Toivo nyt mennytkö?

Vituttaa, ja rankasti

Takana tuoresiirto, kaksi alkiota. Tänään pp12 ja aamupäivästä alkanut ns. rusehtavaa vuotoa paperiin vessassakäydessä. Nyt äsken jopa oikein tippa vertakin. Virallinen testipv olisi maanantaina. Tarkoittaako tämä nyt sitten, että hoito epäonnistui? Lopetanko jo tukilääkityksen? Vai voisiko olla niin että toisen alkion kiinnittyminen epäonnistui ja toivoa toiselle vielä olisi?
Kyllä nyt on niin epätoivoinen ja kurja olo, että tekisi mieli kirota ja kovaa. Voi saamarin saakeli, miksi näin?
Löytyykö täältä kenties ketään jolla ollut jotain vuotoa...ja sitten kuitenkin ollut raskaana? Äääääääääääääh.

5

356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • armi+masukki

Mulla tuli kyllä tippoja verta(hyvin haaleeta kyllä)pari päivää ja sitte se loppu ja tein testin plussaa näytti(kaksi alkiota siirrettiin että oisko toinen poistunut sitten).Jos se on ihan verta verta ja runsasta niin sit en tiiä kannattaako juhlia.toivotaan että saat plussaa...

• joopa joo

mulle siirrettiiin kaksi alkiota ja olin jo 7.vkolla, kun toinen ilmeisesti tuli pois vuodon kera.sattunut ei yhtään, mutta masennus tuli kova, koska voisin olla kahden lapsen äiti. Toivotaan,että sulla nyt jatkuu se raskaus

• kahden pojan äiti

Ei kannata lopettaa tukilääkitystä. Mä itse vuosin ekalla viikolla enemmän kuin normaalin vuodon aikaan (vuolaasti useita päiviä). Kun sitten menin ultraan, jotta tarkistettaisiin onko kaavittavaa, siellä oli sitkeä kaksospuolikas vielä hengissä... eli yllätys yllätys sydän löi monitorilla. Seuraavan kerran luulin menettäneeni veijarin kahdeksannella viikolla, silloinkin vuosin reippaasti, siitäkin selvittiin ja niinpä vaan pyörytin maailmaan reippaan pojan. Eli älä heitä pyyhettä vielä kehään.
      Mun molemmat pojat on luovutetusta munasolusta tehtyjä ihania pikkupersoonia.
      Monia hoitoja olen käynyt ja vieläkin suunnittelen ryhtyväni yhteen... en oikein tiedäkään mikä mua tähän ajaa.

• Alkup. kirjoittaja....

Kiitos rohkaisevasta viestistäsi? Tuntuu että jospa toivoa sittenkin vielä voisi olla, minullakin. Tänään on tosiaan ollut vuotoa jo reippaastikin, ja nyt päätä särkee ja jotenkin huono olo. Tiedä häntä sitten mikä vikana...huomenna aamulla testaan ja kattoon hypin jos plussaa näyttää! Mutta olen kyllä yrittänyt valmistautua siihenkin että negaa pukkaa. Jos niin niin sitten vuorossa pakastetut alkiot. Miten niiden kanssa menetellään? Siirto miten?

• kahden pojan äiti
        Alkup. kirjoittaja.... kirjoitti:

Kiitos rohkaisevasta viestistäsi? Tuntuu että jospa toivoa sittenkin vielä voisi olla, minullakin. Tänään on tosiaan ollut vuotoa jo reippaastikin, ja nyt päätä särkee ja jotenkin huono olo. Tiedä häntä sitten mikä vikana...huomenna aamulla testaan ja kattoon hypin jos plussaa näyttää! Mutta olen kyllä yrittänyt valmistautua siihenkin että negaa pukkaa. Jos niin niin sitten vuorossa pakastetut alkiot. Miten niiden kanssa menetellään? Siirto miten?

Pakasteesta ne solut siirretään muuten ihan samaan tapaan kuin tuoreet solutkin, mutta tietenkään ei tarvii odotella - esim. luovuttajan löytymistä kuten meillä on tehty - niin pitkään.

Meillä on ollut huono tuuri noiden pakasteiden suhteen, vaikka lopputulos onkin kaksi poikaa. Laskeskelin, että mulle on tehty siirtoja seuraavasti
        1. tuore - onnistui
        2. pakaste - epäonnistui
        3. tuore - onnistui
        4. pakaste - epäonnistui
        5. tuore - epäonnistui
        6. tuore - epäonnistui
        7. pakaste - epäonnistui

5. ja 6. siirroista piti tuloksen olla lähes varma, kun alkiot olivat niin hyviä :(.

7. on aikaa 3 vuotta, mutta nyt olen taas alkanut miettiä mahtaisinko jaksaa kokeilla vielä kerran. Onni ja Voitto mulla jo on mutta Toivo vielä puuttuu... Hullu taidan olla.

Mutta tsemppiä vaan sulle ja muista hoitaa itseäsi, stressaantuneena ja väsyneenä hoidot ovat rasittavampia ja lopputulos epävarmempi kuin hyväkuntoisena ja levänneenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      143
      3485
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1980
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      70
      1925
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      134
      976
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe