Hei! Kuinkahan yleistä mahtaa olla osa-aikatyöskentely hoitoalalla? Siis kun kohta valmistun haluaisin tehdä vain osittaista työaikaa koska lapseni ovat vielä pieniä ja haluaisin heidänkin kanssa olla vielä mahdollisimman paljon. Siis onko ihan utopiaa haaveilla että saisi töitä tyyliin 3-4pv/vko? Kuitenkin niin että olisin säännöllisesti töissä ei pelkästään puhelimen ääressä odottelemassa soittoa jos töitä tulis?
osa-aikatyö hoitoalalla?
4
841
Vastaukset
- onnistuu
Olin vuodenvaihteeseen asti yksityisessä hoitolaitoksessa ja siellä oli monia, jotka tekivät 90t/3vko.
Syynä oli kaikilla juuri perhetilanne. - suorastaan loistava
mahdollisuus työllistyä, puolikkaan tekijöistä on todella huutava puute! Kyselepä muutamasta paikasta, tarvitaanko, luulen, että saat suorastaan valita. Tuo puolikkuus on ihan hyvä tapa aloittaa työura ja samallahan siinä joku vakituinen pääsee haluamalleen vähemmälle työmäärälle. Esim. osa-aikaeläkkeiden suosio on kovasti kasvamassa henkilökunnan ikääntyessä, samoin osa-aikainen työkyvyttömyyseläke tai kuntoutustuki jne.
- on todellakin
hyvä ratkaisu lasten ollessa pieniä. Hoitoalalla osa-aikatyö on todella yleistä nykyään. Sen perinteisen puolikkaan tekemisen lisäksi voi yrittää sopia vaikka 4-päiväisen työviikon. Tietenkään työnantajan ei tarvitse tähän suostua, mutta yrittäähän aina voi. Itse tein näin ja voin sanoa, että palkkaa sain käteen melkein saman kuin kokoaikatyössä, koska veroprosentti pieneni reilusti.
- tuleva hoitaja
vastauksistanne. Onpa kiva kuulla että mahdollisesti onnistuis osa-aikatyö. Täytyy alkaa jo kyselemään hyvissä ajoin.Hyvää kevättä kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872