Gallup

...

Hei!

Pientä kyselyä ajattelin tähän laittaa, jotta tietäisin olenko ainut lajissani.

Eli tietääkö kaverinne että harrastatte animen katselua/mangan lukemista?
Itse en ole ainakaan kehdannut kertoa tästä harrastuksesta kenellekään, koska luulen että minua pidettäisiin jonain ihme hyypiönä kun katson animea... Varsinkin kun nykyään kaupungilla näkee paljon "kawaiikoneko-pissiksiä", joiden perusteella jotkut ihmiset saattavat vetää johtopäätösen, että kaikki animen katselijat ovat sellaisia. Harmittaa niin vietävästi kun näkee niitä. Ehkä on vain parempi pitää suunsa kiinni ja piilottaa mangat ja animet kun on kavereita tulossa kylään...

Kiitokset kaikille jotka jaksatte vastata

6

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harakka*

      Läheisimmät kaverit tietävät. Ja hyvinä tyyppeinä he ovat suhtautuneet asiaan pelkästään hyvin ja jotkut jopa kiinnostuneet itsekin. :) Oletteko oikeasti kavereita, jos pelkäät heidän pitävän sinua hyypiönä?

      Jotkut vanhat kaverit joiden kanssa tulee pidettyä yhteyttä vähemmän eivät välttämättä tiedä asiasta, mutta kun harvoin näkee niin on yleensä muitakin puheenaiheita kuin mainostaa sitä että btw luen edelleen sarjakuvia.

      Työkaverit yms. eivät tiedä, tai ohimennen on voinut tulla mainittua jotain aiheen vierestä, mutta fanityttöilyni ei kuulu päivittäisiin keskustelunaiheisiin eikä tietääkseni näy päällepäin. Tämä johtuu osittain siitä että en kehtaa, mutta samalla tavoin pidän muitakin tykkäämisiäni henkilökohtaisena juttuna; kaikkien ei tarvitse tietää sitäkään minkälaisesta musiikista tykkään tai mikä on lempielokuvani.

    • vampira-87

      Kyllä kaverini ja tuttuni tietävät että katselen animea sekä muita piirettyjä. Niistä olen tykännyt aina lapsesta asti tähän päivään ja tulen mitä ilmeisimmin aina tykkäämäänkin. Mitä hävettävää siinä on että tykkää jostain asiasta? Minulle on ainakin aivan sama mitä mieltä ihmiset ovat siitä mistä pidän ja mistä en, mutta onneksi suurinosa kavereista/tutuista on sen verran aikuisia että osaavat kyllä arvostaa eri ihmisten mieltymyksiä, vaikka eivät itse siitä pitäisikään.

      Aivan typerää mielestäni tollasta asiaa nyt alkaa häpeämäänja ottamaan siitä ongelmaa. Jokaisella on kumminkin ne omat asiansa mistä tykkää. Sehän on itsestään selvä.

    • oca69

      Kyllähän nuo tietää eikä ihmeempiä ole sanonut kuin että taasko sinä katsot tuota hentaita :P

    • mangahullu

      kyllä mun kaverit tietää,että pidän mangasta ja Animesta. Olen saanut muutaman kaverinikin lukemaan mangaa...
      Mun koulu ei oo kovin suuri,eikä siellä kovin moni lue mangaa,mutta ei ne siitä rupee haukkuu,ketkä ei sitä lue tai katso...
      Meidän koulussa ei moni mangaa lue ja Animea katso. Eikä se haittaa minua,jos mua alettaisiin haukkuu tai niin... Mut ei tosiystävät tee niin. Tiedätkö pitävätkö kaverisi mangasta tai animesta? Jos he eivät ole koskaan lukeneet tai katsoneet,niin voisithan sinä saada heidän mielenkiintonsa nousemaan... mutta jos ne inhoo mangaa tai/ja animee niin sit voi sanoo:Tällänen mä vaan oon. Voihan se olla niinkin,että kaverisi pitävät jo mangasta ja Animesta,mutta hekään eivät oo kehdannu kertoo...

      Mun koulusta kaikki tietää,että mä pidän mangasta ja animesta,koska oon kirjoitellu vaikka mihin:Manga ja Anime.
      Ei meidän luokaltakaan kukaan pidä sitä outona, koska heidän mielestä osaan piirtää niin hyvin mangaa ja animee...:P

      Tosta ei saa varmaan mitään selvää,mut koittakaa...:)

    • Tietävät. Kolme parasta ystävääni on myös mangafaneja. Yksi heistä on jopa kunnon ERNU. Pikkuveli ja isoveli lukee mangaa ja katsoo animea. Minulla on normaali ystävä jolle luetutan narutoa ja inuyashaa hän lukee itse mielellään. Minut tiedetään julkisesti manga ja anime faniksi. Osa opettajistakin tietää.

    • lazy_bum

      Musta on tyhmää että sä tavallaan piilotat osan itseäs kavereiltas.esimerkiks mä en välitä siitä vaikka mua haukutaan tai musta puhutaan p*skaa selän takana ku mä oon "otaku".Anime o osa mu elämää ja nii varmaan sunkin.oo ylpee siitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe