Festareilla voi sattua sitä sun tätä

Corleone

-Ajattelin pistää tämän novellini tällekin palstalle, toivottavasti pidätte.


Kyllä kesään aina muutama festari täytyy kahlata ja kokea. Tänä kesänä Ruisrockin yhteydessä olimme majoittautuneet paikalliselle leirintäalueelle. Ilma oli lämmin, joten aamuisin – kun sitä alkoholia oli vielä veressä jonkin verran – minä kävin boksereillani aamupesulla. Matkaa teltaltamme suihkuille oli noin sata metriä ja kuljin poikkeuksetta telttojen ohi, joissa oli majoittautuneen kauniita, erittäin kuvauksellisia, pesun kestäviä vaaleaveriköitä. Joka kerta, kun olin kulkenut heidän telttansa ohitse, katseeni oli lukkiutunut noin 18-vuotiaaseen, 163 cm pitkään, pitkähiuksiseen naiseen, jonka kasvot olivat saaneet kauniin rusketuksen. Olisin voinut mennä tekemään lähempääkin tuttavuutta tämän naisen kanssa ellen olisi ollut näin ujo. Bokserit jalassa tepastelin jälleen kerran tuon teltan ohitse, ja sen ohitettuani kuulin vetoketjun aukeavan ja supatuksen kuuluvan selkäni takaa. Olin tottunut siihen, että naiset katsoivat perääni, mutta tämä oli poikkeus. Tiesin, kuka ja minkä näköinen henkilö oli kiinnittänyt katseensa minuun. Suihkuille saavuttuani riisuin vaatteeni käänsin hanasta kylmää vettä ja karpaasin tavoin syöksyin jäätävän vesisuihkun alle. Viruttelin siinä vähän aikaa ja annoin käteni vaeltaa rintalihasteni yli vatsalle ja siitä jatkaen alapäähäni. Olin hieman kiihottunut siitä, että kuvittelin näiden vaaleaveriköiden yhä puhuvan minusta. Suljin suihkun ja aloin pestä shampoolla hiuksia. Tällöin kuulin oven käyvän ja oven menevän lukkoon. Luulin, että sieltä tulisi vain joku toinenkin aamuvirkku pesemään pois eiliset katkut kehostaan, olihan kello vasta 7.30 aamulla! Kuulin, kuinka joku painoi valokatkaisijaa, ja suljettujen silmäluomieni alta ei todellakaan tullut valoa. Oli pilkkopimeää, tai ainakin minulla oli, sillä silmäni ja hiukseni olivat aivan shampoossa, enkä voinut avata silmiäni. Lähdin kävelemään pyyhkeelleni päin pyyhkiäkseni shampoon pois silmiltäni, mutten löytänyt sitä. Yhtäkkiä tunsin pehmeän, lämpimän kosketuksen vasemmassa pakarassa. Ja yhtä pehmeä lumoava ääni korvani juuressa kuiskasi: ”Ai tältä ne tuntuvat ja näyttävät.” Tunsin kuinka, penikseni oli täysissä mitoissaan. Pehmeät kädet kulkivat reisiltäni kylkiä myöten ylös ja siitä yli rintakehälleni. Hennosti tämä naine veti minut itseänsä vasten ja tunsin hänen rintansa selkääni vasten – ne olivat paljaat. Nainen liikutti hitaasti kätensä rintakehältä vatsalle ja siitä karvoitukseni yli penikselleni. Minä olin aivan ulkona, en oikein osannut nauttia tilanteesta, jossa vieras nainen tulee hyväilemään minua ja enkä edes näe häntä – ainakaan vielä. Kysyin: ”Kuka sä oot?” Tunsin, kuinka nainen alkoi hitaasti liikutella esinahkaani ja suuteli samalla oikealle olkapäälleni: ” Olen hyvä haltiatar. Kiinnitä turvavyöt kohta olet taivaissa.” Naisen toinen käsi teki hitaasti, mutta päättäväisesti työtä alapäässäni, samalla kun toinen käsi liikkui selkääni myöten niskalleni ja siitä posken yli suulleni. Hän kutitteli huuliani ja sanoi hieman härnäävällä äänen sävyllä: ”Noh, eikö menolippu kelpaa?” Silloin en voinut enää vastustaa kiusausta vaan, päätin ottaa kaiken ilon irti vaikken näkisikään mitään. Käännyin naisen puoleen. Rutistin hänet niin kovin syliini että penikseni jäin väliimme. Olen varma, että hänkin tunsi kuinka tuo painovoimaa uhkaava kapistus sykki välissämme. Kuljetin käteni naisen kaulalle, yritin tunnustella hänen kasvon piirteitään, muttei siitä tahtonut tulla mitään. Silloin hyökkäsimme molemmat toistemme suita kohden ja työnsimme kielemme ulos. Hieroimme niillä toistemme kieliä. Kutitimme niillä ja imimme toistemme kieltämme. Hän oli selvästi ennekin käyttänyt kieltään, muuhunkin kuin syömiseen ja puhumiseen. Käteni olivat liikkuneet hänen selkäänsä myöten alas hänen pakaroille asti. Ja ne olivat kiinteät. Minua ärsytti kahta kauheammin, kun en voinut omin silmin todeta, ehkä kauneimpia pakaroita mitä maa päällään kantaa. Tyydyin vain puristamaan niitä voimakkaasti ja samalla kuulin vingahduksen. Naisen kädet haroivat shampoon vallassa olevia hiuksiani. Liikuin nuolle kaulan yli rinnoille ja kosketin hellästi oikeaa nänniä. Se oli kova. Puristin hellästi vasemmalla kädellä vasenta nänniä samalla nuollen ja imien oikeaa. Kuulin syviä huokauksia. Lopulta purin hellästi hänen nänniään ihan vain kokeillakseen hänen reaktiotaan ja tunsin kuinka hän värähti. siirryin vatsan yli karvoituksen yli pillulle. Se oli kostea ja lämmin. Nuolin hellästi pitkillä vedoilla huulia. Ja kuin vihjeen antaakseen naine levitti haarojaan yhä enemmän. Levitin sormillani huulet leveälle ja nuolin hitaasti, mutta päättäväisesti hänen lämmintä ja kosteaa vakoaan. Tunsin, kuinka hänen pulssinsa kohosi ja hengitys muuttui yhä raskaammaksi. Siirsin kieleni klitorikselle ja aloin imeä sitä. Samalla työnsin vasemman etu ja keskisormen hänen lemmenpesäänsä. Hän ynähti. Kiihdytin niin kieleni nopeutta, kuin sormien vauhtia vaossa ja aistin, kuinka nainen oli saavuttamassa huippunsa: ”Älä lopeta!” Hän huusi. Silloin muistin, etten voinut tehdä tälle palvelusta noin vain. Purin oikein kovaa hänen häpykarvoituksensa yläpuolelle samalla jatkaen hitaasti sormillani työtä. Hän ei tuntenut puremisesta johtuvaa kipua, mutta iso jälki siihen jäi. Nyt tunnistaisin tämän naisen jos hän liikkuisi tarpeeksi paljastavassa asussa. Menin makaamaan saippuan liukastamalle lattialle ja pyysin naista ratsastamaan itsensä loppuun asti. hän asettui sulavasti penikseni päälle. Tunsin kuinka pillu oli jo lähes huipussaan. Se supisteli jo nyt. Hän aloitti hitaan ratsastuksen samalla syvään hengittäen. Haroin hänen rintojaan ja nipistelin hänen nännejään kunnes, meiltä molemmilta tuli samaan aikaan. Naisen kevyt vartalo kaatui päälleni ja makasimme siinä vähän aikaa. Sitten nopeasti etsin pyyhkeeni ja aloin hinkkaamaan silmiäni puhtaaksi, mutta liian myöhään. Kuulin takanani oven käyvän. Nainen oli poissa.
   
   Suihkuttelin rauhallisesti itseni valmiiksi ja kävelin hiljaa takaisi telttani suuntaan. Näin, tämä vaaleaverikkö makoili nurmikolla ottaen aurinkoa. Menin esittäytymään: ”Moi mä oon Mikko, ollaanks me tavattu?” Nainen vastasi kauniilla hymyllään ja sanoi: ”Saattaa olla” Hänen äänensä oli tuttu tai ainakin kuvittelin niin. Kauniit siniset silmät tuijottivat minua härnäävästi ja pehmeät huulet olivat levittäytyneet kauniiseen hymyyn. nostin vasenta etusormeani hänen kyljelleen. Hänellä oli päällään tiukka t-paita, mikä ei valitettavasti paljastanut aiheuttamaani jälkeä alavatsassa. Kuljetin sormeani hänen kyljeltä navalle. Ja naisen silmät katsoivat minuun yhä palavammin. Tiesin että hän olisi halunnut suudella minua siitä paikasta, mutten sallinut hänen tehdä sitä. Kun sormeni oli kohdassa johon olin tehnyt merkkini, painoin lujaa. Nainen vingahti:
-   Ai toi sattu!
-   Nii oli tarkotuskin, vastasin ja suutelin häntä hellästi. Hän vastasi suudelmaan. Ja lopulta suutelumme oli sitä loistavaa kielipeliä mitä se oli ollut puoli tuntia sitten. Kaaduimme yhteen kietoutuneina hänen telttaansa…. ja skippasimme illan esitykset! Mutta kumpaakaan meistä ei harmittanut. Olimme taivaassa.

0

6740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        161
        2746
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        24
        2006
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        22
        2001
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        89
        1806
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        68
        1557
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        19
        1313
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        37
        1212
      8. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        10
        1201
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        36
        1188
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        9
        1171
      Aihe