Galluppi

nainennn

Bi nainen oletko kiinnostunut enemmän lepakoista vai bisseistä naisista entä hetero vai bi miehistä? Oletko itse naisellinen vai miehekäs ja kummanlaisista itse pidät. Kiitti jos joku jaksaa vastaa:P

27

2091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bisse2

Bi nainen oletko kiinnostunut enemmän lepakoista vai bisseistä naisista BI NAISISTA entä hetero vai bi miehistä? HETERO MIEHISTÄ Oletko itse naisellinen vai miehekäs NAISELLINEN ja kummanlaisista itse pidät NAISELLISISTA NAISISTA JA MIEHEKKÄISTÄ MIEHISTÄ. Kiitti jos joku jaksaa vastaa:P

• bisss

Bi nainen oletko kiinnostunut enemmän lepakoista vai bisseistä naisista BI NAISISTA entä hetero vai bi miehistä? HETERO MIEHISTÄ Oletko itse naisellinen vai miehekäs NAISELLINEN ja kummanlaisista itse pidät NAISELLISISTA NAISISTA JA MIEHEKKÄISTÄ MIEHISTÄ. Kiitti jos joku jaksaa vastaa:P

• mölööö

Olen kiinnostunut ihmisestä!!!!!!!!
        Itse olen en miehinen enkä kovin naisellinen.

• nainnenn
        mölööö kirjoitti:

Olen kiinnostunut ihmisestä!!!!!!!!
        Itse olen en miehinen enkä kovin naisellinen.

binaisista ja lepsoista.
        miehekkäistä miehistä.
        sporrtisen naisellisen suloiseti hiukan poikamainen. olen minä..

• enemmän

... naisellinen, kuin miehekäs. Tai no, myönnetään suoraan, että ainakin lepakkopiireistä päin katsottuna olen ulkoisesti tosi naisellinen. Käytös voi olla keskimääräistä "miehisempää" naiseksi.

Eihän sitä ihmisen seksuaalista suuntautumista tiedä, ennenkuin ihmiseen tutustuu? Mutta kun asiaa tässä pohdiskelen, niin itselleni luontaisinta olisi varmaankin seurustelu bi-naisen kanssa. Samat lähtökohdat, sama maailma. Ei tietenkään ihan noin yksinkertaisesti voi sanoa mutta jos hiukkasen kärjistää. Mutta siis noista luettelemistasi vaihtoehdoista en varmaankaan mitään sulkisi pois, jos ihminen muuten on mielenkiintoinen.

Minun pääni yleensä kääntää naisellinen nainen mutta "naismaiset" eleet miehellä ärsyttää. Miehenkään ei kuitenkaan tarvitse olla mikään macho. Hyväntuuliset, elämään tietyllä huumorilla ja ymmärryksellä suhtautuvat ihmiset saavat minut jo tosiaan kiinnostumaan :)

• vaikka en vielä edes tiedä,

mikä minä olen. Tykkään hoikista naisista ja miehistä, vaikka itse en juuri nyt ole kovinkaan hoikka. :DD

• bigirl17

tällä hetkellä ainaki tuntuu että on lepakko on parempi ku viime aikaisten kokemusten perusteella bi-naiset on usein uskottomia (myös minä). mieluiten hetero mies.
      en piäisi itseäni mitenkään naisellisena tai miehekkäänä vaan enneminki poikamaisena. pidän naisellisista naisista ja miehekkäistä miehistä.

• kovia ryyppäämään.

Kuvottava lauma. Ei bi miestä eikä naikkosta. Hetero se olla pitää.

• ryyppy porukka, jos
        kovia ryyppäämään. kirjoitti:

et itse ryyppää, unohda bisset.

• ryyppyporukka, jos
        kovia ryyppäämään. kirjoitti:

et itse ryyppää, unohda bisset

• bit

Useammin olen ollut kiinnostunut lesbosta kuin biistä. Mutta vain vähän useemmin, ja oman bi-määritelmäni mukaan monet lesboksi kutsututkin olisivat bissejä... Jotenkin tekisi mieli sanoa, että seukkaisin ennemmin bi-naisen kanssa, mutta koska seksuaalisuus on vain yksi osa koko persoonaa, jätän sanomatta (ja kirjoitan vain).

Haluan tutustua bi-mieheen!!! Luultavasti tunnenkin jonkun, mutta ei ne kerro (kyselty on (: Olen siis seurustellut tms. vain "heteroiden" kanssa.

Tykkään poikamaisista tytöistä ja miehekkäistä miehistä. Näiden määritelmät ovat toki laveat. Itse olen jotain joltain väliltä: tyttömäisen poikamainen, ehkä.

• qwerty-uiop

persoonallisista ja älykkäistä naisista ja miehistä. Yleensä jotain pientä boheemiutta on.

En ole miehekäs enkä toisaalta mitenkään supernaisellinenkaan perinteisellä tavalla ajateltuna.

• qwerty+uiop

persoonallisista ja älykkäistä naisista ja miehistä. Yleensä jotain pientä boheemiutta on.

En ole miehekäs enkä toisaalta mitenkään supernaisellinenkaan perinteisellä tavalla ajateltuna.

• qwerty-uiop

oho

• nuuura

Minulle sillä ei ole väliä onko nainen lesbo vai bi, jostain kumman syystä kiinnostukseni kohde on usein sattunut olemaan biseksuaali. Naisen täytyy olla naisellinen ja kaunis. Itsekin olen naisellinen. Mies hetero.

• bi-niina87

Olen kiinnostunut enemmän bi-naisista, lesboista en ole kiinnostunut yhtään. Miehistä enemmän bisseistä, mutta heterotkin menettelee paremman puutteessa. Itse olen naisellinen ja pidän naisellisista naisista ja tarpeeksi miehekkäistä miehistä.

• tähän galluppiin...

yli Kolmekymppinen poikamainen bi-nainen->tykkään enemmän bi-naisista mutta ei lepakoissakaan mitään vikaa.
      Miehistä ei väliä onko bi vai hetero kunhan toi korvien väli toimii.
      Ja rakastun ihmisen kokonaisuuteen/luonteeseen olipa sitten naisellinen tai ei-mutta jos voisin valita niin kiinnostun androgyyneistä/poikamaisista naisista fyysisessä mielessä siis.

• säkin

joku supare???

• luonnonlapsista. Em välitä ...

päävärjätyistä vanhahtavista muijista enkä kovin nuorista Lampeniuksista. Karvoitus kunniaan, mut en tykkää, jos venuskukkulakin on värjätty.

• vastailija...

Olen kiinnostunut enemmän sekä biseksuaalisista naisista että biseksuaalisista miehistä. Useammin kuin kerran on käynyt esim. niin, että miespuolinen ihastuksen kohteeni on paljastunut myöhemmin biseksuaaliksi.

Itse olen naisellinen nainen ja pidän naisellisista naisista. Miehissäkin kiehtoo tietty feminiinisyys.

• tällä hetkellä

ainoastaan yhdestä ihanasta naisesta. Hän on bi, naisellinen ihana nainen...melkein sekoan kun vain ajattelenkin häntä.
      Jos en häntä tuntisi, voisin ihan hyvin ihastua vaikkapa pienoiseen poikamaiseen naiseen.
      Miehiin en nykyään juurikaan ihastu, oma mieheni on miehekäs isokokoinen jörmy...tosin hänestä löytyy jonkin verran bi-piirteitä.

• on tässäkin

päässä. :) :)

• löytyisköhän

munkin jörmystäni.

• edellinen

sellaista, että jörmy voisi kuvitella olevansa miehen kanssa, joka on hyvin naisellinen, tai pukeutunut naiseksi, siis transun kanssa.

• edellinen

Hän tuntee jonkinlaista vetoa kauniisiin transumiehiin. Niitä ei tosin ole koskaan vielä meidän pikkupaikkakunnalla tullut vastaan 8)

• bittersw33t

Enemmän lepakoista, tai sitten en vain ole tavannut vielä oikeanlaista bisseä :)
      Ja sitten taas hetero miehistä.
      Itse olen naisellinen, ja pidän ehdottomasti, ja tähän asti ainakin vain ja ainoastaan miehekkäistä naisista ja miehistä. :)

• parempi!

Pidän sekä bi- että lesbotytöistä. Tietyllä tapaa bi olis helpompi lähestyä, olisihan hänelläkin myös luultavasti kokemusta miehen kanssa olemisesta. Yhteinen sävel voisi löytyä helpommin..
      Oma mies on hetero, mutta luulen ettei se vaikuttaisi meihin vaikka hän olisi bi.
      Pukeudun ja laittaudun yleensä naiselliseksi, minulla on todella naisellinen kroppa. Joskus vaan tulee tarve pukeutua miehekkäämmin ja sen myötä käyttäytyä jätkämäisesti.
      Naiselliset naiset vetävät enemmän puoleensa, mutta miehekkäissä naisissa on myös jotain kiehtovaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      45
      2929
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2701
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      36
      2419
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      2014
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1529
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe