Käytinpä eilen ratsuni, Passat `92, 1,9TD:n katsastuksessa.
Ja meni kerralla läpi !
Autoa en tsekannut kertaakaan ennen katsastusta, kylmiltään vaan konttorille.
Kiesillä ajettu 502 tkm, joista itse 380 tkm. Laturi ja vesipumppu vaihdettu, ei muuta, no tietysti suodattimet, öljyt, hihnat, jotka kuuluvat normaaliin huoltoon, ja kaiken olen tehnyt itse.
Uskomattoman halpoja kilometrejä loistavalla autolla.
Hiukkaspäästöt olivat muuten 1,2 kun max. raja on 2,5.
Mahtava auto, VW rules, ei voi muuta sanoa.
Tyytyväinen
4
563
Vastaukset
- Kosla
Yli 30 auton - joista VW:ta n. kolmannes - kokemuksella tiedän, että näin saattaa käydä.
"VW - tiedät mitä saat" oli kuplan mainos joskus aikoinaan Saksassa. On niitä harvoja mainoksia, jotka ainakin omalla kohdallani ovat pitäneet paikknsa. - meille
Oletko ruostesuojannut autoasi? Jos et, en usko. Oletko vaihtanut iskareita, jarrulevyjä? Jos et, en usko. Itselläni 92-dieselpassattiin tehtiin jo kansiremppakin ennen 200 tkm ja korjattavaa oli jatkuvasti, varsinkin talvisin. Auto oli maantieajossa eikä sitä taatusti revitelty.
- Iloinen
Autoani en ole ruostesuojannut, pohjasta on muutamista paikoista massaus kadonnut ja pientä pintaruostetta siellä on, ei reikiä. Takaluukussa, rekkarin yläpuolella kahdesta kohtaa valkoinen maalipinta kuplii, siis alla ruostetta. Hyvä kunto johtunee pitkälti siitä, että auto on alunperin Lapista, eikä meilläkään älyttömästi suolata.
Jarrulevyihin en ole koskenut, en tiedä edellisestä omistajasta, paloja toki olen vaihtanut.
Edessä on menossa toiset iskarit, kaasusellaiset ja takana kolmannet nesteiskarit.
Venttiilikopan tiivisteen olen kerran vaihtanut.
Autolla ajetaan päivittäin työmatkaa, 185 km, maantiellä.
Talvella toiminut kuin unelma, lämmin ja hyvä ajaa. Tosin kun on kylmempää kuin -20C, tarvii olla roikannokassa tunti-pari ennen käynnistystä. Jos ei lämmitä, käyntiinlähtö voi olla tiukassa työpäivän jälkeen. - Utelias
meille, mitä ongelmia sulla oli Passatin kanssa talvisin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774