Onko kellään tietoa, mistä löytäisin kuvia malliksi puusta veistettyyn karhuun? Siis kuvia tehdyistä veistoksista? Netistä, mistä?
Puinen karhuveistos?
5
1373
Vastaukset
- yks
Netistä en tiedä, mutta meidän pihalla majailee yksi "puukarhu".
- Risutiina
Jos pelkät kuvat riittävät niin mene Googleen ja paina kuvat, sitten hakusanaksi vaikka wooden bear.
- rane
Voiko niitä sanoa veistetyiksi?
Moottorisahallahan ne on tehty.
Jos aiot tuommoisen tehdä, ota malliksi oikean karhun kuva.
Olen koittanut tehdä, karhu muistutti enemmän jotakin puudelia yms. Pienen puusta veistetyn karhutaideteoksen voisi saada lainaksi, "mallia varten" jostakin maassamme olevista sotamuseosta? Kun Asemasodan aikana rintamalla olleet, veistelivät pieniä puisia karhutaideteoksia paljon, että joku noista on saattanut ajautua museoon?
Itselläni on isäni muistona yksi pieni puusta rintamalla veistetty karhu mutta, tuo karhu on nin arvokas, etten anna sitä lainaksi mitään tarkoitusta varten.
Mutta on myös olemassa nykyään, henkilöitä jotka korvaustavastaan, veistävät karhuteoksia.- Anonyymi
Tuskimpa museot niitä lainailee, korkeintaan kuvan voi ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368