Hei. Onko teillä kellään ollut masennusta, jos on minkälaista se on ollut? Mä oon tässä alkanu pohtimaan että onko mulla masennus, vai mikä meneillään.. Kaikki on alkanu tuntumaan jotenki rumalta ja tyhjälta. Ihan ku oisin heränny jostaki kaúniista unesta ja avannu silmät kaikelle pahalle. Ennen olin se kaveri porukkani ilopilleri, nyt oon vaan se joka on kaikkina päivinä kärttynen ja äkänen..en muista ees millon oisin oikiasti nauranu. Tunneilla en jaksais mitenkään olla ja välillä meinaan ihan nukahtaa niille. Kaikista pahinta on se etten yritä enään ees esittää ilosta, ja vaikka välillä yritänki hymyillä, se ei onnistu. Oiku voisin palata vuen takasin elämässä, oisin vielä ysillä ja kaikki tuntuis niin helpolta ku sillon..
....
4
231
Vastaukset
- Jumalan siunausta :)
Vaikka sulla oliskin masennusta niin ei siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Jokaiselle ihmiselle tulee jossakin elämänsä vaiheessa pieni masennus ja se myös lähtee pois yhtä nopeasti kuin se tulikin.
Mut jos sul on sellanen fiilis et olis masennusta niin mene ja puhu vanhemmilles siitä.
Mitä nopeemmin puhut jollekin toiselle tästä niin sitä nopeemmin mahdollinen masennus lähtee pois.
Puhuminen on paras lääke masennukseen :)
Kaikkea hyvää sulle ja Jumalan siunausta :) - heeheheh
Se voi olla myös tämä ikä. Hyvin normaalia.
Mutta jos susta alkaa tuntua, ettei mikään enää kiinnosta ja et saa itteäs sängystä ylös, niin sitten alkais olla jo kiire vaikka terkkarin juttusille.
Ja vaikka sinulla ei olisikaan masennusta, niin voisithan juttelemalla saada itsellesi helpotusta tilanteeseesi. Olosi on varmaan masentunut, vaikkei sinulla olisikaan sitä ''sairautta'' nimeltä masennus. - -------------
Mua vituttaa ja ahdistaa ja hävettää ja masentaa. Vois alkaa viiltelee.. Oikeesti. Ehkä se auttas, en kyl usko mut kauhee ahdistus pääl nyt. Aina kavereitten kans vitsaillu kaikist teiniangstaajista. Mut voi helvetti, oon itekki sellanen, hävettää, ahdistaa.. Miten saan ahdistuksen loppumaan tää on iha kamalaaaaa, mitä te teette ku ahistaa?
- Jumalan siunausta :)
Sinuna menisin ja puhuisin jollekin ku ahdistaa.
Vanhemmille, kavereille, terkkarille jne.
Kaikki aliarvioi puhumisen.
Älä sä aliarvoi sitä :)
Jumalan siunausta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960