Olen tässä vähän pientä auto-pc:tä harkinnut autoon ja muuten osat onkin paitsi näyttö puuttuu. Eli 7"-8" laajakuva kosketusnäyttöä olen vähän etsiskellyt edullisesti, niin ei tarvitsisi mitään hiirtä käyttää autokäytössä. Jonkinlaisia vaatimuksia kuitenkin olen näytölle asettanut, mitä tulisi olla näytössä:
-VGA-liitäntä paremman kuvan vuoksi
-Herätevirta toiminto (eli tietokone päälle niin näyttökin lähtee päälle)
-Suht.koht laaja katselukulma
-Hinta alle 300€
-Mieluiten ihan suomesta, sillä ulkomailta tilailu hankalaa sillä en omista visaa
Jos joltai löytyy tälläinen ylimääräisenä, niin voin vaikka ostaa pois, tai joku tietää hyvän paikan mistä näitä saa niin kiitosta vaan.
Kosketusnäyttö autoon, mutta mistä?
3
2215
Vastaukset
- Nimetön
saat 7" kosketusnäytön (- Resolution: 1024 X 768 pixels - Kuvasuhde: 16:9) 270e
ei ole valikoimissa normaalisti mutta voimme tilata.
ota yhteyttä yhteydenottokaavakkeella sivuillamme nexcomp.fi
kaavakkeen tarkka osoite:
http://www.nexcomp.fi/epages/concored.sf/fi_FI/?ViewAction=ViewContactForm&ObjectPath=/Shops/concored - Googlettaja
ostin 8" uuden. Hinta oli muistaakseni 200€.
- Simppu212
Itse tilasin saksasta www.cartft.com. Niin typerältä kuin se kuulostaakin niin tuli tänne eteläsuomeen alle vuorokaudessa tilauksesta. Saa myös tilattua postiennakolla... kuluja tuli muistaakseni 7e siitä hyvästä lisää. Vastaavat nopeasti sähköposteihin ja muutenkin vaikuttaa erittäin luotettavalta firmalta. Tilannut nyt kolme kertaa sieltä sälää. Ekalla kerralla kun tilasin osat autotietokoneeseen niin meni muutama päivä tulla, mutta kahdella viimekerralla tullut seuraavana päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057