KARVOISTA!

riesa....

Joo eli mu ogelmana on karvat!!!
oon periny ne varmaan faijaltani... mul on suht pitkät käsikarvat, ne on aika vaaleet et ei ne nyt sinänsä mua haittaa... mut sit mul on myös sellaset aika pikkuset mut vaaleet viikset :s ei ne sillee näy muuta ku sit ku valo osuu ja näi... sit mul on säärikarjat, jotka ajan mut sit mul on myös reisissä ja vähän sillee ympäriinsä kehossa sellasii karvoi... ne nyt oo jalois varmaa ku sentin mittaset... ja no ei mul sillee oo missää käsivarsissa tai selässä tms. Mietin vaa et en ajella viitis, ku ne nyt on aika vaaleet ja pehmeet, ettei sit kovetu ja näi, enkä 'viiksii' viitis ajella et ei kasvais sit sillee kunnol, mut mitä pojat aattelee tällasest tytöstä? :s
muil samanlaisii ongelmii? saisko ne 'viikset' pois vaik nyppimällä vai mitä kannattais?

2

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama ongelma

Itse epiloin jalat ja kädet, juuri koska karvankasvu on niin perkeleen runsasta. Miksi sitten kannattaa epiloida/vahata? Karva lähtee kokonaan irti kun ajaessa se vain katkeaa. Näin se kasvaa takaisin paljon hennompana ja lopulta lakkaa kasvamasta takaisin lainkaan. Kannattaa aloittaa nuorena, pikkuisen kipeää tekee muttasiihen tottuu. Voit vaikka vahata ensin suuremmat karvat pois ja epiloida loput. Minä aloitin näin.

Nyppiminen on aika hidasta puuhaa noihin viiksiin katsottuna. Sinun kannattaisi ostaa Veetin pieniä vahaliuskoja, on tarkoitettu kasvoille ja bikinirajalle.

Voimia! Tiedän millaista on olla karvainen. Vihaan isääni :D häneltä olen ne perinyt. Ja minulla karvat ovat suht tummia, ole onnellinen että ne sinulla ovat vaaleita.

• Sama ongelma täälläkin. Tosin omat karvani ovat piki mustia... -_- Ja juu - viikset ei naurata. Tässä neuvosin tekemään saman ku mitä tämä toinen kirjoittaja täällä ehdottikin. Itse turvaudun ihan ajelemaan ne vaa pois. Tuppukylällä ku asun nii ei täällä silleen myydä noita.

Mutta juu. Veikkaisin, että perintötekijöiden lisäksi asiassa vaikuttavat hormoonit. Näin biologisesti katsoen karvankasvukinhan riippuu ihan näistä testosteroni ja muista jutuista. Toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Itse täytyy ajella periaatteessa koko keho jos aikoo normaalilta näyttää. Selässä ei sentään karvotusta ole :p mutta mahassa pientä :/ hitto... no. Mutta kuitenki. Viiksiä en lähtis nyppimään (kokeiltu on ja sattuu saakelisti) vaan ihan noudattaisin tuota ohjetta minkä tämä toinen kirjoittaja tosiaan antoi. Ja pojat... joskus omalla kohdallani ovat kyllä leikkiä laskeneet viiksistä ku on joskus jääny ajelematta pois esin loman jälkeen... -_- Ei ne ny nopeeta kasva onneks. Toisin ku jotkut säärikarvat joissa on sänki jo sit jos leikkais ennen nukkumaan menoa nii jo aamulla löyty alut... -_- Mutta stemppiä. Koitahan pärjäillä noitten kanssa. Vittumaisia ovat, mutta vittumainenpaha on elämäki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11938
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      149
      5430
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4477
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2738
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1506
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1451
    Aihe