Ajatuksena on kokeilla legendaarisen vinttikoirayhtiön busseja reissulla New Yorkista Washingtoniin. Onko kellään kokemusta lippujen ostosta ko. busseihin netin kautta? Miten sujunut? Ilmeisesti varsinainen lippu pitää silti käydä hakemassa terminaalin tiskiltä...pientä vinkkiä vastaanotetaan kiitollisuudella.
Kokemuksia Greyhoundista?
6
616
Vastaukset
- usassaasunut
Hei,
Olen kulkenut matkan Dc:stä (tai tulin mukaan New Carroltonilta) NYCiin ja toisin päin Greyhoundin bussilla. Ostin liput netistä ja sain ne postitse kotia viikon sisällä. (Jos asut Suomessa niin WillCall luukulta saat haettua liput Port Authoritysta, Nycista).
Itse bussit ihan ok, wc löytyy takaosasta ja siistiä on. Kestää reilu 3 tuntia, matkalla näytetään yleensä joku leffa.
Tärkein vinkki!! Varsinkin kun lähdet NYCistä, mene AJOISSA bussiasemalle ja oikeaan porttiin, josta bussi lähtee. Vaikka sinulla onkin lippu tiettyyn linjaan, paikat menee first come, first serve periaatteella. Meilläkin osa ihmisistä eivät enää mahtuneet bussiin ja joutuivat odottamaan seuraavaa. Joten vähintään tuntia ennen bussin lähtöä Port Authorityyn jonottamaan!! - 1983
Itse matkustanut Greyhoundilla Montréalista New Yorkiin ja takaisin, tosin liput ostettiin asemalta Montréalissa, joten tuohon netin kautta ostoon en osaa sanoa mitään. Mutta samaa sanon kuin ylempikin vastaaja, että mene tarpeeksi ajoissa asemalle jonoon! Meilläkin Port Authoritystä lähtiessä oli pitkät jonot, ja sieläkin oli kunnon turvatarkastukset, tosin tarkastukset varmaan Kanadaan menon takia.
- Reimola
Usa:ssa n. 100 bussimatkaa tehneenä suosittelen ostamaan liput edellisenä päivänä tai tulemaan asemalle n. 2 h ennen lähtöä. Riippuu virkailijasta minkälaista palvelua saa, itselleni kirjoitettiin ketjulippu useaan kaupunkiin niin että voin pysähtyä jopa päiviksi. Kaverilleni oli sanottu että se ei ole mahdollista.
Sitä paitsi sinne taitaa parhaimmin ajella Peter Pan ;) (tosin lähdöt normaalisti asemilta).
http://www.peterpanbus.com/tickets/priority-seating.php- usassasunut
Niin muuten olikin, toiseen suuntaan bussin kyljessä luki PETER PAN... toiseen GREYHOUND. Vaikka varattiin greyhoundin sivuilta... eli tekevät yhteistyötä nuo bussifirmat kai.
- nykitypy
W DC:n pääsee myös 15dollaria/ suunta chinaworldista ! Ja kyllä niille jotka tietävät nämä ja epäilevät.. niihin voi luottaa :)
- kun hakis
jäkest tampereelle, mutt on vähän kuumempi. Muuta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724274Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003720Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363409- 512980
- 402468
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182409Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222162- 231816
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141607Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331592