...jox Ylpiän Annikin nokka on muuttanut suuntaa? Tarkoitan sitä, että kun ikää alkaa olla reippaan puoleisesti niin ehkä nokka ei enää ou nii kohollaan....
arghhh
Misäs Ylpiän Annkin noukka ny´on??
Nimetön
2
300
Vastaukset
- Nimetön
#!##"¤"¤ pr...kele kuule kyllä säkin vanhenet!!!
- järkähtämättömänlevoton
Jokku vanhemmat ihmiset on joskus sanonu sillaiki, että nuorta pukkia kun syöttää taiten aidan raosta niin sen saa helposti liekaan. ;)
Kuka sitten on vanha? Minusta 92-vuotiaasta naapurin 61-vuotias Valtteri on kloppi. Ei sen kanssa voi mistään keskustella, on se niin nuori. Ja toisaalta murrosikäisistä äitemuorit ja isät on oikeesti niinku TOSI vanhoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659