksi.
        Joten en pysty puolustautumaan.
        Ole onnellinen.

• HTZA
        HTZA kirjoitti:

mutta jonnekin ne vastaukset katosivat.
        Tuli jopa viesti että palvelu on suljettu toistaiseksi.
        Joten en pysty puolustautumaan.
        Ole onnellinen.

nyt ne sitten jostain ilmestyivät.

• vain !

mieleen, kuinka monta naista Sinä tunnet, kun noin korkealentoisesti ajattelet. Kyllä minäkin naisia arvostan, siinä he elävät, ikäiseni naiset, ihan tavallisesti maan pinnalla.

• HTZA
        HTZA kirjoitti:

kuvasi kyllä minua itseäni.
        Ei minulla ole koskaan ollut ongelmia naisten kanssa, oli ne sitten äiti, tädit tai muut.
        Voi olla että 16v. maailmalle lähtö teki jotakin mutta siihen en pysty vastaamaan.
        Pari vakavampaa ja loput huvittelua ovat kyllä pitäneet minut virkeänä.
        En pysty vastaamaan kysymykseesi, siihen tarvitaan kallonkutistaja, mutta koska olen pysynyt nahoissani ja olen suloinen ei minua sinne ole vielä väkisin viety.
        En halua turhaa kehua mutta naisia minä kaipaan ja hekin minua. Ihan niin kuin elämässä yleensäkin.
        Sinuakin

kait? Joku? Yksi?

• HTZA
        vain ! kirjoitti:

mieleen, kuinka monta naista Sinä tunnet, kun noin korkealentoisesti ajattelet. Kyllä minäkin naisia arvostan, siinä he elävät, ikäiseni naiset, ihan tavallisesti maan pinnalla.

avannolla, huuhtelevat pyykkiä.
        "Haran" kanssa salaattipenkillä.
        Viltin päällä nurmikolla, auringossa.
        Siinäpä ne, missä nainen on "maanpinnalla".

• harva
        HTZA kirjoitti:

ei pysty! Liian sokerista!

tuohon pystyy, noin imelään

• HTZA
        harva kirjoitti:

tuohon pystyy, noin imelään

ei täälläkään ole kuin pari.

• ei enää pysty,

No kun ei seiso. Siitä katkeruus.

• HTZA
        ei enää pysty, kirjoitti:

No kun ei seiso. Siitä katkeruus.

minulle?

• tällälailla

Minulla ei oo muuta jäykkää kuin niska ja käytös.

• vaikkapa

Suomen naisia sulostuttanut kreivi Lindgrenistä. Moni nainen muistaa hänet pahemmassakin dementiassa.

• Mamma Mia
        vaikkapa kirjoitti:

Suomen naisia sulostuttanut kreivi Lindgrenistä. Moni nainen muistaa hänet pahemmassakin dementiassa.

muuta kuin jostain lööpeistä.Mikä kuvotus mieheksi! Hyh ja yök! Aivan dille.

• Sinimarjanen

että "kaunein nainen, saattaa olla myös yksinäisin."

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe