Juuri jokin aika sit Riksuun muuttaneena kaipaisin kavereita alueelta olen 44v nainen ja asun avoliitossa....käyn päivätöissä ja lapsiakin on olemme uusioperhe.Olisi kiva tutustua paikallisiin naisiin ja kahvitella ja tehdä jotain mukavaa yhdessä tai vaan kyläillä tms...
Odotan yhteydenottoja [email protected]
Ystäviä
5
755
Vastaukset
- Muualta muuttanut
Heippa! olen itsekin muualta muuttanut noin 18 vuotta sitten. Riihimäkeläiset ovat ns. sisäänpäinlänpiävää sakkia. Ystäviä ei täältä kovin usein saa. Suurin osa minun ystävistäni on muualta muuttaneet tänne. Ajoittain tuntuu, että muualta tulleilla on merkki otsassa ettei heidän kanssaan kannata kommunikoida. Itse koin ahdistavaksi kun aikanaan paikallisessa neuvolassa yritin jutella toisten äitien kanssa niin se oli vain mykkäkoulua ja "mulkoilua". Toivon kuitenkin, että löydät itsellesi kanssasisaren Riihimäeltäkin.
- annelilla
No, oletko sitten saanut täältä ystäviä...tätä nykyä?
- toiseen kertaan
annelilla kirjoitti:
No, oletko sitten saanut täältä ystäviä...tätä nykyä?
niin näät !!
- Aprillia
toiseen kertaan kirjoitti:
niin näät !!
Ystäviä voi olla hivenen hankala saada, mutta hyviä kavereita tulee löytymään aivan varmasti. Kaikki riippuu itsestäsi. Itäsuomeen verrattuna täällä ei ole niin lämmintä vastaanottoa vieraille, mutta emme ole ihan Helsinkiläisiä mököttäjiäkään. Tosin katsomme vähän kieroon jos joku on liian tuttavallinen heti ensin alkuun. Pikkuhiljaa hyvä tulee. :D
Juu, ennen kuin kukaan kysyy niin minulta löytyy myös muualta muuttaneita kavereita ja olen syntyjäni riihimäkeläinen sekä täällä aina "kotikylääni" pitänyt, mutta asunut opiskellessa ja työssä ympäri maapalloa. - annelilla
Aprillia kirjoitti:
Ystäviä voi olla hivenen hankala saada, mutta hyviä kavereita tulee löytymään aivan varmasti. Kaikki riippuu itsestäsi. Itäsuomeen verrattuna täällä ei ole niin lämmintä vastaanottoa vieraille, mutta emme ole ihan Helsinkiläisiä mököttäjiäkään. Tosin katsomme vähän kieroon jos joku on liian tuttavallinen heti ensin alkuun. Pikkuhiljaa hyvä tulee. :D
Juu, ennen kuin kukaan kysyy niin minulta löytyy myös muualta muuttaneita kavereita ja olen syntyjäni riihimäkeläinen sekä täällä aina "kotikylääni" pitänyt, mutta asunut opiskellessa ja työssä ympäri maapalloa.Vielä lisäys että olen monessa kaupungissa asunut ja kavereitakin on siellä ja täällä, ja olen riksusta kotoisin mutta ne ystävät joita nuorena täällä asuivat ovat joko muuttaneet toisiin kaupunkeihin ja se toinen puoli niistä en ole liiemmin kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241