...sillä pieni ihminen on keksinyt ihan isse omassa pikku isse-päässään uuden kivan lausahduksen. Ei enää pirihuoria, ne lumput on pois muadista nyt! Pieni ihminen on keksinyt jotain vielä ihanampaa: YH-äiti ja Katuma. Ihanaa, kun pieni ihminen töpöttelee runkkaamisen näivettämillä tahmatassuillaan esmaista näppäimistöään, hinkuu turpa tötteröllä ja laskee koristen alleen. "Voi kakka, määä laitoin tänne ny että yh:T antaa pimperoa, ny määä laitoin sen!" Pieni ihminen kompastuu varrettomiin buutseihinsa matkalla kohti vessaa, sillä häntä alkoi paskattaa tuo oma näppäryytensä. Toki pieni ihminen on elänyt koko säälittävän elämänsä ilman karvatoosaa, tumputellut Anttilan postimyyntikuvastojen parissa ja ruikkinut valkokastikkeensa pitkin vuokraluukkunsa paskaisia lattioita. "Heei, nyhän mää tajusin, että koska kukaan ei anna mulle koskaan pisukkaa, mää voin kirjotella näillä tahmatassuillani tänne että yh:t antaa! Voi pieru, vähänkö mää oon helemi! Tua, Make, mulle kalia niin tumputellaan tässä aikamme kuluksi vastauksia ootellessa. Ai juu, ja pannaanko tähän jotta Yh hunters, vähänkö olis helmi!Make, älä saatana pane mun uunikinnasta!" Pieni ihminen nukahtaa pieni muna kädessään, ja näkee unta dynamiitista, joka sittenkin räjähti sinne peräsuoleen. Soromnoo, kakkakuonout! Pibsu valvoo vulva vavahdellen.
Orkasmia pukkaa...
7
1073
Vastaukset
- Vihanneskeitto
Ei vittu, täähän on uusinta!
- Pibardi Original
Pistipä Pibetto dementioissaan melki samanlaista tekstiä eetteriin kuin eräs sivupersoonansa Resitentti tuolla taaempana...Dementiaa, dementiaa! "Tu ny Make kattoon, mää löysin täältä tiatsikalta jonku vituran YH-asunnot sivuston! Ei perkule, siältähän sitä toosaa irtoo, ihan omat talokkin niille! Make, irti mun pakoputkesta! Vedä se halko helevettiin mun sualesta!"
- kova letku
annoin piparirouvalle kyytiä, sille orginaalille.
kastike lennähti kasvoille!- Pibardi Original
...ihmettelinkin että mikäs helevetin itikka mua pisti. Ja räpsähti sulla sitten vielä kastikkeet nassuun, kyllä siekin oot reppana. Mutta meneppäs nyt sinne Katumalle (ai niin, sinähän olet siellä jo...) ja koita josko joku paikallinen pulsu vaikka antais tuhkaluukkua.. Tarvihe sinunkaan ilman olla.
- Pibardi Original
...ihmettelinkin että mikäs helevetin itikka mua pisti. Ja räpsähti sulla sitten vielä kastikkeet nassuun, kyllä siekin oot reppana. Mutta meneppäs nyt sinne Katumalle (ai niin, sinähän olet siellä jo...) ja koita josko joku paikallinen pulsu vaikka antais tuhkaluukkua.. Tarvihe sinunkaan ilman olla.
- Pibardi Original
- :::MISSÄ VITURASSA>:::
:::ON NE KULLIT SINISINÄ ITKEVÄT YH-HUNTERS PILLU PATALJOONA PASKIAISET
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774