L.Vähälä

Oulu.

Onkos Vähälä ruvennu uusiin kalustoo, näky olevan digi-kortista etua työhaus. Kukahan on lunastanut ko. firman vanhoja tuplavalo F Volvoja ku näky treellä menevän kaks peräkanaa. Oli puolikas ja täysperä veturi, näytti kyllä komeilta nykysten "viirujen" ja ÄRRIEN seassa!!!

10

5004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne Vähälän

uusimmat autot oo Mersuja?

• Ex-Vähälän kuski

Vähälä on tosiaan uusinu kalustoo ja niille on tainnu 2 vuoden sisällä tulla 30 uutta 2544 AdBlue Mersua. Ja lisää Mersuja tulee... Ite olin silloin vielä yhtiössä ku ekat Mersut tuli, ei tarvinnu ajaa niillä. Samanlainen vaihteisto vm2007 Mersussa ku vm1993 Scaniassa. Kehitystä?

• Ex-Vähälän kuski kirjoitti:

Vähälä on tosiaan uusinu kalustoo ja niille on tainnu 2 vuoden sisällä tulla 30 uutta 2544 AdBlue Mersua. Ja lisää Mersuja tulee... Ite olin silloin vielä yhtiössä ku ekat Mersut tuli, ei tarvinnu ajaa niillä. Samanlainen vaihteisto vm2007 Mersussa ku vm1993 Scaniassa. Kehitystä?

mersulla, niin tietäisit että kehitystä on tapahtunut..

"Ite olin silloin vielä yhtiössä ku ekat Mersut tuli, ei tarvinnu ajaa niillä"

Tuo kuullostaa siltä että työmotivaatio on ollut hukassa, sillä ammattilainen ajaa sillä mikä alle annetaan ja todellakin kyseisestä merkistä tietämättömän turinoilta

• Ex-vähälän kuski
        Rahtari-73 kirjoitti:

mersulla, niin tietäisit että kehitystä on tapahtunut..

"Ite olin silloin vielä yhtiössä ku ekat Mersut tuli, ei tarvinnu ajaa niillä"

Tuo kuullostaa siltä että työmotivaatio on ollut hukassa, sillä ammattilainen ajaa sillä mikä alle annetaan ja todellakin kyseisestä merkistä tietämättömän turinoilta

Mikä on sellainen automaatti laatikko jossa pitää painaa kytkintä ku ajaessa vaihdetaan vaihdetta? Scaniassahan pitää käyttää kytkintä liikkeelle lähdettäessä/pysähdyttäessä mut mersussa pitää polkee kokoajan kytkintä. Sitte ku nostat kytkinpolkimen liian aikaisin, alkaa kauhea naputus. Kyllä mä kuule testasin hallin pihalla sitä ihmekapinetta. Ja sitte jokainen auto pitää käyttää uutena pajalla ku ei ne vedä. FM12-420 Volvolla täys mälli päällä petomäessä 2544-Mersusta edelle. Vanhat parrat jotka ajo niillä enempi sanoivat et muuten ok kun vaan olis vetoja. Et ei pahalla mut mä tiedän mistä puhun.

• Kaania 660 pollea
        Ex-vähälän kuski kirjoitti:

Mikä on sellainen automaatti laatikko jossa pitää painaa kytkintä ku ajaessa vaihdetaan vaihdetta? Scaniassahan pitää käyttää kytkintä liikkeelle lähdettäessä/pysähdyttäessä mut mersussa pitää polkee kokoajan kytkintä. Sitte ku nostat kytkinpolkimen liian aikaisin, alkaa kauhea naputus. Kyllä mä kuule testasin hallin pihalla sitä ihmekapinetta. Ja sitte jokainen auto pitää käyttää uutena pajalla ku ei ne vedä. FM12-420 Volvolla täys mälli päällä petomäessä 2544-Mersusta edelle. Vanhat parrat jotka ajo niillä enempi sanoivat et muuten ok kun vaan olis vetoja. Et ei pahalla mut mä tiedän mistä puhun.

Miksi te vedätte täysiä kuormia noilla alitehoisilla vehkeillä? Puolikas mälli päälle ja toinen auto ajamaan loput, heh...

• Ex-vähälän kuski kirjoitti:

minähän en tiedä, kun ajan vaan 2546-actrosilla turvetta ja on esivalintalaatikolla :) Opettelee käyttämään, niin senkin hallitsee eikä tuomitse pienen hallinpihalla testauksen jälkeen

• Kaania 660 pollea kirjoitti:

Miksi te vedätte täysiä kuormia noilla alitehoisilla vehkeillä? Puolikas mälli päälle ja toinen auto ajamaan loput, heh...

taitaapi kaania olla lastutettu

• Professional69,5
        Rahtari-73 kirjoitti:

minähän en tiedä, kun ajan vaan 2546-actrosilla turvetta ja on esivalintalaatikolla :) Opettelee käyttämään, niin senkin hallitsee eikä tuomitse pienen hallinpihalla testauksen jälkeen

Kaania? En ymmärrä?

• Nimetön
        Ex-Vähälän kuski kirjoitti:

Vähälässä oleenna ja juur ennekuin lähdin pois kun Meset tuli ,kyllä koulutuksssa kerkisin oleen kuitenkin. Scaniassa hyvää automaatissa kun kuitenkin kytkin lähdössä. Mut kuitenkin Volvon IIISI SIFTI laatikko kyllä huomattavasti parempi,kun sais vaan vielä MERSUN väännön ja SCANIAN ajettavuuden ja istuvuuden .MUT KAIKKEE EI VOI VAAN SAADA ,VAIKKA KUINKA HALUAIS. Täytyy tyytyä mitä saa ....FH12 460 riittää....

• päkätin
        Nimetön kirjoitti:

Vähälässä oleenna ja juur ennekuin lähdin pois kun Meset tuli ,kyllä koulutuksssa kerkisin oleen kuitenkin. Scaniassa hyvää automaatissa kun kuitenkin kytkin lähdössä. Mut kuitenkin Volvon IIISI SIFTI laatikko kyllä huomattavasti parempi,kun sais vaan vielä MERSUN väännön ja SCANIAN ajettavuuden ja istuvuuden .MUT KAIKKEE EI VOI VAAN SAADA ,VAIKKA KUINKA HALUAIS. Täytyy tyytyä mitä saa ....FH12 460 riittää....

Paljon on tullut eri merkeillä ajettua ja nyttemmin koujluttajana ollessa vieressä istuttua. (Itsekin Vähälällä olleena). Olen sen vain todennut, että Mersu sopii vain taksiin. Nykyinen "työkalu" aktrossi 2544 on ihan susi. Mittarissa n 80 tkm, mikään ei toimi. Vedä ei mihinkään ym, ym... Ainut hyvä puoli on siinä, että leasing-sopimus loppuu kesäkuussa!

Sitten se hökötys lähtee kiertoon. Mersut pitäis lailla kieltää!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4802
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1077
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe