Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Shanghai halvat ostospaikat

falakla

Heippa te jotka olette käyneet Shanghaissa. Olen itse käynyt Pekingissä monesti ja nyt menossa ensimmäistä kertaa Shanghaihin. Mistä osaisi metsästää hyvät tinkimispaikat kuten Pekingin Helmimarketti tai Silkkimarketti? Ja onko Shanghaissa tuo tinkimisjuttu samalla tavalla kuin Pekingissä? Erikseen on tinkimispaikat...

5

2375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toiminta

      kuin Pekingissä,tavarataloissa kiinteä hinta.
      Ainoan tinkimispaikan minkä tiedän, sijaitsee
      Shanghai Science and Technology Museum Stationin metroasemalla.

      • muuallakin

        Olen tinkinyt muuallakin, jopa Fuzhoulun kirjakaupoissa. Viimeksi ostin elektronisen sanakirjan hintaan 2200, alkuperäinen hinta oli 2650. Näissä tinkimisvara on tietysti pienempi kuin rättimarketeilla mutta useassa kaupassa olivat siihen valmiita. Ekassa tingin kokeeksi, toisessa olisin ostanut mutta kauppa jäi tekemättä kun ei huolinut Visaa. Kolmas pudotti saman verran kuin kaksi ekaa. Joten aina kannattaa yrittää.


    • Tzambo

      Vai Kiinaan pitaisi paasta tinkimaan. Minulla meni hermot siihen hommaan aika nopeasti.
      Aina samaa shitttia. "I give you good price. Just for you. 1600 RMB" Jostain vaarennoksesta mista en maksais kun korkeintaan 200 RMB. Sit kun sanoo niille tan ni sit alkaa taas paskan jauhanta. "I can't sell for this price. I lose money" yms. Sit saa viel jauhaa siita millon kuinka pitkaan ja sit se kuitenkin myy sen silla 200 RMB ja vaittaa viela haviavansa siina.

      Eli siis en oo Shanghaissa kaynyt, mut muistu vaan mieleen naa kiinalaisten tinkimiset kun mainitsit. Ja ihmettelen miten joku viela haluaa lahtea naihin tinkimiskarnevaaleihin.

      • falakla

        Siis juuri tämän tinkimiskarnevaalin takia. Ihmiset ovat erilaisa, minä pidän sikäläisestä ostoskulttuurista. Ja koska meikäläiselle matkustelu on halpaa ja helppoa, tulevat vaatteet ja muut halvemmaksi hakea pari kertaa vuodessa sieltä.

        Mulle on yks lysti onko mun farkut aidot Miss Sixtyt tai Dieselit, tärkeintä on etten mä mene niitten takia vararikkoon ja että istuvat päällä

        Ei mekään nyt reissulla löydetty ku tuo Science and Technology Museum -metroasemalla oleva mesta, mutta siellä vierähtikin kolme päivää. Ei ollut yhtä halpaa kuin Pekingissä, mutta silti kannattava reissu.


      • toiminta..
        falakla kirjoitti:

        Siis juuri tämän tinkimiskarnevaalin takia. Ihmiset ovat erilaisa, minä pidän sikäläisestä ostoskulttuurista. Ja koska meikäläiselle matkustelu on halpaa ja helppoa, tulevat vaatteet ja muut halvemmaksi hakea pari kertaa vuodessa sieltä.

        Mulle on yks lysti onko mun farkut aidot Miss Sixtyt tai Dieselit, tärkeintä on etten mä mene niitten takia vararikkoon ja että istuvat päällä

        Ei mekään nyt reissulla löydetty ku tuo Science and Technology Museum -metroasemalla oleva mesta, mutta siellä vierähtikin kolme päivää. Ei ollut yhtä halpaa kuin Pekingissä, mutta silti kannattava reissu.

        Oon lähdössä vappuna taas Shanghaihin ostoksille.
        Oliko talvikamojen myynti jo ohi metroasemalla?
        Toivottavasti!Muutaman kerran Pekingissä käyneenä
        itse ainakin suosittelen Shanghaita siistimpänä kaupunkina,vaikka "hintataso" olisikin pikkasen kalliimpi.On se vaan sen verran makee kaupunki pilvenpiirtäjineen verrattuna likaiseen Pekingiin ,jossa hengittäminenkin on inhottavaa saasteiden takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe