Gallup

...

Hei!

Pientä kyselyä ajattelin tähän laittaa, jotta tietäisin olenko ainut lajissani.

Eli tietääkö kaverinne että harrastatte animen katselua/mangan lukemista?
Itse en ole ainakaan kehdannut kertoa tästä harrastuksesta kenellekään, koska luulen että minua pidettäisiin jonain ihme hyypiönä kun katson animea... Varsinkin kun nykyään kaupungilla näkee paljon "kawaiikoneko-pissiksiä", joiden perusteella jotkut ihmiset saattavat vetää johtopäätösen, että kaikki animen katselijat ovat sellaisia. Harmittaa niin vietävästi kun näkee niitä. Ehkä on vain parempi pitää suunsa kiinni ja piilottaa mangat ja animet kun on kavereita tulossa kylään...

Kiitokset kaikille jotka jaksatte vastata

6

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harakka*

Läheisimmät kaverit tietävät. Ja hyvinä tyyppeinä he ovat suhtautuneet asiaan pelkästään hyvin ja jotkut jopa kiinnostuneet itsekin. :) Oletteko oikeasti kavereita, jos pelkäät heidän pitävän sinua hyypiönä?

Jotkut vanhat kaverit joiden kanssa tulee pidettyä yhteyttä vähemmän eivät välttämättä tiedä asiasta, mutta kun harvoin näkee niin on yleensä muitakin puheenaiheita kuin mainostaa sitä että btw luen edelleen sarjakuvia.

Työkaverit yms. eivät tiedä, tai ohimennen on voinut tulla mainittua jotain aiheen vierestä, mutta fanityttöilyni ei kuulu päivittäisiin keskustelunaiheisiin eikä tietääkseni näy päällepäin. Tämä johtuu osittain siitä että en kehtaa, mutta samalla tavoin pidän muitakin tykkäämisiäni henkilökohtaisena juttuna; kaikkien ei tarvitse tietää sitäkään minkälaisesta musiikista tykkään tai mikä on lempielokuvani.

• vampira-87

Kyllä kaverini ja tuttuni tietävät että katselen animea sekä muita piirettyjä. Niistä olen tykännyt aina lapsesta asti tähän päivään ja tulen mitä ilmeisimmin aina tykkäämäänkin. Mitä hävettävää siinä on että tykkää jostain asiasta? Minulle on ainakin aivan sama mitä mieltä ihmiset ovat siitä mistä pidän ja mistä en, mutta onneksi suurinosa kavereista/tutuista on sen verran aikuisia että osaavat kyllä arvostaa eri ihmisten mieltymyksiä, vaikka eivät itse siitä pitäisikään.

Aivan typerää mielestäni tollasta asiaa nyt alkaa häpeämäänja ottamaan siitä ongelmaa. Jokaisella on kumminkin ne omat asiansa mistä tykkää. Sehän on itsestään selvä.

• oca69

Kyllähän nuo tietää eikä ihmeempiä ole sanonut kuin että taasko sinä katsot tuota hentaita :P

• mangahullu

kyllä mun kaverit tietää,että pidän mangasta ja Animesta. Olen saanut muutaman kaverinikin lukemaan mangaa...
      Mun koulu ei oo kovin suuri,eikä siellä kovin moni lue mangaa,mutta ei ne siitä rupee haukkuu,ketkä ei sitä lue tai katso...
      Meidän koulussa ei moni mangaa lue ja Animea katso. Eikä se haittaa minua,jos mua alettaisiin haukkuu tai niin... Mut ei tosiystävät tee niin. Tiedätkö pitävätkö kaverisi mangasta tai animesta? Jos he eivät ole koskaan lukeneet tai katsoneet,niin voisithan sinä saada heidän mielenkiintonsa nousemaan... mutta jos ne inhoo mangaa tai/ja animee niin sit voi sanoo:Tällänen mä vaan oon. Voihan se olla niinkin,että kaverisi pitävät jo mangasta ja Animesta,mutta hekään eivät oo kehdannu kertoo...

Mun koulusta kaikki tietää,että mä pidän mangasta ja animesta,koska oon kirjoitellu vaikka mihin:Manga ja Anime.
      Ei meidän luokaltakaan kukaan pidä sitä outona, koska heidän mielestä osaan piirtää niin hyvin mangaa ja animee...:P

Tosta ei saa varmaan mitään selvää,mut koittakaa...:)

• Tietävät. Kolme parasta ystävääni on myös mangafaneja. Yksi heistä on jopa kunnon ERNU. Pikkuveli ja isoveli lukee mangaa ja katsoo animea. Minulla on normaali ystävä jolle luetutan narutoa ja inuyashaa hän lukee itse mielellään. Minut tiedetään julkisesti manga ja anime faniksi. Osa opettajistakin tietää.

• lazy_bum

Musta on tyhmää että sä tavallaan piilotat osan itseäs kavereiltas.esimerkiks mä en välitä siitä vaikka mua haukutaan tai musta puhutaan p*skaa selän takana ku mä oon "otaku".Anime o osa mu elämää ja nii varmaan sunkin.oo ylpee siitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      5006
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2279
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      2169
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      222
      2153
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1363
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1218
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      966
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      943
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      869
    Aihe