Tarkeneeko sillä,vai pitäisikö olla jotain muuta päälle?
nahkapuvulla
32
2056
Vastaukset
- kysymys...
en muuta sano
- oli..
ihme vastaus! En muuta sano!
- LångvikinMotörhed
mukaan sadehaalari tai -takki ja -housut ja huomioida että esimerkiksi alpeilla säävaihtelut ovat dramaattisia, ylhäällä palelee silloinkin kun alhaalla on lämmintä...
Nahkapuvun allahan voi varioida vaatetusta olosuhteiden mukaan.
Pukua kannattaa tuulettaa pitkien ajojen välillä. Itse käännän ajotakin ja housut nurin jolloin ne otsonoituu kaikkein tehokkaimmin.- yllättynyt?
Siis ajat osan reissusta ajopuku käännettynä väärinpäin? Voi olla aika metkan näköstä.
- eurooppaan
ajattelin,että kylmä voi tulla,ainakin alpeilla.
Varmaan on viisaita ottaa riittävästi vaatetta mukaan. - LångvikinMotörhed
yllättynyt? kirjoitti:
Siis ajat osan reissusta ajopuku käännettynä väärinpäin? Voi olla aika metkan näköstä.
mutta ihan oikeasti ajovermeet on hyvä tuulettaa silloin kun nukkuu!
- kun esim.
LångvikinMotörhed kirjoitti:
mutta ihan oikeasti ajovermeet on hyvä tuulettaa silloin kun nukkuu!
minä nukun ajovermeet päällä? Ne alkaa talven jäljiltä oleen jo siinä kunnossa että ne on suorastaan pakko kääntää nurin päin että kehtaa tulla kokkareihin.
- LångvikinMotörhed
kun esim. kirjoitti:
minä nukun ajovermeet päällä? Ne alkaa talven jäljiltä oleen jo siinä kunnossa että ne on suorastaan pakko kääntää nurin päin että kehtaa tulla kokkareihin.
nuku sitten, saat varmaan olla rauhassa niissä kokkareissa ; )
- mulla ainakin
yllättynyt? kirjoitti:
toimii kun kääntää kalsarit kerran tai pari päivässä.
- FrozenCorpse
Kyllä sitä nyt tollaselle reissulle kandee ottaa kaikki mukaan, ettei tuu ikäviä ylläreitä. Nahka on kylmä yksistään, älä luota siihen, että kyllä sä pärjäät sen varassa. Käytä järkees, kelit ei oo vielä niin kesäiset.
- on oikein höhlä?
mieti kaksi kertaa ennenkus nimittelet,
Kai nyt tyhmempikin tajuaa, ettei sen nahkapuvun alla alasti olla??? - nahkapukuja ostaa
on oikein höhlä? kirjoitti:
Kai nyt tyhmempikin tajuaa, ettei sen nahkapuvun alla alasti olla???suomesta?
- kaupasta !
nahkapukuja ostaa kirjoitti:
suomesta?
siellä niitä on !
- ainakin
on oikein höhlä? kirjoitti:
Kai nyt tyhmempikin tajuaa, ettei sen nahkapuvun alla alasti olla???olen täällä vaatteiden alla jo valmiiksi alasti!
tietenkin siitä millä aiot matkustaa :=)
- molto bene
Scusi,posso fare una domanda?
Etkö ymmärtänyt,että moottoripyörällä aion sinne mennä,ilman että olisin siitä erikseen maininnut? - Benard
Olen varma,että olet huumomiehiä!
Olenko oikeassa? - käyttää.
Benard kirjoitti:
Olenko oikeassa?Voiko nahkapuvun alla käyttää villapukua vai onko oltava goretex-alusasu? Entäs nahkasaappaat käykö niihin villasukat vai pitääkö käyttää kontioita?
- lepakko.
käyttää. kirjoitti:
Voiko nahkapuvun alla käyttää villapukua vai onko oltava goretex-alusasu? Entäs nahkasaappaat käykö niihin villasukat vai pitääkö käyttää kontioita?
Jos saat mahtuun Kontiot nahkasaappaisiin, niin mikä ettei sitten.
- LångvikinMotörhed
käyttää. kirjoitti:
Voiko nahkapuvun alla käyttää villapukua vai onko oltava goretex-alusasu? Entäs nahkasaappaat käykö niihin villasukat vai pitääkö käyttää kontioita?
lämmöneristäjä molempin suuntiin
Norjalaiset kalastajat ja beduiinit helteissä käyttävät molemmat villavaatetusta!
Villaa saa paksuista aivan ouhuenohuisiin välikerroksiiin, islaninlampaasta kashmiriin ja alpakkaan.
Ihoa vasten ohut silkkineulosasu tai ajoalusasu, väliin sopivaa villaa ja päälle nahkaa, siiitä ei kerrospukeutumsen fysikaalinen toimivuus voi paremmaksi muuttua! - LångvikinMotörhed
LångvikinMotörhed kirjoitti:
lämmöneristäjä molempin suuntiin
Norjalaiset kalastajat ja beduiinit helteissä käyttävät molemmat villavaatetusta!
Villaa saa paksuista aivan ouhuenohuisiin välikerroksiiin, islaninlampaasta kashmiriin ja alpakkaan.
Ihoa vasten ohut silkkineulosasu tai ajoalusasu, väliin sopivaa villaa ja päälle nahkaa, siiitä ei kerrospukeutumsen fysikaalinen toimivuus voi paremmaksi muuttua!alkaa maistua pompotukselta!
Kumisaappaita ei pidä koskaa käyttää moottoripyörää ajaessa.
Nahkaiset ajosaappat ovat parhaat oikein huollettuina. molto bene kirjoitti:
Scusi,posso fare una domanda?
Etkö ymmärtänyt,että moottoripyörällä aion sinne mennä,ilman että olisin siitä erikseen maininnut?olisi pitänyt :=)
kyllä täällä kysellään muitakin matkoja tjn- katsoppas otsikkoa
A.DONIS kirjoitti:
olisi pitänyt :=)
kyllä täällä kysellään muitakin matkoja tjnsiellä lukee MOOTTORIPYÖRÄILY
katsoppas otsikkoa kirjoitti:
siellä lukee MOOTTORIPYÖRÄILY
mut jos lukee mitä asioita tääl kysellään niin aina ei woi olla warma :=)
no hywä on tjn
ekal kerral mul oli kertakäyttö sadeasu matkas :=)
ja rupes sataa tjn
se watun kertäkäyttöasu hajos muutamas kilometris tjn
enkä ole sen jälkeen tarwinnut sadeasuja mut waihtowaatteita kyllä :=)
leirintä alueilla woi kyllä kuiwata waatteita mut ei ole sanottua et ne on tallel kun menee niit aamul hakee :=/
hotelleis taas on sellaiset housuprässit joilla saa jopa ewäät lämmitettyä :=)
kunhan muistaa järjestyksen :=(
ei ne tahrat oo mitää kiwoi matkalla :=)
ja kuitenkin sateet kestää wain wähän aikaa ettei kastu kunnol ja ilma on aina ollut niin lämmin että kerkii kuiwua ennen seuraawaa yöpymistä tjn
mut waro niin musiikkimerkkejä :=)
ne on sateel liukkaat tjn
ja niit lentokenttä pusseja :=)
jos se on waaterissa siel tuulee ja huomaat olewasi wääräl kaistall :=)
mitä muuta haluat tietää?Benard kirjoitti:
Olenko oikeassa?olla :=)
se nääs on ajatusmaailmasta kiinni tjn :=)
- Turo--Inkeri
Minkälaisella nahkapuvulla, niitäkin on aika monenlaisia? Minne päin Eurooppaa? Mihin aikaan?
Noin yleisesti, nahkapuku on lähes yhtä lämmin kuin Gore-tex, vaikka toki se on monesti leikkaukseltaan sen verran tyköistuvampi, ettei sen alle mahdu yhtä montaa kerrosta vaatetta.
Kovin sateisilla ilmoilla Gore on parempi, kun ei ole tarvis urheilla erillistä sadepukua päälle/pois.
Kuumalla ja aurinkoisella kelillä taas ei keinokuidut pärjää nahkapuvulle. Myös istuvuus ja suojaavuus ovat laadukkaassa nahkapuvussa yhä edelleen omaa luokkaansa.- kyllä-
Hyvin olen pärjännyt "nahkapuvulla" takki ja housut eri merkkiä. Paksut saksalaishousut ja perinteinen nahkatakki ei varsinaisesti ole ikinä päästäneet vettä läpi.
Mutta toki ovat kastuneet ja paino lisääntynyt. Sadeasu lämmittää mutta on vaivaloinen laittaa päälle (joutuu pysähtymään) toisaalta kun on harrastuksesta kysymys,ei tälläiset operaatiot ole kuin asennekysymys. Sadeasun etuina voi pitää
sen lialta suojaavaa vaikutusta.
Kuten sanottu,en nahkatamineita ole viitsinyt pikkusateen takia suojata. Tietysti nahka pitää olla asiamukaisesti rasvattu.
- KONTIOT
Turkishaalareissa ja ehjät kontiosaappaat sen verran suuret et sopii hyvin villasukkia.
- joka säällä
aino jopparille ,siwan muovipussit taskuun sadesään varalle.
- rulettaa
kotitossuista Kontioihin! Eikö kukaan ehdota Hai-saappaita tai Retuja, vakosamettisia kangaskenkiä litteällä pohjalla?
- uskottavuus
rulettaa kirjoitti:
kotitossuista Kontioihin! Eikö kukaan ehdota Hai-saappaita tai Retuja, vakosamettisia kangaskenkiä litteällä pohjalla?
kärii jos lähtee kaartaan epäkelvossa varustuksessa tai ilman partaa
- partaa ei oo ei tuu
uskottavuus kirjoitti:
kärii jos lähtee kaartaan epäkelvossa varustuksessa tai ilman partaa
minä puen Reinot, vaaleankeltaiset shortsit, BlackHorsen tilulilukuvioisen tekokuitupintaisen aluspaidan, Hankkijan lippiksen ja äidin keltaiset kumihanskat, niin ja Adidaksen valkoiset tennissukat sekä easyrider-malliset aurinkolasit.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2329706
- 1216662
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486224- 794737
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324480- 353482
- 593170
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283045Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253028Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263013