Mieleeni tuli tälläinen juttu.
Kun olin 10-15 vuotta vanha, minulla oli kirjeenvaihtokaveri mexikosta. Suomalais mexikolainen tyttö, joka puhui paljon ufoista ja siitä, miten paljon hän niitä näki. Itsekkin unelmoisin sellaisen näkevän joskun, mutta mitään en koskaan nähnyt.
Kirjekaverini jäi ja nyt olen jo 37v.
Olen jo arjen askareissa unohtanut koko unelmani, mutta kun nyt sattumalta tänne eksyin ja hiukan juttuja lueskelin, palasi vanhat muistot mieleeni.
Kysynkin; Onko suomessa heitä? Ovatko he tunnistettavissa? Voinko koskaan törmätä heihin? Tähän tietysti on vaikea vastata, sillä huomaan, että sivustoilla on paljon häiriköitä, mutta toivon, että minut on huomattu. (muutkin, kun ne, jotka eivät usko)
Hei
5
416
Vastaukset
- vaan
heitä on suomessa, kuten melkein joka maassa. Itselläni on fyysistä kohtaamisista 21 vuoden kokemus. Nämä joita itse olen tavannut ovat meidän näköisiä. Vaikeasti ovat tunnistettavissa, sen voin sanoa. Mutta kun vuosia olet heidän kanssa tekemisissä, niin sitä oppii laittamaan tiettyjä asioita merkille. Voit törmätä heihin, hyvässä lykyssä olet jutellutkin heidän kanssa, mutta et vain itse tiedä sitä.
nyt oikaista näitä käsityksiä hiukan.
Sanalla UFO tarkoitetaan laitetta millä sen sisällä olevat matkustajat lentävät.
Eli kadulla tuskin tulee ' UFO ' vastaan.
Jos taas puhut UFOn sisällä olevista matkustajista niin voit puhua esim. ' muukalaisista ' tai
' humanoideista ' .- nyt ala
B.Borg kirjoitti:
nyt oikaista näitä käsityksiä hiukan.
Sanalla UFO tarkoitetaan laitetta millä sen sisällä olevat matkustajat lentävät.
Eli kadulla tuskin tulee ' UFO ' vastaan.
Jos taas puhut UFOn sisällä olevista matkustajista niin voit puhua esim. ' muukalaisista ' tai
' humanoideista ' .opettaa isääs nussii. Kyllä se nyt tiedetään jo ennenkuin olit edes olemassa.
- zuul
onpa tullut nähtyä, monta kertaa.
Enkä ala sen tarkemmin kertoo. - joku vaan
Meksikossa on jostain syystä tuo ufoaktiivisuus korkea. Sinne vaan retkelle tarkkailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050