miksi miksi miksi
elämä elämä epäselvä
mitä mitä odotat?
vain yksi kappale jokaiselle
miten sen me käytämme
murehdimme suremme, koska iloitsemme?
hä!
milloin saamme toisemme
ajatteletko alitajuisesti meitä yhdessä
peitätkö tunteet tahallasi
mitä aiot kohdallani?
miksi juuri sinuun ihastuin
monimutkaisuuden huippu
pian kaikki on loppu
vain kaipuu ikävä jäljellä ja jossittelu
jos emme jotain tee
tiedän tämäkin sydän kuolee
hiljaa se vielä sinulle pamppailee
tule tilaisuuden tullen ja kerro osoita kaikki!
tekojen aika
8
505
Vastaukset
- vastauskipale
sinuun kyllä ihastuin
varma taajuus tämä
miksi väärä aika
ihan väärään aikaan
sydän parka
aivan liian arka
ja minä huono runoja
rustaamaan..
silti tunsit oikein,
vastasin..
pelkään astua askelta
lähemmäksi,
torjumisen hylkään - vastauskipale
sinuun kyllä ihastuin
varma taajuus tämä
miksi väärä aika
ihan väärään aikaan
sydän parka
aivan liian arka
ja minä huono runoja
rustaamaan..
silti tunsit oikein,
vastasin..
pelkään astua askelta
lähemmäksi,
torjumisen hylkään - on että
minulla on huono itsetunto :( En tiedä pelleiletkö vain, ehkä et kuitenkaan näin kauaa olisi jaksanut pelleillä?
Jag tycker om dig! - ....Minä´´´´´´´´-
Ajattelen meitä
aina
näin ei kai olisi pitänyt käydä
tämä on hankalaa
näin ei kai olisi saanut käydä
tuskallista
ihanaa
tunnen
olenko väärässä
olenko vastuussa sinusta
itsestäni
entä jos
jos jotain tapahtuu
jos asiat menevätkin pieleen
jotenkin väärin
ja me kaikki itkemme
mutta tämä elämä on meidän
tämä kaikki on meidän
ei sitä voi poistaa
ei saa ottaa pois
jotain
pitäisi siis tehdä
mutta miten uskaltaisin
käyttää niitä sanoja
sinulle
kasvojasi vasten
sinun silmiesi alla
kerro
miten- padme_amidala
..vastaan sivusta, vaikka en olekaan ap. Kotona joudun opastamaan samoissa asioissa, joita tuossa pohdit. Mitä sanoa ja miten edetä. Neuvon jättämään liiat pohdiskelut sikseen ja aloittamaan arkisella jutustelulla. Elokuviissa tai kahvilassa käyden alku sujuu helpommin. Vakavampia keskusteluja voi käydä sitten jäiden sulattua.
Tsemmpiä sinulle : ) - ...
yhdistetään se rohkeus mitä meillä on, tehdää nii... kyllä pystyt. Se häilyvä muuri, joka välillämme on, se on vain meidän itsemme luoma, siitä voi mennä läpi helposti, tulethan läpi, ajattelen pelkään ettet koskaan...tulen kyllä vastaan! Yksi pyyntö, yksi sana, niin olen luonasi ja kuuntelen.
- ----Minä,,,,,´´
... kirjoitti:
yhdistetään se rohkeus mitä meillä on, tehdää nii... kyllä pystyt. Se häilyvä muuri, joka välillämme on, se on vain meidän itsemme luoma, siitä voi mennä läpi helposti, tulethan läpi, ajattelen pelkään ettet koskaan...tulen kyllä vastaan! Yksi pyyntö, yksi sana, niin olen luonasi ja kuuntelen.
Kiitos sinulle, Padme amidala!
...
Pitääkö minun aloittaa?
Tiedän,
että kuuntelet
yhdestä sanastakin
öh,
öö,
ööö
tarvitsisin jotain terapiaa
uudelleenmuovausta
tämä on niin
mielettömän vaikeaa
yhdistää rohkeus
se on kaunis ajatus
varsinkin meidän kahden kohdalla - ...
----Minä,,,,,´´ kirjoitti:
Kiitos sinulle, Padme amidala!
...
Pitääkö minun aloittaa?
Tiedän,
että kuuntelet
yhdestä sanastakin
öh,
öö,
ööö
tarvitsisin jotain terapiaa
uudelleenmuovausta
tämä on niin
mielettömän vaikeaa
yhdistää rohkeus
se on kaunis ajatus
varsinkin meidän kahden kohdallaolen varma. Jompikumpi alottaa...muuten ei tuu mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774