mikä on kun jätkällä ei seiso? ollaan tunnettu ja tutkiskeltu toisiamme jo muutaman kuukauden mutta varsinainen yhdyntä ei vaa ota onnistuakseen koska kaverilla ei nouse. olen kerran kysynyt että johtuuko ongelma minusta, mutta kuulemma vaan ollut suorituspaineita... mutta miten joka kerta muka voi olla suorituspaineita jos mitään painostusta ei tapahdu tai muuta henkistä ahdistusta ole ja "suhde" terveellä pohjalla ? todella häiritsevää kun ruvetaan pääsemään vauhtiin, paikat kosteina ja jätkä vielä huohottaa kuinka paljon minua haluaa mutta sitten ei kuitenkaa saa nousemaan ! mistä moinen, kokemuksia ..?
tahtoo, tahtoo !
4
1602
Vastaukset
- soiro
Avita kaikin keinoin, kyllä osaava nainen kangen kampeaa äkkiä pytyyn. Ja sitten vaan makioiksi!
- Sanz
Lekuri määrää vaivaan lääkkeen.
- Sanz
jos ei kunnon suuseksillä nouse niin lekuriin nopsaan mies!
- wöerwjeör
Eiköhän se ole ihan psykologinen ongelma.
Vähän viinaa pohjalle rauhottamaan oloa ja sitten sellainen tilanne, että äijää ei painosteta panemiseen. Eli vaikka joku yhdessä kylpyammeessa sillai, että itse iskuskeletkin taaimmaisena ja hipelöitselöit häntä :) Ja sitte jos/kun alkaa seisomaan, niin vetelet käsin orkkuihin asti, muuten voipi taas löystyä... Vasta seuraavalla kerralla voitte sitten kokeilla panemistakin ja varmaan seisookin vähän helpommalla työllä.
Eiköhän se siitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872