Eli tiedustelisin mikä on paras ja kannattaa hankkia, kuvankäsittely ohjelma?? (kyse ilmaisista ja maksullisista ohjelmista)
paras kuvankäsittely ohjelma
8
1122
Vastaukset
on monipuolinen ja todella nopea, kun se käyttää näytönohjainta apuna. Tästä syystä toimii vain Macissa, Windows ei tue tällaista ominaisuutta.
http://www.pixelmator.com/tietenkin PhotoShop. Paras hinta/laatusuhde on tietenkin Gimp'issä. Jossain näiden välissä seikkailevat sitten muut.
- tuolta vinkkiä
ThreeMice kirjoitti:
tietenkin PhotoShop. Paras hinta/laatusuhde on tietenkin Gimp'issä. Jossain näiden välissä seikkailevat sitten muut.
http://www.snapfiles.com/Freeware/gmm/fwgraphicedit.html
http://www.snapfiles.com/Shareware/gmm/swgraphicedit.html - Riittää,
tuolta vinkkiä kirjoitti:
http://www.snapfiles.com/Freeware/gmm/fwgraphicedit.html
http://www.snapfiles.com/Shareware/gmm/swgraphicedit.htmlOn siinä kokeilemista. Noihin arvosteluihin ei voiluottaa hitustakaan. Kuitenkin se ominaisuus mitä etsii puuttuu.
- fwfewfew
ThreeMice kirjoitti:
tietenkin PhotoShop. Paras hinta/laatusuhde on tietenkin Gimp'issä. Jossain näiden välissä seikkailevat sitten muut.
Photo-Shop on hyvä, mut itse tykkään, että Corelin Photo-Paint on parempi. Gimp on hyvä ilmaisohjelma, muttei ollenkaan niin looginen ja käyttäjäystävällinen kuin em., eli vaatii enemmän opiskelua ja paneutumista.
- Vellunen_
Paras maksullinen: Photoshop
Paras ilmainen: GIMP (tai GimpShop)
(GimpShop on GIMP:stä tehty versio, joka jäljittelee valikoillaan yms Photoshoppia. Ideana on helpottaa Photoshopin käyttäjien GIMPin käyttämistä.) olemassakaan? Sensijaan pari kolme toisiaan täydentävää ohjelmaa on mielestäni toimiva ratkaisu. Itse käytän Photoshop Elements 3:sta(!), PhotoImpact 8:aa ja uusimpana hankintana PaintShopPro X2. Kaikissa näissä on jokin tietty ominaisuus ylitse muiden. Ilmaisohjelmapuolelta saattaa myös löytyä ihan toimivia yhdistelmiä, tuskin kuitenkaan yhtä kaikenkattavaa.
- Mighelous
hankalille ja raskaille kuvankäsittely ohjelmille. Ihan mistä tykkää :D
Photo Filtre
http://photofiltre.free.fr/download_en.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427